Ja het regent hier ook en de guppen, nou de basisset is helemaal uitgestorven, maar heb nu een stuk of 25 kleintjes, alle andere vissen houden zich op de achtergrond, het zijn er zo verschrikkelijk veel beworden dat ik de neiging krijg er een paar door de wc te spoelen af en toe
Nu alleen nog een pilsje en klaar zijn we O nee mag niet helaas dames, (al drink ik normaal ook nagenoeg geen alcohol)
Ik heb nog wel een paar bavaria malt in de koelkast staan. Loeki, het was toch geen verrassing dat guppen zich snel voortplanten, hoop ik....
Loeki ik heb een goudvis die steeds op de kop hangt, ziet niet uit maar ik krijg het niet voor elkaar hem door te spoelen, dus nu zit hij apart in een bak van de rest maar het is geen gezicht maar dit weekdier hier heeft het lef niet hem dood te maken
erg he, half dode vissen. Nee hoor Jopie, het is gewoon bij de guppen af zeg maar, zelfs konijnen zouden dit tempo niet bijhouden.
Nou jullie hebben me iig goed opgevrolijkt, dank jullie wel, moet zo gaan koken en was opruimen maar laat PC aan zodat ik af en toe bericht kan posten vanavond. Jopie mocht je dadelijk weg zijn, fijne puf avond, ben benieuwd wat die vrouw er van vindt straks. Loeki maak er een gezellige filmavond van en ik hoor morgen wel of de film de moeite waard was. tot straks wellicht
En als er dan nog chocola bijzit is het feest helemaal compleet! Missy, ik ga nog ff verder met de badkamer want die is nog niet helemaal klaar. Meld me tussendoor wel weer!
Nou Missy goed te lezen dat we je gedachten een beetje verzet hebben. Manlief belde net dat hij op weg naar huis is, dus ik ga me klaar maken voor de film, gaan naar de vroege voorstelling, want ik wil het niet al te laat maken. Jopie veel plezier op de pufclub, horen wel wat de fysio heeft gezegd over je pijntjes.
pff dames jullie zij echt snel ben even de was aan het doen en alweer zoveel pagina's gekletst Over auto's ik heb een fiat punto ze zeggen dat het geen goede auto's zijn maar ik vind hem perfect. Verder durf ik niet echt sex te hebben ze zeggen dat het in het laatste trimester weeen kan opwekken. Dizzy Schattige mini zeg! Jopie Veel plezier bij de pufclub! Loeki Veel plezier bij de film!
Ja dientje soms kijk je hier en is er nagenoeg niets gekletst en soms moet je gelijk hele epistels bijlezen. Ik heb ook een fiat gehad en die reed ook prima. ik ga koken tot later! En als er nu nog mensen zeggendat de mini erg schattig is kan ik hem echt niet wegdoen zucht, dilemma blijft dus nog wel even....
Alleen als je lichaam er klaar voor is hoor dientje, anders heeft seks geen effect op de bevalling. Mooie auto's trouwens, Dizzy: ik hoop voor je oom dat hij snel over mag gaan nu. Jopie: succes in de badkamer, doe wel rustig aan. Loeki: veel plezier bij de film Ik voel trouwens het hoofdje steeds tegen mijn schaambeen of blaas drukken. Dat doet best wel pijn.
Bosi, ik doe rustig aan. Ben vanmiddag begonnen met de douchecabine en het bad, ben toen gaan rusten. Heb nu de tegels, de kastjes en de spiegel gedaan. Zometeen nog even de wc, de wasbak en dweilen en dan istie klaar! Dientje, als jij blij bent met je fiat is het toch goed! En over de sex zou ik me geen zorgen maken. Die weeën komen echt niet zomaar. Als je er zin aan hebt, gewoon lekker van genieten!
lastig bosi, een baby op de blaas pijnlijk ook trouwens, ik heb het af entoe ook nu, vorige week meer maar toen zat de baby vast inbekken en nu weer los in bekken.