Dat is waar er vallen geendoden bij, en ik dnek dat ik ook die douche lekker ga nemen. Bedankt heb ik net even nodig deze woorden. ik ga het vanme afspoelen idd. En dat de rest het maart oplost. Ik heb goed excuus normaal ben ik veel helderder inmijn hoofd maar nu ben ik even hoogzwanger
Ja Missy dat is een heel goed excuus hoor. Waar mensen werken worden nu eenmaal fouten gemaakt. Niets aan te doen. Spoel het lekker even van je af en begin de dag dan gewoon even opnieuw.
Nou hier verder alles goed. Beetje onrustige nacht gehad. was om 6.15 uur wakker en ik wilde nog verder slapen, maar daar dacht de kleine heel anders over en ze heeft even mijn ingewanden gereorganiseerd. Dus slapen, ho maar. Met een uurtje mag ik weer naar de fysio.
Om half 2 weer in het zkh. zijn voor ctg, bloed en urinetest. Als ik me vanavond niet meld dan ben ik weer opgenomen.
Zorra, we gaan er gewoon van uit dat je netjes komt melden dat alles goed is hoor Nou ik ga me klaar maken voor de fysio. Mijn eigen fysio heeft helaas vakantie, dus moet even aanpassen deze week. Wel een gek idee, met iedere behandeling kom ik dichter bij de bevalling.
Dag allemaal, Zorra: sterkte en succes, ik zal mee duimen, Janne: ik poets al jaren met paradontax, en dat is de eerste paar keren vies, maar daarna wil je niet meer anders. Als je last hebt van onstoken tandvlees helpt het echt heel erg goed. Ik ben dit weekend flink bevoelt en betast. Een dikke buik weten mensen niet vanaf te blijven. Dizzy: heb je alweer een foto geplaatst? Ik moest je daar aan helpen herinneren. Zijn er naast zorra nog dames met vervelende klachten?
Ja ik heb heel vervelende klachten, ik moet de badkamer schoonmaken want hij doet het niet vanzelf, en de zolder opruimen en stofzuigen en strijken en de vaatwasser leegruimen.......................of bedoelde je dat niet? GRAPJE Nou dan ga ik maar eens wat doen, anders komt het er nooit van.
hallo iedereen, hier ben ik ook nog een s terug , ja ventje was gans de week in verlof en de kids waren ook thuis dus je snapt wel é. Eerst Zorra heel veel sterkte toegewenst en hopelijk horen we je vanavond terug, sterkte. Dus zoals belooft verslag over onze huwelijksdag, het was dus een prachtige lentedag echt mooi weer, we hadden het niet beter kunnen treffen. Dus de dag is begonnen met héél veel stress wat nomaal is zeker, eerst zelf naar de kapper en dan de kids daar na naar mijn ouders om ons klaar te maken eerst de kids en wat raad je daar ging de bel al mijn ventje stond daar al, gelukkig heeft de fotograaf hem nog een toerke laten doen zodat ik me kon kleden, tweede poging ring, ring, deur open gedaan en daar stond mijn ventje met een bruidsboeket voor mij en hetzelfde in miniversie voor mijn dochter. heb me sterk gehouden. dan zijn we vertrokken voor foto's te nemen beetje overal. dan had de fotograaf het idee van met open kap te rijden oke mooi weer maar toch nog iets te koud daarvoor, maar wonder bij wonder heb er zelf geen verkoudheid aan overgehouden. Dan terug naar mijn ouders waar ondertussen ook zijn ouders en de zussen en de rest van de chauffeurs waren gearriveerd dan hebben we eerst familiefoto's gaan nemen om daarna naar het stadhuis te vertrekken waar we het jawoord gegeven hebben maar bij de felicitaites waren de traantjes daar hoor en ze rolden goed... dan naar ded zaal voor receptie en al wat te eten dan om 19u30 kwam de rest van het volk toe zodat we met 130 man waren, dan hebben we het hoofdgerecht gegeten en dan de ijstaart die prachtig was met witte duiven... dan de openingsdans "you are the reason" van sara en dan hebben we onze ouders nog een fotokader cadeau gedaan en terug traantjes... dan hebben we ervan genoten en goed gedanst en uit de bol gegaan beke teveel maja...op het moment zelf denk je daar niet aan... tegen 4.45 vertrokken de laatste gasten we waren kapot, echt kapot ik kon bijna niet meer stappen. dan hebben we daar geslapen, alle gerust want tegen 9.45 waren we al terug wakker daar ontbeten en huiswaarst getrokken om de kindjes bij mijn ouders die zaterdag geen stap waard en dan zijn we de zondag tot woensdag naar zee geweest om uit te blazen wat zeer welkom was. Dan donderdag als verrassing gaan zwemmen met de kids maar dat is beke verkeerd uitgedraaid was nog geen 5 min in het water toen ik plots hevige weeen kreeg, naar spoed geweest en dan op materniteit aan de monitor gelegen maar gelukkig hebben ze niet doorgezet. Besluit de rem op alles wat ik nu nog doen...Dus heel rustig weekend achter de rug, heb de kleertjes gewassen en ben nu bezig met mijn valies te maken want het zal tijd worden... ziezo dat is mijn lang verhaal over de voorbije week. kga nu eerst nog beke liggen want buik doet lastig tot straks nog eens en sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb maar ik beloof dat ik me nu terug regelmatig aanmeld zodat ik terug mee ben in iederes verhaal. Annabel
Goh wat een dag zeg! Dat je dat zo goed hebt volgehouden. Ik ben benieuwd naar eventueel foto's van de bruiloft. Jullie hadden inderdaad prachtig weer. Nu inderdaad maar rustig aandoen.
Jeetje Annabel, wat een verhaal. Mooie dag gehad gelukkig, maar ook al voortijdige weeën. Het heerst lijkt het wel. Doe maar lekker rustig aan hoor, want de kleine moet echt nog wel even blijven zitten. Natanya, succes en werkse. Bosi, hoe gaat het met jou, nog steeds zo moe? Ik heb ook al weer af hoor. Ik moet nu van de fysio minimaal een uur rusten 's middags, het liefst op bed, maar mijn bank ligt ook prima vind ik zelf, dekentje over me heen en oogjes toe ben niet eigenwijs of zo.
Loeki: ja op de bank ligt vaak toch ook nog prima, Maar even rusten is niet verkeerd. Ik vind het al een hele prestatie als je het doet. Ik heb daar erg veel moeite mee. Ja ik ben erg moe steeds. Maar ik rust dus niet, dus ik denk dat ik dat gewoon moet gaan proberen. Ik ben nogal druk, en steeds die weekenden met iedereen bezoeken, gezellige dingen gaan dien, kunnen niet meer denk ik.
Ja ik heb ook zo iets van 'het gaat toch goed zo' gewoon een beetje moe, nou en. Maar volgens de fysio moet ik nu echt rust nemen om me voor te bereiden op de bevalling. Het is natuurlijk ook niet zo heel erg vreemd. Je gaat nu de zwaarste periode van de zwangerschap in, dus die rust is wel nodig. Ik heb nog het idee 'ik draag toch niet naar voren, dus waarom moet ik rusten, je ziet amper dat ik wanger ben' maar die vlieger gaat volgens de fysio niet op ik heb het volgens haar mogelijk nog zwaarder dan vrouwen met een hee dikke buik.
Zo de badkamer is klaar, nu eerst maar eens wat drinken, wat krijg je daar altijd een dorst van zeg! Nou hier komt niets van rusten, aangezien er hier nog zo'n klein monstertje van 3 rondloopt, die het er niet meer mee eens is om 's middags lekker een tukkie te doen. Maar goed, vandaag is ie naar school dus lekker de tijd om het huis een beetje te doen.
Ja dat vind ik nog niet zo'n gekke opmerking. Jij draagt namelijk alles naar binnen. Ik vraag me weleens af waar je de andere organen laat. Jou baby is net zo groot en net zo zwaar als die van mij, alleen hangt mijn buik naar voren en zit jou baby meer in de buik. Ja rusten voor de zwangerschap is noodzakelijk. Ik ga volgende week voor het laatst de reis naar friesland maken in de trein. Deze week en die week erna even afmaken wat nog kan, en dan inleveren volgende week vrijdag. Ik probeer 30 maart nog wel een tentamen te maken, maar dan laat ik me brengen door mijn vriend.
Ja nu rustig aan doen Bosi, het is niet makkelijk hoor. Ik probeer nu even mijn dagboekje bij te werken, want die heb ik 2 maanden verwaarloosd en ik wilde er nu nog wel het een en ander in zetten. Toch leuk voor later denk ik.
Bosi heel goed vanjouw ik ga straks foto erop zetten Loeki ben ik weer in een betere bui, heb het van me af gezet en ben nog even gaan slapen heerlijk gelegen. ga zo eten en kom hier straks weer terug. Zorra ik duim voor je Annabel doe ook maar op u gemak! weeen nu is echt te vroeg! Natanya slaapt jouw kereltje niet meer met 3jaar tussen de middag, ook vermoeiend zeg Ben even weg tot later
hoi, ik kom hier ook even meekletsen. ben net met verlof. verder alles wel prima. ik vraag me af wat jullie zoal doen tijdens je verlof? groetjes mirjam
Hallo Miriam, welkom op dit forum, ik doe nu tijdens verlof alle huishouden wat is blijvenliggen, laatste babydingen kopen enkamertje klaar maken, eens bij familie die ik langer niet heb gezien langsgaan en vooral lekker veel rusten nu het nog kan