April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bedankt voor je tips Zorra, als ik niet zwanger was zou ik bij de sportschool even gebruik maken van de sauna, dat help altijd super, maar ik heb begrepen dat dat pas weer in het 2e trimester mag.

2. Niet meer actief

Nee de sauna mag idd nog niet, Loeki.

We hebben al namen. die hadden we bij de 1e zwangerschap al verzonnen en die blijven waarschijnlijk gewoon.

3. Niet meer actief

Meiden nog even een vraagje over MvM.

Morgen ben ik de hele dag weg, moet ik dan de fles meenemen?

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Nee hoor Janne dat hoeft echt niet, je kan het wel doen maar dat is zo'n gedoe. Ze zijn al blij met elk beetje urine dat je inlevert en of je nou de ene week maar 1 fles inlevert en de andere week 2 kratten, ze komen echt niet langs om te vragen of je meer wil plassen ;) Er zijn er die fulltime werken en elke dag maar 2 plasjes erin doen, maar er zijn er die hele dagen thuis zijn en zo 2 a 3 kratten vol plassen. Doen wat jij het prettigste vind zou ik zeggen, en je niet schuldig voelen als je een keer minder hebt geplast.

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    neejoh je hoeft die fles niet mee te nemen,alleen als je het zelf wilt,maar zo fanatiek ben ik niet ;)
    Heb regelmatig ongevulde flessen.

6. Niet meer actief

Nou dan ga ik niet moeilijk doen!
    Dan neem ik ze niet mee. Over een paar weken gaan we naar de Efteling en dan zie ik mezelf toch ook niet met een fles naar het wc-hok lopen. ;) :)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik merk dat ik de afgelopen tijd weinig in in groente heb. Dwing mezelf er wel toe het te eten, maar echt zin heb ik er niet in. Fruit daar en tegen gaat aan de lopende band naar binnen. Ben nu echt iemand van de snelle hap geworden, want echt zin om te koken heb ik niet meer. Heb wel veel zin in vlees en (gebakken) aardappels, maar heb dan het idee dat ik veel te ongezond eet. Zou het erg zijn als ik wat meer fruit en minder groente eet?

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Lust je ook geen sla? Bij de AH heb je bijv. een bak italiaanse sla, zitten stukjes kaas bij, pijnboompitten en soort kruiden, croutons en dressing. Super lekker, en je kan er makkelijk met zn tweeen van eten. Probeer je paar keer per week zo'n bak te eten?

9. Niet meer actief

.

JAAAAAAA Je MOET de toscaanse eten. Met pijnboompitten spekkies en honing-mosterd dressing.
    Doe je er zelf een beetje kaas overheen mmmmmmmmmmmmmmmm
    Ik eet zo'n bak sinds de zwangerschap iedere dag in m'n upje...
    Ben sinds de zwangerschap verslaafd aan sla

is dat gek??? :) :)

Overigens, alleen al van het idee van het eten van aardappels word ik misselijk... Hebben jullie ook van die vage dingen?

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ben dol op sla en rauwkost, maar mijn man niet en dan sta ik dus iedere avoond dubbel te koken.

11. Niet meer actief

Ik lust niets. 's Ochtends eet ik maar 1 cracker'.
    's middags met moeite 2 boterhammen met tomaat ( om maar vitamines binnen te krijgen) en 's avonds met moeite een warme prak.

Normaal eet ik echt heel veel. Het valt altijd nog mee dat ik geen tientonner ben geworden.

Daarnet kwamen mijn man en moeder uit de tsad met allemaal leuke kleren van Promiss. Echt super. Ikke is helemaal blij!

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wat vinden jullie van dit kamertje??
    Vind hem erg leuk.
    Tis alleen wel via internet kopen,dus je weet niet of het kwalitatief een goed kamertje is.
    Hij is van €917,- voor €670,65
    Ziet er wel goed uit en is de meubeltjes zijn niet al te groot.
    Dat is wel handig aangezien deze beeb het laatste kamertje dat beschikbaar is krijgt en die is niet zo groot.
    Maar dit is een beetje mijn smaak kamertje.

Manlief heeft trouwens totaal geen geduld!! Hij wou persé gister het goeie nieuws aan onze dochter vertellen....nou vooruit danmaar.
    Gister dus verteld,helemaal blij natuurlijk :D
    Maakte ze me vanochtend wakker met in haar handen haar baby nike schoentjes.
    Zegt ze "deze is nu voor broertje of zusje" zoooow lief.
    hele tijd over baby gehad. Dus tig keer herhaald dat het nog een geheimpje was en alleen tegen papa en mama mag zeggen.
    nou vanochtend al aan der vriendinnetje verteld :rolleyes:
    Dus ik nog een keer op haar hart drukken dat het een geheim is.
    Afijn,mijn vriendin komt langs.
    Zegt ze "ik krijg een broertje of zusje,maar dat is nog een geheim" :rolleyes: :) :)

Dit gaat niet lukken dus.... :p
    Nu wil mijn man het morgen aan zijn ouders vertellen,ik eigenlijk nog niet,maar hij heeft geen geduld en staat te popelen....oke oke vooruit,daar gaat mijn goeie plan om het op een leuke manier te vertellen.
    Als het aan mij lag dan houden we het nog even voor ons....
    Maarja ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren,vooral nadat ik mijn schoonmoeder om de tuin had geleid en had gezegd dat we niet voor een 2e bezig waren.

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoihoi meiden,

effe snel een berichtje van mij! Ik had gister avonddienst, vandaag van half 9 tot 5 gewerkt, morgen om 7 (!!!!) uur beginnen tot half 4 en daarna verjaardag, dus veel tijd en puf om bij te lezen heb ik niet. ik ga nu lekker slapen, wordt al moe bij de gedachte dat ik morgen weer om 6 uur uit me bedje moet....pfff....

oja loeki welkom terug rust maar lekker uit dit weekend ennuh als je je nog niet beter voelt lekker thuis blijven hoor maandag!!!

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hahahaha Mo, nog een Toscaanse sla verslaafde, ik eet ook zo een bak in mn eentje op hoor, heerlijk! Maar Loeki als je voor je vriend nou gewoon warm kookt en jij neemt zo'n bak sla dan hoef je toch niet twee keer te koken? Die bak is kant en klaar, even de zakjes open knippen in de bak gooien en voila je hebt een super maaltijd salade, ik heb er al trek in!!!!

Janne, je eet zo te horen overdag niet veel vezels, en je darmen zijn al lui door de hormonen, heb je niet erg last van obstipatie? Lust je geen pap? Of muesli/havermout/cruesli met melk of yoghurt? Of iets anders waar veel vezels in zitten? (ontbijtdrank met vezels bijv.) Ik eet nu over de hele dag verspreid 5 tot 7 sneetjes bruin brood :confused: (ik weet het echt veel, en soms ook echt kokhalzend werk ik t naar binnen, maar ik merk dat de misselijkheid en mn darmen er baat bij hebben), ik drink een glas appelsap en jus dórange als het me niet lukt om fruit naar binnen te krijgen, alleen groente is net als Loeki ook vaak een probleem omdat warm eten me erg tegen staat, ik eet daarom regelmatig rauwkost of een Toscaanse salade (echt aan te raden :D ) Ik voel me iig veel beter nu ik over de hele dag door elke keer wat eet, ik ben minder moe, en mn darmen werken nu stukken beter (ik ga weer elke dag :D ) Ik hoop dat het jou ook gaat lukken, je voelt je echt stukken beter er door. Wat leuk dat je kleren van Promiss hebt gekregen, ik wist niet dat ze daar ook positiemode hadden? Wat heb je allemaal gekregen?

15. Niet meer actief

Nou pien veel plezier dan morgen met meedelen.
    Ben benieuwd naar hun reactie. Leuk he.

Ik heb geen last van obstipatie dankzij de 3 pruimen die ik elke dag eet ( was ik even vergeten mee te tellen)
    Sla ben ik wel gek van, dus dat moet mijn mannek van de week maar even inslaan.
    Wel een goed idee.

Nou mijn kleding: 1 bruine broek, 1 bruin shirt met lange mouwen, een creme bloes ( soort van boerenkiel om te zien) met gekleurde streepjes naar beneden en een super gaaf gebreid truitje met daaroverheen zo'n vest die je moet knopen.
    Mijn man vindt me supersexy in die kleren. ;)
    Ik had toch een ander idee van supersexy kleding maar goed.

Niet alle Promiss-winkels hebben zo'n afdeling een aantal maar.
    De winkeljuffrouw heeft het aangekruist op een formulier welke winkels het wel hebben.
    Bij ons in de buurt niet iig.
    Maar ja ze waren naar de stad he.

Ik ga slapen ik val om. ik heb zo'n moeite met slapen. Vanochtend weer om 5.30 wakker en 's middags heb ik maar een half uurtje slaap nodig.
    Dus ik ga nu.
    Trusten allemaal.

PS Harley hoe is het afgelopen?

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Op de website van promiss kun je zoeken welke winkels positiekleding hebben.

17. Niet meer actief

Hey Harley... Ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat...
    Wat heb je gegeten precies...
    Hing er soms een vreemde lucht in het restaurant?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goedemorgen allemaal,

al laat het goede maar weg. Ik blaf als een hondje en zit echt aan alle kanten verstopt. Ik heb begrepen dat hoestdrankjes niet mogen (al heb ik thijmsiroop waar dat niet op staat). Dus ik voel me aardig ongelukkig. Als het morgen niet beter is meld ik me ziek. haha, dan is de roostermaker de eerste docent die zich dit jaar ziek meld, lachen (als een boer met kiespijn).

19. Niet meer actief

Balen Loeki, maar je kan er iig nog om lachen.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, ja nou, wat moet je anders? ;)

Weten jullie trouwens waarom thijmsiroop niet mag? Ik heb die van Daro en daar staat niets op, helaas ook niet dat het tijdens de zwangerschap wel mag. En dropsiroop, eigen merk van de TP. Zou dat mogen, er zit alleen suiker, anijsolie en dropextract in, ja en wat conserveringsmiddelen, van die E-nummers, maar niets dat volgens mij niet mag.

Deel Deze Pagina