Ja hij was mintgroen, zo verschikkelijk schattig, kwam er later achter dat hij weer opgeknapt is er nog steeds rijdt, als ik hem tegen kom koop ik hem terug
Volgens mij drukt het gewicht van de baby de holle ader dicht als je op de rug ligt op het laatst en daardoor krijg je pijn of tintelingen in de benen en is de doorbloeding niet goed.
Ik heb ineens zin in Negerzoenen, man, jammer dat ik ze niet in huis heb, maar misschien maar beter ook
Loeki tegenwoordig mag je niet meer negerzoenen zeggenecht waar !, Het zijn nu officieel zoenen. Ik vind het maar belachelijk, gaan ze straks ook de moorkoppen enzo verbieden in dit land : overigens ik krijg er ook erg veel zin in heerlijk vind ik ze =P~ =P~
Zo zag onze eerste auto ongeveer eruit. Hij is op 14 jarige leeftijd overleden. Ouderdom..... (doorgerotte bodem) Hij heeft ons verder nooit in de steek gelaten.
En dan zeggen ze dat dames en auto's niets met elkaar hebben we beppen er toch al mooi een half uur over gek he dat je je gaat binden aan een auto als hij je goed dienst heeft gedaan
Heb net gisteren een pak Melowcakes op van Milka. Net zoiets als negerzoenen..... Missy, ik had het ook al wel een klein beetje voor het zwemmen, maar het is er niet beter op geworden. Weet niet of het verband houd met elkaar, want ik rust sinds gisteren ook op bed ipv op de bank.
Ik weet niet hoe het bij jou zit maar sex is bij mij de laatste weken uit mijn vocabulair, misschientegen 38 weken aan schijnt weeen op te kunnen wekken
alle vrouwen krijgen na week 30 in meer of mindere mate BI maar gelukkig heeft het merendeel er geen echte last van. Lijkt me erg vervelend als je dat hoort van PRDM, HArley en Janne oa.
Ja dat snap ik bij jouw zeker, laten we dan maar duimen dat je bekken meewerkt als het mannetje terug is.
Volgens de buien rader regent het nu ook bij jouw loeki, hier blijft het rotweer. Even wat anders hoe is het eigenlijk met je guppen nu? (loeki)