Nou je man mag wel vaker ziek zijn zo toch Loeki? Tascha, gezellig dat je weer vaker bij ons kan komen kletsen. Het slecht slapen hoort er de laatste maanden echt bij, en de kramp heb ik ook last van, als ik idd mn benen even wil strekken schiet het erin, de ene keer in mn kuit, maar ook verschillende keren in mn bovenbeen gehad. Uuuuuh verder weet ik het niet meer.
@Tascha, kramp kan ontstaan door kalkgebrek. Drink daarom een beker warme melk voor het slapengaan. Dat staat hier in mijn boekje. Maar ik heb het niet uitgetest aangezien ik geen warme melk lust. @Loeki, mannen hebben ook last van nesteldrang (soms) hahaha
Ow loeki,ziet er echt heel erg leuk uit hoor je kaartje! Knap hoor! Ik heb vannacht niet zo lekker geslapen...door manlief...hij snurkt zo Hij had het zelf ook door,dus hij heeft ook niet goed geslapen. Iemand tips tegen snurken? Ik ga vandaag de blije doos en de kruidvat doos ophalen,ben benieuwd! Ow en behang kopen en een vriendin komt langs. gezellig!
ow getsie,ik lust ook geen melk en al helemaal geen warme melk...bleh! Zorra heb je nog die alecto babyfoon gekocht?
@Pientje, verheug je niet teveel op de Kruidvat doos, 3 jaar terug was het weinig, maar nu nog minder hahaha! En snurken.............tja: -schoppen -oordopjes in doen -man in de schuur leggen -mond dichtplakken Hahaha
nee ik kijk ook meer uit naar de blije doos,vind die kleine luiertjes zo lief! oke ff je lijstje afwerken,hahaha -schoppen,dat doe ik niet,want dan wordt hij wakker,terwijl hij de volgende dag moet werken,vind ik zielig (of ben ik te soft?) -oordopjes indoen,daar kan ik ook niet van slapen,haha,dan hoor ik mijn eigen hart bonken en het zit niet lekker en tegen de ochtend ben ik ze ergens in bed kwijt geraakt,ook geen optie dus. -man in schuur leggen,zou ook kunnen haha,maar dan voel ik me weer schuldig. -mond dichtplakken,helpt denk ik niet,want hij snurkt door zijn neus Ik moet er maar mee leren leven...euh slapen
Ja Pientje, je bent te soft, jij moet de volgende dag voor je dochter zorgen, en ook nog voor de baby in je buik, hahaha net zo'n zware baan hoor! Je kan hem ook zachtjes een zetje geven....wil ook nog wel eens helpen!
Ik heb inderdaad nog een hoop werk te doen, maar het geeft wel voldoening hoor die kaartjes maken. Merk dat ik al veel te lang niet meer geschilderd heb en al is dit dan soms wat saai is, 120 keer hetzelfde, is het wel een heel persoonlijk en uniek kaartje aan het worden.
hahaha oke das duidelijk ik ben te soft... Maar moet eerlijk zeggen dat ik een luie huisvrouw ben Dus zo zwaar is mijn leven niet. Beetje (bijna de hele dag) achter de pc hangen en af en toe wat schoonmaken,boodschappen doen en koken. En Jennifer naar school brengen natuurlijk,das soms wel 8 keer heen en weer fietsen en haar verzorgen,maar ze is al 5 dus doet veel zelf. Dus eigenlijk mag ik niet klagen,voel me daarom zo schuldig denk ik,dat ik daarom mijn man geen schop verkoop als hij snurkt,want hij moet weer vroeg op en hard aan de arbeid...
owja en dan doe ik ook regelmatig nog een dutje... Goh ik MOET echt een betere huisvrouw gaan worden zeg...
Jamaar ik heb geen beperkingen,ik kan alles nog. Bij jou doet het pijn,ik ben gewoon lui. Maandag begint hier de grote schoonmaak als jennifer weer naar school gaat. de grote schoonmaak die ik al weken geleden had gepland
Dag allemaal, Tascha: die kramp heb ik nu ook, alleen dan niet in de nacht, maar overdag. Je doet er gewoon bijna niks aan, helaas, Pientje: ik duw mijn vriend altijd om als hij snurkt. Maar hij ademt echt alleen door zijn mond, dus misschien is dat anders Ik voel me steeds nuttelozer worden. Ik ben nu echt in de middag moe aan het worden en in de avond kan ik bijna geen stap meer verzetten, Dan doet alles pijn. Ik ben nu ook zo zwaar. Maar dat ik me zo nutteloos voel is vast niet goed. Ik krijg niks meer echt uit mijn handen ( van de studie) en het HH blijft ook best achter. Ik voel me zo'n aansteller. Terwijl de VK zei dat het best normaal is om rond deze tijd gewoon minder te kunnen en meer te moeten slapen.
Die grote schoonmaak kan je misschien beter in etappes doen Pientje, je mag dan weinig klachten hebben maar die krijg je geheid als je als een bezetene je huis straks helemaal schoon gaat maken Wat betreft de babyfoon, ja die hebben we in huis, uiteindelijk toch gekocht bij bobshop.nl en er tot nu toe tevreden over. Stoort iig niet met de babyfoon van mn dochter, dat ding heeft soms wat kuren maar ik vind het wel handig om een babyfoon op haar kamer te hebben, dan hoeft ze niet te schreeuwen als er iets is (word baby ook niet wakker) en als er vriendinnetjes komen spelen kan je het een beetje in de gaten houden of het goed gaat. Voor snurken heb ik geen tips, degene die naast me in het zkh. lag kon er wat van zeg, echt verschrikkelijk. Mn vriend snurkt bijna nooit en dan kom je op een kamer met iemand die enorm hard snurkt, kreunt en luidruchtig is, niet echt bevorderlijk voor je slaap. Ze was hartstikke aardig hoor, ze kwam uit Irak en sprak gebrekkig Nederlands, maar was wel interessant om te horen hoe ze hier is gekomen etc etc. Alleen het meezingen met haar Ipod vond ik minder, daar had ze arabische muziek op staan en ze zong dus niet de teksten mee, maar alleen het Aaaiaiaiaiaiai en van die mooie valse hoge noten. Ik was dus erg blij thuis te zijn
Bosi je bent geen aansteller hoor, is normaal. Zo dat moest er eerst evenuit Loeki wat ik me afvraag, schilder je ze allemaal met het gekleurde (paas)ei en wat asl pasen al voorbij is? of ga je eerder bevallen en weet je zeker dat je voor pasen bevallen bent? Veel werk maar idd zeer persoonlijk en leuk hoor Had vannacht ook weer kramp gelukkig deze keer niet zo erg, soms loop ik met 4 dagen spierpijn rond erna
Ja hoor Bosi, dat is volkomen normaal. Ik heb ook van die vlagen dat ik alles tegelijk doe, zoals gisteren heb ik de hele benedenverdieping gedaan, en nu zou ik eigenlijk boven doen omdat mijn zoontje lekker naar school is, maar nu zit ik hier wel lekker met de laptop op school, en daar moet je maar gewoon aan toegeven hoor. Als de baby er straks is komt die energie wel weer terug.............en dan moet je ook! Je kan het moeilijk laten huilen als het honger heeft hahaha!
ow verschrikkelijk zeg! ik zou daar mega chaggie van worden en echt wel klagen. Wat die grote schoonmaak betreft,ik heb voor elke dag wat staan,dat komt wel goed. Voel me ook echt nog goed. En die alecto babyfoon maakt geen gekke geluiden? Is die helemaal stil? Die andere babyfoon die ik had gekocht,maakt steeds rare gorgelgeluiden en schokgeluidjes,daar zou ik 'snachts echt wakker van worden. Dus als het goed is komt vandaag die alecto binnen,dus hoop dat die beter is.