welkom Miriam. Ik wordt echt gek, zit maar te wachten op de bezorgers van de babydump en ik kan niet zo goed tegen wachten. Ik heb ook nog een hoop te doen, maar dat is boven en daar hoor ik de bel niet, dus dat moet ook wachten. Ik wordt gek
haha dat zijn snelle welkomsberichtjes! rustig aan doen? tja vind ik wel lastig hoor, ik wil zo veel! heel frustrerend vind ik dat af en toe.gelukkig zijn de babydingen wel zon beetje rond. Moet alleen nog een bevallingsbedje regelen (aangezien ik beneden moet bevallen en het bed staat boven). Ik maak het ook allemaal maar zo leuk mogelijk door wat mensen op te zoeken inderdaad. Hebben jullie straks een leuke baan waarnaar je terug kan?(ik ben eigenlijk een beetje zat van de mijne). Ben trouwens 14 april uitgerekend, maar de kans is groot volgens de vk dat het eerder komt. Een prettige dag allemaal!
Tja het is niet anders Dizzy Missy, dat zullen jullie ook wel merken als jullie ooit een 2e krijgen. Je hele leven draait dan om je kind en je moet gewoon doorgaan, je kunt niet zomaar in je bed gaan liggen (ook niet als je ziek bent). Maar ja,alles went hoor hahaha @Tascha, dan plak je toch een briefje op de deur dat ze hard moeten bonken omdat je boven bent, of dat ze even je telefoon over laten gaan. Ik zou daar echt niet op gaan zitten wachten, straks komen ze pas om 17 uur.
Welkom Mirjam, waarom denk je trouwens dat het eerder gaat komen als ik vragen mag? Missy, fijn dat je je iets beter voelt. Tascha wachten is nooit leuk. Wat ik doe tijdens mijn verlof. Jullie vervelen met mijn gezeur
loeki: goed idee, dat ga ik ook doen!haha de kans is groter omdat ik en mijn broertje allebei 4 weken te vroeg zijn geboren. ach ja, je kan er natuurlijk alsnog geen peil op trekken. en tascha: misschien kun je contact opnemen met babydump omte vragen of ze kunnen inschatten hoe laat ze er zijn? heel irritant is dat altijd inderdaad!
Tascha: wachten is altijd vervelend, Ik heb niet alles teruggelezen, maar waar wacht je op dan? majrim welkom. Ik ben nog niet met verlof. Ik ga straks weer verder met mijn studie na de bevalling. Ik denk dat ik me in mijn verlof maar moeilijk neer kan leggen en dus vanalles ga doen. Opruimen, verder studeren enz... Ik heb namelijk een leuk afstudeer onderzoek bedacht. Maar goed, ik moet het ook eens laten gaan. Dizzy: ik zit al een week met smart te wachten op foto's. Loeki: ik zag dat jij een heel gewaagde foto in je album hebt staan, bloot hoor, 8) Maar zo zie je toch wel een leuk buikje.
Oh, als dat de standaard is, dan moet ik nu nog 10 weken, want ik, mijn broers en zusje en ook mijn neefje waren allemaal ruim 2 weken overtijd.
Haha Bosi, die foto staat er al een tijdje en was eigenlijk naar aanleiding van de opmerkingen hier dat je zonder kleding misschien wel meer zou zien. Ik vind het verschil wat magertjes.
hihi loeki! dat zou toch wat zijn! zit je daar wel op te wachten? tja de vk vertelde dat de kans gewoon groter is, maar of dat ook zo is met over tijd zijn? vraag het anders even. wat zegt je gevoel?
Mijn gevoel zegt met dat ik helemaal niet tot week 42 WIL wachten en ik denk ook niet dat daar ruimte voor is in mijn buik.
Alle zwangerschappen zijn verschillend, dus je kunt nooit zeggen of het te vroeg of te laat zal komen. Mijn eerste was te vroeg, misschien blijft deze wel 2 weken langer zitten? Wie zal het zeggen?
Ja Bob de Bouwer hahahaha. Staat die appeltaart al in de oven Loeki? Kan je in ieder geval je gewicht even opbouwen
Oh, MOET je nu weer over die appeltaart beginnen? Nu moet ik denk ik maar even langs de AH om er een te halen, want ik heb niet de moed om zelf te gaan bakken.
Hahahaha zwangere vrouwen en eten hahahahha! En dan zijn het nog niet eens augurken LOL! Nou shop ze Loeki! Vergeet de slagroom niet!
Heeyheey allemaal! Heb weer wat dingen te melden of te vragen! Vanavond komen mijn ouders EIDENLIJK de wieg brengen ! Ik heb straie op mijn borsten niet op mijn buik! Ik vindt dat je aan mijn buik kan zien dat de baby voorligt op de groei (zie album)! Kamertje is eind van de week klaar hoop ik! Mijn vriend is weer zo lief geweest om was te verstoppen dacht ik dat ik klaar was kwam hij weer met 2 wasmanden aan zetten geen idee waarvandaan. Het zijn allemaal zijn kleren! Mijn kat is weer krols haar kittens zijn net 11 weken oud raar beest! Heb ook nog een vraagje ik ben op msn altijd met een meisje (nanda) an het chatten! Heb haar donderdag voor het laatst gesproken toen zij ze dat ze al 4 keer een slijmprop was verloren! Ze had donderdag gezegt dat ze vrijdag zou komen ze is dus niet gekomen zou het kunnen dat ze in het ziekenhuis ligt en misschien haar baby al gehad heeft! Ze moest nog 4 en halve week! Liefs Almira