April 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by carol78, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Mooie wieg inderdaad, :p
    Die heb ik nog nooit eerder ergens gezien.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Mooie wieg Almira.

Mijn ouders hebben nog een ondersteek staan, dus die hoef ik niet te halen. Klossen doe ik deze week wel even.

3. almira

almira Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    1,217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Ik vondt hem zo schattig en heb altijd gezegt dat ik mijn kindje er ook in wou liggen en nu kan dat! Mijn ouders hebben de wieg 21 jaar geleden gekocht ongeveer! Ik vindt het een beetje een wieg van een eeuw geleden maar zo schattig vindt ik m. Mijn vriend zegt altijd het wordt een jongen dus moet niet schattig zijn maar ik vindtdat je de eerste 3 maanden het toch nog wel schattig kan doen! Thanx voor de reacties (ben toch wel een beetje trots op de wieg, hij is nu van mij want hij gaat over op de oudste dochter) :D

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Wij hebben wel een familie wieg, maar die gaat niet over op een van ons. Ik heb er zelf niet in gelegen, mijn zusje ook niet, maar onze kleintjes wel en als er straks meer kleinkinderen komen mogen die er ook in.

5. Niet meer actief

Dientje leuk kamertje, en mooie klamboe!

Almira leuk nostalgische wieg met verhaal :)

Loeki bij mij zelfde geval manlief werkt ook van 8 tot zeker 18 uur en de kraamzorg gaf al aan dat als er geen mantelzorg is dan krijg je extra uren ik dus gerust ik dacht vraag eens hoeveel dan nou zegt ze toch al gauw een 4 uur extra dus 48 uur en dat is toch maar een half uur extra per dag fijn he! zegt ze zo heel blij :confused: ik bedoel zit ik nog uren alleen thuis dus dat half uurtje per dag zet dan ook geen zoden aan de dijk vind ik. maar goed hopelijk voel ik me dan redelijk en gaat het wel alleen, en anders laat ik me alles op de slaapkamer neerzetten en de deurbel trek ik uit. :p

6. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Hele mooie wieg hoor Almira en idd een babywieg mag lief en romantisch zijn of het nou voor een jongen of een meisje is.....

Bosi, het gaat wel hoor, van half 1 tot half 3 geslapen, eigenlijk helemaal niks voor mij om te rusten s'middags (tijdens zw. schap van mn dochter nooit gedaan) maar ik moet nu wel. Mn dochter is inmiddels ook weer thuis, die wil nu graag computeren.....Misschien tot vanavond.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    De deurbel hoor ik op de slaapkamer toch niet, dus dat probleem heb ik niet. ;)

8. Niet meer actief

Harley fijn dat je toch even bericht achterliet, maakte me toch beetje zorgen.

Mo het zit je echt niet mee, beterschap en we horen het wel hoe en wat denk ik.

Zorra de ondersteek is handig maar niet verplicht om te hebben een afwasbakje (oud of emmertje) voldoet ook aldus mijn VK.

Jopie nu niet gelijk te veel willen doen want dan ben je idd weer stijf vanavond

janne hoe gaat het met jouw eigenlijk, bent hier maar steeds kort, kun je nog redelijk trappen lopen en zitten (je pc staat toch op zolder) hopelijk heb je niet te veel last.

9. Niet meer actief

Nou die van mij zijn volgens mij alle buren tot 3 deuren verder niet zo blij mee, gelukkig gaat ie niet zo vaak, lijkt wel een sirene en iedereen die ik ken komt via andere deur, en kraambezoek nou ja dat doe je niet ieder jaar. :) :)

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    haha, nou daar ben je dan klaar mee ;)

We worden wel allemaal kneusjes in de loop van deze zwangerschap hè. Iedereen heeft nu wel kwaaltjes en moeite met zitten. lopen, gezondheid e.d. Ik ben ondertussen helemaal stijf. Mijn ribben doen zeer van het hoesten en trappen van de kleine en ik krijg echt meer en meer last van vanalles. Ben echt blij dat het einde in zich komt.

Vanavond gaan we naar de film, moet niet te lang duren want ik denk niet dat ik 2,5 uur comfortabel in een bioscoopstoel kan zitten.

11. Niet meer actief

Loeki eigenlijk speciaal voor jouw maar omdat we er hier al eens uitgebreid over gekletst hebben wil ik dit niemand onthouden, :) :) (weet je nog de discussie laatst :rolleyes: )

Uitgegeven: 27 februari 2007 13:55
    MILAAN - Een lerares in het Italiaanse Milaan heeft een zevenjarige leerling met een schaar in zijn tong gesneden omdat hij te luidruchtig was. De 22-jarige juf dreigde de hele tong van het kind af te snijden.

De lerares is geschorst. Ze verklaarde dat het slechts een spelletje was geweest. Toen het bloedige ernst werd, drong ze er bij de jongen op aan niets tegen zijn ouders te vertellen.

Hij moest maar zeggen dat hij zichzelf had verwond, meldde de krant Corriere della Sera dinsdag. De tong moest worden gehecht, de jongen durft niet meer naar school.

:confused:

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Goed dat je rust neemt. Ik herken het wel, dat slapen is niks voor mij, dat denk ik ook weleens. Gister heb ik ook een uurtje geslapen. Toch wel lekker. Maar jij hebt het echt nodig.

Dizzy: hoe is het met jou?

Dames, zullen we anders met zijn allen een grote zaal huren en daar met allen gaan wonen rond april. Kramen we bij elkaar, :)

13. Niet meer actief

Welke film en is de kleine dan niet extra druk met alle geluidseffecten die van mij dus wel :( , als er TV wat harder opstaat nou dan is er leven in de brouwerij :)

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Super idee Bosi, FEC afhuren of zo ;) ijsbaan is dan toch al weer ontdooit.

Missy, ik kan me toch niet voorstellen dat je als docent met een mes je leerling bewerkt hoor, hoe erg ze het soms ook maken, zover zou ik nooit gaan.

15. Niet meer actief

goed idee hoor lekker gezellig saampies :)

Ach het gaat wel heb nog hoofdpijn en zit eigenlijk te wachten op het bericht dat mijn oom overleden is, hij heeft gisteren zijn laatste woorden blijkbaar tegen mij gezegd, dat hij van me hield en dat vind ik wel speciaal, daarna is hij niet meer bij gekomen en ik hoop dat hij snel zijn rust definitief vind.
    Maar emotioneel vind ik het nu even erg zwaar en zoek hier wat afleiding, en dat lukt aardig met zo'n leuk gezellig cluppie ;)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    We gaan naar The Prestige en ja de kleine is wel eens druk, maar goed, dat is ze thuis ook.

17. Niet meer actief

Loeki het leek me al duidelijk dat dit niet bij jouw past hoor maar ik vond het wel een opmerkelijk bericht. Arme jongen :)

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Heavy Missy.

*cyberhug*

19. Niet meer actief

Ik zit met een ander emotioneel probleem (luxe probleem hoor0 ik heb dus nu 2 nieuwere auto's gekocht en heb nog een mini van 25 jaar oud al 11 jaar inmijn bezit, echt mijn autootje (eerste auto en leuke herinneringen enzo) nu wilde ik hem verkopen omdat reeel gezien ik er nu niet meer in rij, hij is oud, heeft zorg nodig (lees onderhoud frequenter dan een moderen auto) en ik vind hem niet veilig genoeg voor de baby. Oja en ik heb geen parkeerruimte voor de auto. Maar nu heb ik hem net bij de garage opgehaald weer voor een jaar goedgekeurd en eigenlijk wil ik er geen afstand van doen ben zo bang om spijt te krijgen :(

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Groepsknuffel voor Missy

Share This Page