Zo ik ga dadelijk aan de taart bij mijn schoonvader, nou mijn oom ligt sinds net weer in ZH ging niet meer thuis, raar want in het ZH konden ze verder niets voor hem doen , en nu is hij er toch weer , Ga me douchen, ...en aankleden loop nog steeds erbij als ma flodder
Ja er gebeurt niet zo veel, kan jullie wel vertellen hoe mijn vaatwaser dienst weigert maar daar heb je weinig aan hè. Kunnen ook over het slechte weer gaan bomen. Ben momenteel wel erg moe en ik heb wat hoofdpijn. Geen idee waarvan.
hey meiden, Nou de keuken is klaar alleen de badkamer ben ik niet meer aan toe gekomen, ik was echt op, dus dat komt morgen wel. Het heeft geen zin om mezelf voorbij te werken. Er is inderdaad weinig gebeurt he hier?
Die badkamer loopt niet weg Tascha. Wel lekker dat je keuken nu klaar is! Loeki, mijn vaatwasser ligt al maanden dwars. Alleen bij mij, nooit bij mijn man
Tascha, je bedoelt toch niet dat ik met de hand ga afwassen? De vaatwasser ligt alleen dwars, het is gewoon een kwestie van wie heeft het meeste geduld, ik of de vaatwasser. Dat ben ik dus Ik hou gewoon net zolang vol tot ie het wel doet!
komkommertijd. Oh Tascha tegen jeukende (.)(.) kun je misschien zwangerschapsolie van Weleda gebruiken. Heb ik ook. Geen last van jeuk, maar misschien helpt het.