April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

AHHHH :oops: :oops: :oops: Lief hoor dank je wel :) :)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, Missy, de dilemma's van het leven, wat te doen met de MINI, ik kan je er geen antwoord op geven helaas.

3. Niet meer actief

Ik heb me al voorgenomen dat de toekomstig eigenaar in de buidel moet tasten anders verkoop ik hem sowieso niet ;)

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dan krijg je iig iemand met hart voor je autootje. Mijn eerste autootje (Twingo) werd door iemand anders even getotald, dus die was ik van de ene op de andere dag kwijt, kreeg er alleen nog schrootkosten van terug (+later de verzekering)

Ik heb alleen nog een nummerbord.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Missy, kan je hem niet ergens stallen? Ik zou hem niet weg doen, als je het financieel trekt. Zonde toch!
    Je waarschuwing kwam te laat! Volgens mij komt het van op m'n rug liggen. Ik ben nu op m'n zij gaan liggen op bed en dat gaat een stuk beter. Als ik op m'n rug lig, dan doet het al zeer om m'n benen te bewegen. Da's niet goed volgens mij :(

Almira, leuk hoor, zo'n wieg met een verhaal! Hij mag best romantisch zijn, ook voor een jongen!

Dientje, leuk hoor zo met die vlindertjes. Fijn dat je alles goed voor elkaar hebt!

Loeki, de kraamzorg is bij mij niet verder dan de woonkamer geweest. Ze gaan ervan uit dat je zelf verantwoordelijk genoeg bent om de spullen op tijd op orde te hebben.

Zorra, ben je een beetje opgeknapt van het rusten?

Mo, jou zit het ook niet mee hè. Laat je even weten hoe het gegaan is in het ziekenhuis?

6. Niet meer actief

Dat was ook altijd mij grootste vrees aangezien de dagwaarde nul is tov de emo waarde, stel dat iemand hem in de prak had gereden had ik ook alleen de nr plaat nog. en hij is zo leuk tomatenrood met zwart wit blokjes bekleding er in heel schattig autootje. ik zet hem even in mijn album :)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  8. Niet meer actief

er staat er 1 in!

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Missy, die zet je toch gewoon over dwars voor het raam, heeft niemand er last van :p Hij is wel heel schattig!

10. Niet meer actief

Jopie daarom is het ook zo moeilijk, ik heb al geoppert hem mooi te poetsen en in de kamer te zetten, hup even raam eruit en auto naar binnen hihihi.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat een snoepje, past hij niet in de slaapkamer ;)

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wij hebben hier een trabant op de oprit staan. Begin alleen de hoop op te geven dat die ooit de weg nog op komt.... Mijn man heeft hem samen met een kameraad gekocht, met het idee om hem samen op te knappen. Alleen heeft die kameraad 2 linker handen, en je kunt geen afspraken met hem maken. Nu komt alles dus op mijn man neer, en die moet ook nog het huis opknappen.....
    Wel jammer hoor, want ik zag ons al touren in de zomer!

13. Niet meer actief

Jawel alleen hoe krijg ik hem boven en waar laat ik mijn bed :)

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Moet vanavond naar de pufclub en ga toch eens vragen waar die pijn vandaan komt. Vind het zo raar. Het is nu bijna weer over.

15. Niet meer actief

Een trabant is ook heel leuk, maar idd opknappen kost veel tijd en zeker dadelijk met de kleine hebben we die niet meer. En nu heeft mijn man er al bijna geen tijd voor. Maar ik ben met deze auto op vakantie geweest met mijn man destijd s nog vriendje, zo romatisch tafereeltje wij tweetjes *zwijmel zwijmel* good old times (zeker 10 jaar geleden)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier een foto hoe mijn autootje er uit zag

17. Niet meer actief

Jopie misschien duwt de baby tegen zenuwen ofzoiets?

Loeki wel jammer dat ie in de prak gereden is en wat een leuke kleur :)

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat doe je toch niet zomaar weg! Dilemma.....

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pijn in je rug bedoel je Jopie? Ik hoor wel vaker dat op je rug liggen in het 3e trimester slecht is, dacht altijd dat het een fabeltje was, maar de zusters in het ziekenhuis kregen van de arts op hun donder toen ze me vorige week plat op mijn rug hadden gelegd voor de CTG, geen idee waarom, maar het viel me wel op.

20. Niet meer actief

Mijn man zal het een slecht idee vinden dat ik nu met jullie klets, krijg steeds meer zin om hem te houden , ga eens uitrekenen hoeveel het me kost en waar ik hem kan laten dan als ik hem houd ;)

Deel Deze Pagina