April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het schiet op he dizzy :)

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bosi ik voel me ook enorm nutteloos, ik ben sóchtends na het ontbijt maken al dood op en krijg daarna niks meer uit mn handen. Ik zit en lig een beetje op de bank, af en toe achter mn pc (kan ik ook niet meer zo lang) en s'middags 2 uur slapen. sÁvonds kookt mn vriend en dan ga ik rond 8 uur mn bed al in :oops: Gisteren hebben mn ouders het hele huis schoon gemaakt, daar was ik zo blij mee want mn vriend zit net een half jaar bij een nieuwe baas en kan nu misschien al promotie maken, dus die heeft het ontzettend druk en die wil ik dan niet teveel belasten met het HH.
    En ze zeggen niet voor niks dat de laatste loodjes het zwaarst wegen he. We moeten nog even doorzetten.

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    wauw alweer 35 weken...
    ik ben pas 32 weken joh...ik sjok erachteraan :)

4. Niet meer actief

Mijn man heeft net alles op zijn werk geregeld mbt ouderschapsverlof enz. komt hij gisteren thuis gaat hij dinsdag praten bij een andere werkgever, lekker weer onzekerheid heeft nu vast contract eindelijk (ik ben al 10 jaar kostwinnaar en heb net mijn contract laten verminderen lekker dan :( ) Nou ik heb altijd de instelling dat je werk moet doen wat je ligt en leuk vind maar in deze situatie vind ik dat je ook best even kunt aanzien hoe alles financieel loopt als de kleine er is of ben ik nu zo raar :( :(:

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Klinkt goed he Dizzy, 35 weken en 35 dagen. Je zou over 2 weken al kunnen bevallen, klinkt nog sneller :)

Pientje, die Alecto is doodstil, alleen als er geluid is in de kamer dan hoor je ém, en doordat het een open verbinding is hoor je ook geen klikjes, of dat het geluid vertraagd is. Je kan de gevoeligheid ook instellen, dus wil je de baby echt horen draaien in zn bed dan kan dat, maar als je alleen het huilen wil horen kan dat ook.

6. Niet meer actief

Ja ik had vanochtend ook zoiets van wauw al 35 weken schiet het ineens super hard op, ovre 2 weekjes mag de kleine komen dat vind ik zo maf, zo lang naar toegeleeft en dan is het ineens heel snel aan de orde, begin ik me nu nerveus te maken of ik het wel kan, wat een muts he :rolleyes:

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je daar niet echt blij van word Dizzy, brengt sowieso altijd onzekerheid met zich mee als je van baan verandert, maar nu helemaal. Hij moet er dan wel echt goed op voorruit gaan financieel, anders zou ik er zelf voorlopig mee wachten. Bij sommige werkgevers kan je trouwens ook over je proeftijd onderhandelen, bijv. maar 1 maand ipv 2, en bij sommige zelfs geen proeftijd, dat zou ook al een hoop onzekerheid schelen. En geen jaarcontract maar meteen een vaste aanstelling.

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    pff jajoh tijd gaat echt snel...
    de zwangerschap is bijna voorbij....en ik moet nog zoveeeel doen...whaaaaaa!

Maar ik herken die onzekerheid wel,dat had ik ook bij Jennifer (wie niet bij de 1e)
    Maar zo achteraf bekeken,het ging allemaal vanzelf,ze hoorde er al meteen bij en hebben we echt genoten,helemaal niet als zwaar ervaren.
    Nu met de 2e ben ik veel zekerder.
    Het komt echt wel goed.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik moet nu echt achter die PC vandaan, zit er al veel te lang achter en dat merk ik nu heel goed, moet even gaan liggen. Hopelijk tot snel!

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik moet ook weer wat gaan doen,zit nog in pyama.
    Ga even boodschappen doen en de blije doos ophalen.

doei doei!

11. Niet meer actief

Ja zorra weet je de afgelopen 14 jaar heeft hij veel geswitcht en dat maakte me niets uit aangezien ik genoeg verdiende maar nu ga ik minder werken en dan wordt het een ander geval vind ik, daarbij is het in een andere plaats en moet hij meer reizen dus langer onderweg en je moet maar afwachten of hij daar idd een vaste aanstelling na een jaar krijgt, hij gaat inzetten op direct een jaar contract en 500 euro bruto pm meer verdienen ben benieuwd. Misschien loopt het wel op niets uit, maak ik me nu al druk om niets maar ben toch wel benieuwd volgende week, voorals nog heeft hij me niet echt gevraagd hoe ik er tegenover stond maar ik heb toch al mijn zegje gedaan.

12. Niet meer actief

Dag Zora dag Bosi tot later, ga maar lekker boodschappen doen en jij Zorra verplicht rusten ;)

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja Dizzy, het is heel lastig. Mijn mannetje is natuurlijk ook van baan verwisseld, maar daar kreeg hij wel gelijk meer geld, dus dat scheelde. Ook hij heeft wel een proefperiode van een maand en daarna een jaar contract. Het is wel heel onzeker als je man ineens van baan veranderd. Je weet niet hoe het gaat lopen en wie weet bevalt het hem niet. Mijn man en ik hebben het er uiteindelijk heel lang over gehad en het wa iets wat hij moest doen en hij was er van overtuigd dat het goed ging komen. Hij doet het dan ook voor de baby, omdat hij meer geld gaat verdienen. Ik steun en vertrouw mijn man dan ook volkomen, maar ik snap je ongerustheid heel goed. Bespreek dit met hem, laat hem wetenw at jij er van vind en maak je angsten kenbaar.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bosi, is geen aanstellerij hoor. Hoor er helaas gewoon bij.

Missy, het is een balletje, geen ei. Anders wordt het te krap als het voor of na pasen geboren wordt. Bovendien past een paasei niet echt bij de paddestoelen.

Zorra, fijn dat je nieuwe babyfoon bevalt.

Wij hebben een philips dect babyfoon, geheel storingsvrij.

Nou ben dus nog druk aan de schilder, maar de eerste 40 kaartjes zijn al een heel eind klaar. Die komen vandaag ongetwijfels af en dan krijg ik morgen de rest (80 stuks) en kan ik weer opnieuw beginnen. Toch is het nog steeds erg leuk en dat kun je ook zien in het resultaat.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Toen ik 5 jaar geleden op mijn huidige baan solliciteerde heb ik ook eisen gesteld. Zo wilde ik geen jaarcontract maar een vaste baan. Over salaris is namelijk niet te onderhandelen in het onderwijs. Ze wilden me duidelijk zo graag hebben (deed mijn sollicitatie op een zondag) dat ik me zeker genoeg voelde om het te proberen en ik heb het gekregen ook.

16. Niet meer actief

O :oops: :oops: Kijk ik heb ook hele slechte ogen, had ik al eens gemeld dacht ik dus daar hou ik het maar op, :oops:
    sorry, maar ik vin dhet wel heel leuk in kleur, ik kende hem alleen in z/w vanuit je album.

17. Niet meer actief

Sollicitatie op zondag, nou dan was het wel erg dringend daar :-s fijn dat je wel goede voorwaarden hebt kunnen krijgen. Ik werk al sinds 97 voor deze werkgever met een uitstapje van2 maanden in 2001 naar een andere maar dat beviel niet zo dus heb ik me eigen vacature na 2 maanden weer opgevuld. :) zelfde plekkie en collega's alsof er niets veranderd was alleen dat als er ontslagen zouden vallen dat ik als eerste eruit moest. Gelukkig tnt niet gebeurd maar dreigde steeds wel maar daar leer je ook me leven.

18. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Nou ik ga ff de ramen lappen, samen met de buurvrouw.
    Wat woon ik toch in een heerlijke straat hahaha!

19. Niet meer actief

Nou heeft hier vandaag niet zo veel zin regent toch veel, dus dat klusje doe ik lekker een andere keer. :)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou er was wel eens sprake van een ei hoor, maar we hebben eth gewoon bij de bal gelaten die er in de originele tekening gebruikt was.

Deel Deze Pagina