Ja dat wordt inderdaad vechten. Maar ik denk dat jij het gaat winnen. Het zal voor hem toch wel raar zijn om jou te zien straks met een mooie buik. Dan kan hij niet anders dan jou verwennen.
Hij mag ook wel een beetje verwend hoor. Hij heeft tenslotte 6 maanden lang, 7 dagen in de week hard gewerkt. Hij moet ook uitrusten. Hij had afgelopen maand 120 overuren, en dan is zijn standaard werkweek niet 40 uur...
Loeki, hij is blij dat ik straks mag koken wat hij lekker vind hihihi! En daarbij heeft (onder ander) hij aan boord voor kok gespeeld, omdat ze er tijdelijk geen hadden.
Nee dat is natuurlijk keihard werken voor hem. Ik ga zo weer naar de pufclub. Het gaat vandaag over complicaties tijdens en na de bevalling, Maar ook worden de dames vandaag door de heren gemasseerd. Ik hoop dat ik niet in slaap val.
Na heel wat uurtjes in het zkh. ben ik weer thuis. De gyn. wilde me eigenlijk voor langere tijd opnemen omdat ik me nog steeds erg beroerd voel, maar aangezien mn bloed, urine en bloeddruk goed was mag ik het ook van hem proberen door thuis bedrust te nemen. Maar als de klachten aanhouden moet ik toch weer terug komen en dan word ik wel opgenomen, iig nu even uitstel gekregen en hopelijk gaat het snel wat beter. Sorry dat ik niet reageer op jullie, maar achter de computer zitten is erg vermoeiend voor me. Dus ik probeer wel mee te lezen maar zal niet altijd kunnen reageren.
Fijn dat alles naar omstandigheden goed is. Ik krijg visite dus misschien tot later en anders tot morgen dames.
Dizzy: sterkte! Zorra: ik hoop dat het lukt om thuis rust te nemen. Je ligt er toch lekkerder dan in het ziekenhuis Annabel: klinkt als een leuke, maar vermoeiende trouwdag. Schrikken zeg die weeen. En weer allemaal mooie buikfoto's zeg! En het klopt dat m'n buik van voren groter lijkt dan van opzij. Is bij Loeki ook zo volgens mij, dus zal wel zo horen als je je kleine helemaal van binnen draagt. Voel wel steeds meer druk onder in m'n bekken, waarschijnlijk doordat ze al een stuk is ingedaald. En ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik moet ook enorm naar de WC ....en dan 3 druppels. Het helpt wel als ik dan naar voren ga hangen.