April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ja heb ook die discussie gelezen :) moet toegeven,blijft een vreemd verhaal :(

Mijn schoonmoeder is gelukkig niet zo,die vraagt eerst of ze de baby mag pakken enzo.
    En ze mag de baby ook best in bad doen.(niet het 1e badje)
    Opa en oma worden is ook heeeeel wat hoor ;) Het blijft bijzonder een kindje.

Wij hadden toen bij Jennifer een kraamfeestje voor de familie van mijn man,door mijn schoonmoeder geregeld,dat was ook wel wat.
    Duurde een paar uurtjes en dan ben je ook gelijk klaar.

2. Niet meer actief

ik ben nu de discussie aan het lezen...

Wat een vaag verhaal idd, staat er de laatste tijd bol van hier op het forum!

Hebben jullie ook dat bericht van lotte gelezen?
    Bij: Over deze site, staat bovenaan: Belangrijke mededeling...

3. chicamarina

chicamarina Nieuw lid

28 feb 2007
    1
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    ja l2 april uitgerekend wat lijkt dat nog lang te duren
    heb je eindelijk zwangerschapsverlof is in die week ook mijn bloeddruk gestegen mag ik bijna niks meer van verloskundige.
    maar ach van mij mag de tijd opschieten ik wil mijn kindje zien

4. Niet meer actief

Zo is het denk ik ook, hij wilde zo graag de baby nog meemaken dat ik bijna spontaan nu al zou willen bevallen en nu heb ik wat dat betreft rust. Zover hebben we alles geregeld, zaterdag mis en daarna crematie en koffietafel, wat hier in het zuiden betekend veel broodjes en natuurlijk limburgse vlaaien in alle soorten. Vanaf volgende week kan ik me dan ook nelemaal richten op de kleine en dat is erg fijn, maakt het verlies niet minder maar wel draaglijker.

5. Niet meer actief

chicamarina welkom en wat mij betreft mag het ook al snel april zijn hoor :)

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha ja idd maar ik had me er beter niet mee moeten bemoeien :(

Ik vind niet dat mensen echt respect vol reageren, het is idd een vreemd verhaal maar om tegen iemand te roepen dat ze een abortus moet plegen pff dan heb je wel lef hoor.

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik heb het gelzen en vind het heel goed van ze, ik zie altijd dezelfde mensen in een discussie topic terug komen die allles beter denken te weten.
    Dat is ook de reden waarom ik nooit mee doe met dat soort topics alleen bij deze kon ik het gewoon niet laten :p

8. Niet meer actief

nee ik zit t ook echt met mn mond open te lezen...
    Waar halen ze t lef vandaan zeg...

9. Niet meer actief

Nou ik was de draad na een paar blz al kwijt, wat wordt het ingewikkeld gemaakt, ben blij dat wij niet zo'n groepie hier hebben :) gewoon normaal doen, respectvol en als je het ergens niet zo mee eens bent kun je altijd nog je mening voor je houden denk ik maar, zeker als er niet naar gevraagd wordt! :p

10. Niet meer actief

ja idd...

Ik wilde ook wat schrijven, maar heb toch maar besloten om het niet te doen. Werkelijk, zo ga je toch niet met mensen om?

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ja gelezen. :p

Dientje: het is inderdaad wel heel erg als je iemand een abortus adviseerd, :( Ongelovelijk.

Dizzy: dat dacht ik al. Natuurlijk mis je hem vreselijk, en zul je erg verdrietig zijn ( ik weet hoe het is om een vader te verliezen, en dat was hij in jou geval) dat nu alles bijna achter de rug is, geeft rust.
    Mijn oom is ook in limburg ( roermond) gecremeerd, en dat was meer een feestje dan heilig. Na die tijd kwam het bier, de hapjes en inderdaad de vlaaien op tafel. Echt de mooiste en meest fijne begrafenis die ik ooit heb meegemaakt.

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    maar ze zei toch niet dat ze abortus moest plegen?
    Ze gaf het als tip.
    Oke niet de meest tactische tip,maar het kwam bij haar geloof ik over dat ze "makkelijk" voor abortus kiest,dus waarom niet weer,aangezien ze in nog precies dezelfde situatie zit als toen.
    Dus dan vragen ze zich af "waarom toen wel en nu niet?"

Ga ff dat topic van Lotte lezen.

13. Niet meer actief

ja Bosi dat herken ik, de begrafenissen hier in het zuiden verschillen nogal van het noorden, het lijkt soms wel een gezellige familie bijeenkomst met uiteraard wel respect voor de overledene en dat maakt het wat luchtiger.

Toen mijn oma is gestorven zaten we aan het sterfbed met de vlaai in de handen, dat had ze zich zo gewenst en omdat haar dochter die dag jarig was is die dus ook zo uitgekomen, en het heeft ook nog gesmaakt ook toen :)
    Ik ga snel even buiten wat doen, de zon komt even door dus even profiteren

14. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo nu even op iedereen reageren...

Dizzy missy Gecondoleerd een heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Janne Ik he ook zo een gevoel van niemand mag mijn kindje aanraken, maar ik denk dat dat wel anders is hoor ik vind het wel normaal als opa's en oma's en famillie het kindje even vasthouden.

Tascha Veel plezier vandaag

Loeki Mijn vriend doet ook nietr veel in huis hoor echt vervelend maar hij kookt wel elke dag dat is wel lekker, maar van mij mag hij nu wel wat meer doen ik ben het eingelijk ook een beetje zat dat hij nooit stofzuigt.

Jopie Hoe gaat het met je?

Pientje Dat zou een hele leuke baan zijn, ik hoop dat je aangenomen wordt als je gaat solliciteren!

Mo Gelukkig dat het allemaal mee valt!

Bosi Mooie buik hoor!

Chicamarina Welkom!

15. Niet meer actief

Hahaha, ik wilde hier dan maar mn mening gaan zitten geven...

Nee, dat doe ik mooi niet! Ze heeft wel een groot probleem, dat meisje zeg. pfff, blij dat ik niet in haar schoenen sta! Ik vind alleen de reacties wel heel heftig hoor. Alle berichten na gaan lezen die ze ooit heeft geschreven en dat dan in een ander bericht kopieren.
    idd die uitspraken over abortus en haar exvriend. t is allemaal niet niks.

16. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Zo de benedenverdieping is weer gesopt, gezogen en gedweild.
    Ik moet het ook zelf doen hoor, maar ja, ik werk ook part-time en mijn man full-time.
    Als ik het lief vraag wil ie best wat doen hoor, maar hij zal het niet snel uit zichzelf doen.
    Maar ja, het blijven mannen..

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dizzy gecondoleerd met je oom, gelukkig heeft hij nu rust gevonden en hoeft hij iig geen pijn meer te leiden. Wel heel fijn dat je echt afscheid van hem hebt kunnen nemen, ik denk dat je daarom jezelf er ook in kon berusten.

Het discussie topic heb ik (nog) niet gelezen, mn bloeddruk moet laag blijven dus ik denk dat ik het ook maar oversla :)

Janne, als jij er geen goed gevoel bij hebt om je kindje door anderen vast te laten houden moet je dat zeker niet doen, misschien denk je er na de bevalling wel heel anders over dat kan en anders hebben ze pech gehad. Ik zit er trouwens zelf nooit op te wachten om tijdens kraambezoek een baby in mn handen geschoven te krijgen :oops:

Mo, klinkt misschien heel stom hoor, maar hoe voelen je weeen? :oops: :oops: Ik heb sinds vanmorgen vroeg om de zoveel minuten een menstruatie achtige kramp onderin mn buik die dan even aanhoud en dan op een gegeven moment weer afzakt. Ik heb bij mn dochter nooit weeen gehad vandaar dat ik het vraag :oops: Mn moeder wilde me geruststellen door te zeggen dat mn vliezen nog niet gebroken waren en dat ik de slijmprop nog niet verloren ben, uuuuh mam zo hoeft dat niet altijd te gaan hoor! Niet? (helemaal verbaasd) :)

Tascha, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, niet teveel pannekoeken gegeten toch?

Pientje, dat zou mooi zijn als je die baan dan kan krijgen. Wat vind je van de volgende jongensnamen:
    Jeremy
    Jeffrey
    Damian
    Michael
    Ruben
    Wesley
    Duncan
    Sydney

Chicamarina welkom :D

18. Niet meer actief

Zorra ik heb dat ook tijdens kraamvisite zeker nu ik zwanger ben denk iedereen dat ik graag de baby wil vasthouden en eerlijk gezegd hoeft dat niet van mij, als ik er naar kijk is het ook goed voor mij. :p

Ik weet nog niet hoe ik ga reageren als de baby er is ik zie wel het hangt ook af van degene die op bezoek is en de sfeer op dat moment.

ben lekker misselijk iemand na 8 maanden nog tips voor me :) :)

19. Niet meer actief

Zorra is de baby al ingedaal dbij jouw, zo niet kan dat het gevoel ook zijn, en anders toch maar even opletten hoe vaak en hoe lang het duurt, en misschien even bellen met gyn. :)

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    O zorra, kijk uit met het opsommen van jongensnamen, misschien staat onze jongensnaam in het lijstje, ;) Heten ze straks allemaal hetzelfde, :eek:

Ik heb verder geen tips tegen misselijkheid. Ja water met suiker drinken, maar dat moet je maar net kunnen.

Jij ook al weeen zorra, :confused:

Deel Deze Pagina