April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Enne Pien, durf je al een banner aan?
    Ik wil niet zeuren ofzo en je moet het ook niet doen als je het niet wilt, maar ik bedacht het me opeens.

2. Niet meer actief

:) :)

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    sja die banner,durf die nu wel,maar heb geen zin om er 1 te maken :)

4. Niet meer actief

Mmm, jammer vind het zo gezellig staan al die kleurtjes.

Ik ga weer even naar mijn manneke, laatste dag dat ie thuis is. :cry:

Doei

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Loeki: Als je op marktplaats kijkt onder het kopje kinderen en baby's en dan meteen zoekopdracht maan invoeren. Dan kom je een ledikant, commode en boekenplank tegen (ze hebben alleen een foto van t ledikantje, jammer genoeg zit er geen kast bij, dacht t wel maar blijkt dus een boekenplank te zijn :oops:) iig vind je onder die zoekopdracht ook veel nachtlampjes, plafonnieres, mobiles, hemeltjes etc. van maan en sterren onderwerp.

Harley:Gelukkig gaat het weer beter met je. Toch raar dat je je zo vreemd voelde, moet toch iets in de lucht gezeten hebben.

Dientje: Veel succes met verhuizen, doe rustig aan, laat anderen maar het zware werk doen hoor, je stelt jezelf gewoon aan als projectleider ;)

Jopie: Inderdaad ook gehoord dat Maxima weer zwanger is, ik vraag me alleen af of ze wel half april is uitgerekend, meestal geven ze een latere bevaldatum op, hadden ze dat met hun vorige kinderen ook niet gedaan? Staat me iets van bij.

Hahahaha Pientje, dan ben je dus eigenlijk 12 jaar ouder :)

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik stond net ff voor de spiegel naar mijn blote buik te kijken,omdat ik eigenlijk nog helemaal geen buik heb,dus hou ik het goed in de gaten ;)
    En zag ineens een klein bollinkje zo tot onder mijn navel.
    Echt een bolletje :D zooo lief.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Pientje: Dat bolletje zal over een paar maandjes vast geen tje meer zijn, hihihi. Zo leuk he als je die buik ziet groeien. Mn vriend vind het net als mij gelukkig ook erg leuk om die buik te zien groeien en hij aait sávonds even over mn buik en wenst de kleine weltrusten, zo schattig :D

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik zag vandaag een kennis en die vertelde van maxima. ik had er nog niks van gehoord en ik vroeg wanneer is ze dan uitgetelt en zij zei dat ze op de radio had gehoord 19 april, of het klopt?
    zou wel leuk zijn, ikke ook 19 april!

loeki - leuk bord joh!

pientje - we wachten idd op je banner, hihi geen zin.! ;)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik vind dat ze het dan wel vroeg aan de grote klok hangen, zou als ik hun was toch echt wachten tot het 2e trimester.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Daarom denk ik ook niet dat ze 19 april uitgerekend is, eerder 19 maart. Ik dacht het een paar weken geleden aan haar te zien dat ze zwanger is, zei nog tegen mn vriend dat ze misschien ook wel in april uitgerekend zou kunnen zijn. We wachten wel af ;)

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    maja overal op tv enzo wordt gepraat over de tweede helft van april, ennuh zorra, jij had ook al vlug een buikje he ;) , dus met een 2de of 3de kindje gaat het natuurlijk allemaal wel vlugger.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    19 april is de uiterste bevallingsdatum, dus de dag waarop het kindje uiteindelijk gehaald zal worden. Ze is dan waarschijnlijk 5 april uitgerekend. Dan is ze nu dus meer dan 13 weken.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Meliske: O dat weet ik hoor, dat die buik eerder kan groeien bij een 2e of 3e, ik bedoelde er ook niet mee dat haar buik toen zo groot was dat ze verder is, maar meer dat ik t wel grappig vond dat ik al een vermoeden had. Mijn buik begon al rond 5 weken te groeien, dus dat zegt idd niks hoe ver iemand is. Mijn schoonzusje is 4 weken verder dan mij, maar mijn buik is groter dan die van haar ook al is zij toch ook zwanger van haar 2e. Maar ik denk iig dat ze verder is dan 12 weken, het is nl. gebruikelijk binnen de koninklijke familie om pas na 3 maanden je zw. schap aan te kondigen. We zullen zien ;)

14. milou

milou Niet meer actief

vanmiddag echo laten maken voor de nekplooimeting. de kleine lag verkeerd. dus eerst een kwartier proberen de ligging te veranderen. toen moest ik maar even een rondje gaan lopen enzo. misschien zou die daardoor anders gaan liggen. vervolgens weer terug. en toen lag de kleine beter. we hebben dus zo'n beetje een half uur kunnen kijken. echt gaaf!
    de foto's staan in m'n album.
    en ik ben helemaal gerustgesteld: een beetje sporten kan echt geen kwaad. gister was die run-bike-run. ik denk dat ik er misschien 10 minuten langer over heb gedaan als wanneer ik niet zwanger was geweest. ik heb in ieder geval wel van de wedstrijd genoten.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nou, ik heb vanmiddag m'n echo gehad. Ik had me er zo op verheugd, maar wat een domper. :cry:

Volgens de VK is alles wel goed en zit alles erop en eraan, het hartje klopt, dus ik zou helemaal blij moeten zijn, maar.

Ik vond het geen fijne VK. Ze begon al heb je geen handdoek meegenomen? Nee, want dat wist ik niet. Daarna, je blaas is niet vol genoeg, ik zie bijna niks. Ik had netjes de instructies opgevolgd die ik bij het vorige bezoek heb gehad. Was dus blijkbaar niet goed genoeg, maar daar kan ik toch niks aan doen? Uiteindelijk werd m'n blaas wel voller en kon ze het beter zien, alleen ik dus niet. Ik heb niet eens gezien of het hartje klopt, de foto die ze me mee heeft gegeven kan ik niks op zien, en ik heb nog gezegd dat ik hem op wilde sturen naar mijn man omdat ie voorlopig niet thuis is. En om het feest compleet te maken zet ze me ook nog 2 weken terug. Volgens haar ben ik 15 april uitgerekend ipv 3 april.

Ik ben er helemaal verdrietig van en ik ben daardoor helemaal vergeten om de vragen te stellen die ik had. Ik vond dat zij best iets meer betrokken kon zijn bij haar "klanten". Het kan voor haar dan wel routine zijn, maar voor mij niet. Ik ben toch geen nummer :cry: :cry:

Sorry hoor, maar ik moest het ff kwijt. Heb ook eerst een poos zitten janken toen ik thuis was.

16. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Tjonge Jopie wat naar van die vk! Misschiem had ze een rotdag maar dat is geen excuus! Als ze de volgende keer weer zo is dan zou ik een andere vk zoeken. Je moet er wel een bepaald vertrouwen mee kunnen opbouwen.

Dientje gefeliciteerd met je nieuwe huis!

Milou wat heb je een mooie duidelijke foto's! Echt gaaf!

Ik ben echt heel de dag al moe, op mn cursus kon ik mn ogen bijna niet open houden! En ik had heel de dag steekjes en een oncomfortabel gevoel in mn onderbuik bah ik zal blij zijn als deze dag er op zit. Het is niet een van mn betere dagen. Ik ga maar op tijd naar mn bedje.

17. Fleur1975

Fleur1975 Lid

17 jun 2006
    10
    0
    0
    Nijmegen
    @Jopie: Wat rot dat die VK zo tegen je deed zeg. Mocht dat de volgende keer weer zo zijn dan moet je er gewoon wat van zeggen hoor of inderdaad een andere VK zoeken zoals Harley al zei.

Ik moest vandaag naar de gyn. omdat ik 2x keer een pap2 uitslag had van m'n uitstrijkje. Had gehoopt dat ze verder onderzoek pas zouden doen na de bevalling maar helaas. Nu krijg ik 31 oktober een colposcopie, heeft iemand van jullie ooit zo'n onderzoek gehad? Vindt het helemaal niet prettig dat er daar gerommeld gaat worden terwijl er een kindje groeit! Ze zeggen wel dat het geen risico's geeft maar toch.

Ben nav echo toch paar dagen terug gezet. Jammer anders was die magische 12 weken as donderdag al geweest.

18. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo iedereen,
    Amaai wat is er hier weer wat afgeklets dees weekend.

Milou mooie echo foto's heb je jong prachtig é dat kleintje in u buik.

Jopie wat een verhaal die vk had de maandag ziekte in zeker!

Ik moet morgen om 17u45 terug naar gynecoloog voor 2é echo en nekplooimeting, verlang er echt naar om zo ook nog eens te kunnen zien dat alles in orde is met onze kleinne ukkepuk.

Er zijn er toch nog die deze week een echo hebben zeker of heb ik het zo verkeeerd voor?,

Annabel

19. Niet meer actief

Jopie, Ik heb ook zo'n verloskundige.
    Was zo beduusd dat ik er niks van heb gezegd. Morgen moet ik weer en als ze me dan weer afscheept, zal ze het horen!

Meestal heb je verschillende verloskundiges. Hoop voor je dat dat bij jou ook zo is!

Verder ben ik op het moment een beetje depri.
    Heb ontzettende moodswings en is niet zo fijn. Die verbouwing speelt op. Mn werk is echt niet relaxed.
    Allemaal toestanden. Ik ben daarom ook niet zo heel erg actief op het forum, omdat ik niet veel leuke dingen te melden heb. Hoop dat het over een paar dagen beter is.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat vervelend voor je Mo, ik hoop dat je snel weer iets positiefs te melden hebt.

Ik moet vandaag bloedprikken, brrrrrrrrrrrrrrrr, krijg er de rillingen van, heb zo'n hekel aan naalden.

Ik weet niet hoe jullie nu deze eerste maanden ervaren, maar ik voel me helemaal niet zwanger. Oké, m'n buikje is iets dikker, maar ik heb geen klachten (meer) en ik ben ook nauwelijks aangekomen, zit nu op 79,5 kg en ben begonnen op 78 kg. Als je nagaat dat ik in februari nog 85 kg woog zit ik daar nog ver onder en ik heb dus echt het idee dat er niets meer gebeurt daar binnen. Bij mij is de term 'zwanger' zo'n holle kreet aan het worden, hoe kan ik er voor zorgen dat ik me (weer) zwanger voel?

Deel Deze Pagina