April 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by carol78, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Nou ik ben er ook weer uit omdat ik nu nog steeds hoofdpijn heb wijd ik dit aan vochttekort dus even wat drinken, tenslotte heb ik gisteren niets binnengehouden dus nu even aanvullen.
    Word i een goede moeder, ik denk dat ik dat maar eens vraag over 18 jaar aan mijn kindje, maar ik ga iig proberen een goede te worden, helaas ben ik erg onzeker en voel me nu wat paniekerig erover, en twijfel over alles momenteel. Maar toch bedankt voor jullie opbeurende woorden.

Zorra fijn dat je ouders je meisje tijdelijk opvangen, en ach het HH komt wel af het belangrijkste ben jij nu.

Loeki ik had je best een ontbijtje willen maken, had het maar besteld ;)

Jopie hoe is het met de spieren , wat minder stijf nu?

Tascha veel plezier met oppassen dan vandaag, lekker oefenen.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou Missy, je mag morgen mijn ontbijtje wel komen brengen hoor ;)

Het feit dat je je af vraagt of je wel een goede moeder wordt geeft al aan dat je je best wil gaan doen, meer kun je immers niet, dus heb vertrouwen.

3. Niet meer actief

Jammer dat je niet inLimburg woont want ik kreeg het voor elkaar om morgenvroeg aan je deur te staan hoor!

Ik hoop dat de twijfels weg zijn op het moment dat de kleine in mijn armen ligt, ik ben ook altijd zo bang als ik in het verleden op nichtje of neefje moest passen en zo blij als de ouders hem/haar dan weer kwamen ophalen, die verantwoordelijkheid vond ik loodzwaar. Maar wellicht is het bij eigen kindje helemaal anders.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Geen zorgen Missy, als je je kleine met liefde opvoed kan het haast niet mis gaan.

5. Niet meer actief

zo nu zit ik aan het ontbijt.
    ik hoop dat ik vandaag de proefdruk van ons kaartje binnenkrijg, ben benieuwd, dan kunnen we enveloppe bestellen en klaarmaken.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik ga morgen de kaartjes voorbereiden, kan daarna dus enveloppen gaan printen.

7. Niet meer actief

Ik hoop dat het kaartje leuk geworden is, want ik wil het ook gewoon nu geregeld hebben, Dat is eigenlijk de laatste grote klus mbt de kleine volgens mij wat nog moet.
    Ik ga zo nog liggen heb verder vandaag een rustige dag niets op het programma, maar goed ook :)

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik moet de klossen gaan regelen, maar dat kan dagelijk tussen 16.30 uur en 17.30 uur en dan ben ik steeds te laat :(

9. Niet meer actief

Nou ik heb dus de klossen en een bedpo geregeld maar zo in te schatten passen de klossen niet onder de bedpootjes, dus dat moet nog evenop maat gemaakt dit weekend met stukjes hout ofzoiets.

10. Niet meer actief

Loeki de puzzel op je banner is al aardig verdwenen zeg, nog maar een paar stukjes, :) Je ziet je neefje nu heel goed en ook de poes/kater. (kater volgens mij was het)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik moet ze eerst ophalen en anders ga ik bierkratjes regelen.

Ik heb een nieuwe buikfoto, van voren deze keer, dan zie je het een stukje beter.

Oh, het zonnetje schijnt, krijg zo'n zin om te gaan sporten, lekker een rondje hardlopen. Toch maar niet :(

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Hé, eindelijk in de Wij jonge ouders een aanbieding die wel interessant is, 20 euro korting op de electrische borstkolf van Avent. dat is niet verkeerd.

13. natanya26

natanya26 Bekend lid

Jul 13, 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Zonnetje?
    Hier regent het! Alweer!
    Hardlopen? Ik wordt al moe bij de gedachte :)
    Ik ga maar eens stofzuigen want dat heb ik gisteren ook al overgeslagen en de poes heeft vannacht stiekem op de bank gelegen dus er zitten wel wat haren op....ieuw.

14. Niet meer actief

Nou hier is het ook miezerig weer, IDD Loeki je buik is zo beter te zien, \:D/

Natanya stoute poes, stiekum op de bank [-X 8-[ [-(

15. Niet meer actief

Mij werd geadviseerd om nog geen borstkolf te kopen totdat je weet of het allemaal wel gaat lukken anders is het zo zonde geld aldus de cursusleidster.
    Maar dat is dan wel idd een betere aanbieding 20 euro scheelt wel.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou ik heb de was van de afgelopen 4 weken opgevouwen (strijken doe ik niet meer), heb nu last van mijn boverug (zit veel te krampachtig) en ik ben moe (van een stomme was vouwen nou ja zeg)

Natanya, je poes op de bank, hoe durft ze ;) Die van mij slapen op de keukentafel, ben ik ook niet blij mee, maar goed, niets aan te doen, ik kan er moeilijk 's nachts op toe zien, dus gewoon de tafel goed schoonmaken voor het eten. Ben al blij dat ze niet op het aanrecht slapen.

Missy, ik was ook nog niet van plan om de borstkolf te kopen, maar we hadden het er laatst over dat de meeste aanbiedingen zo waardeloos zijn, dus ik denk ik meld het even.

17. natanya26

natanya26 Bekend lid

Jul 13, 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Zo dat is weer gedaan.
    Staat mijn buurvrouw net aan de deur met de krant, schijnt het dat mijn werkgever 270 banen moet schrappen wegens bezuinigingen...............................leuk dat ik dat ook weet?!:S

18. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi allemaal

Sorry dat ik een paar dagen niks van me heb laten horen. Ik ben een beetje uitgeblust (beetje boel)
    Mn energie is helemaal kwijt en ik kan me nergens meer op concentreren.
    Verder is alles goed maar ik heb nu ff de puf niet om het hier bij te houden.
    Ik kom morgen na de afspraak bij de gyn nog wel ff langs om te laten weten hoe het ervoor staat. (einde van de middag) Nu ga ik weer naar mn bedje toe.

Ik hoop dat met jullie alles goed gaat.
    Ik heb veel aan jullie gedacht, vooral aan Zorra. Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter met je gaat.

Luv you! Dikke knuffel!

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Rust maar lekker uit Harley.

Jeetje Natanya, wat een kut nieuws, werk jij soms ook bij Philips? Nee toch, beetje ver van Den Helder.

Oh, de kleine zit tegen m'n ribben aan, pijnlijk

20. natanya26

natanya26 Bekend lid

Jul 13, 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Nee ik werk in de thuiszorg, maar door die leuke nieuwe WMO wet worden de clienten veel lager geindiceerd dan eigenlijk nodig is om de kosten te drukken, maar ze beseffen niet dat als je die mensen minder hulp geeft dat ze dan veel eerder in het verzorging- of verpleeghuis komen, en dat kost nog veeeeeel meer!
    Maar ja...wie zijn wij?

Share This Page