Ja, Uk is erin gekomen en zal er dus ook een keer uitmoeten. Maar volgens mij was erin veel fijner..... Denk ook wel dat je een MI krijgt Loeki. In jou geval lijkt het me zowieso prettiger om in het ziekenhuis te bevallen met het oog op pijnbestrijding e.d.
Ja de kraamintake zei gisteren dat ik na de bevalling het hele verhaal maar eens op papier moest zetten, want het kon toch niet zo zijn dat ik de enige ben met dit probleem. Ze vroegen ook of er een stagiare mee mocht komen, nou heb ik daar geen bezwaar tegen (2 doen meer dan 1 immers) en ik vertelde dat ik al heel wat stagiares en studenten aan mijn lijf gehad had. Daar moest ze wel om lachen, Ja zei ze, je bent ook wel een interessant studieobject. Ze kon zich goed voorstellen dat ik genoeg had van stagiares, maar ik weet als docent ook hoe moeilijk het kan zijn om een goede stageplek te krijgen en ik wil geen student die mogelijkheid ontnemen (hoop maar niet dat ik een oud leerling aan m'n bed krijg).
Ik weet wel dat stagaires het moeten leren, maar aan mijn lijf geen polonaise. Ik hoef er echt geen stagaire bij. Misschien bij een eventueel 2e kind.
Ja en als iedereen er zo over denkt (meeste vrouwen bevallen nog steeds van de eerste) dan zitten we dus met een heleboel studenten die niet af kunnen studeren omdat ze hun stage-uren niet halen. En wij maar zeuren dat niet genoeg mensen voor de zorg kiezen. Dat werken we dan toch echt zelf in de hand. Of wat nog erger is, de stagaires krijgen de uren 'cadeau' en worden dan dus zonder ervaring in het veld 'los gelaten' dan krijg je dus een kraamverzorgster aan je bed, zonder enige ervaring, nee daar zitten we op te wachten. Sorry voor mijn felle reactie, maar ik zie zo vaak dat mensen alleen maar de negatieve kanten van stagiares zien en er niet over nadenken wat de funtie van een stage is.
Dat kan best zijn. Mijn stage was ook niet wat ik wou. En ik weet heel goed de functie van een stage. En ik heb zat stagaires gezien. Bij mij op het werk en bij mijn man. Maar daar ben ik nou niet direct enthousiast van geworden. Stages zijn bedoeld voor scholieren om te leren, maar de meeste scholieren "weten het allemaal al"
Hey meiden, Ik werd vanochtend wakker(had eindelijk weer eens wat langer geslapen) is er een algehele storing bij upc in mijn woonwijk, dus ik had de hele ochtend geen internet, tv en telefoon. En nu ga ik weg, dus heb ik ook niet veel tijd om te praten. Nog even over de staigairres. Ik ben ook zo ingesteld dat de stagairres de kans moeten krijgen om het te leren, dus ik heb ook aangegeven dat ik het niet erg vind als er stagairres mee komen. Iedereen denkt daar anders over, maar ik ben het met Loeki eens Niets ten nadele van jou hoor Jopie Nou tot vanavond of tot morgen.
Ik zie het niet als een aanval hoor Jopie, maar als een stagaire gaat wijsneuzen dan is het snel met hem/haar gedaan en communiceren wij naar de leverende opleiding dat deze stagair niet voldoet en dat heeft dan vaak consequenties. Echter als deze stagair nooit een kans krijgt om goed onderuit te gaan, dan sukkelen ze door in het onderwijs en komen daarna mét diploma en zónder ervaring op de arbeidsmarkt om het dán nog eens te gaan verknallen voor zichzelf en anderen. Dacht je echt dat wij over alle LIOers even enthousiast waren. Wij sturen ook wel eens een stagair weg met de mededeling dat hij/zij niet geschikt is als docent, maar als er geen stagebedrijven zijn die dat opmerken, dan krijg je dus een hele grote groep incompetente werknemers.
hoi meiden, alles goed hier ik heb al een tijdje niks van me laten horen erg he ik heb nog wel een paar keer meegelezen maar niet alles maar dat is ook bijna niet te doen. Ik vind het steeds zwaarder worden nu, eigenlijk mag ik niet klagen omdat ik niet meer werk maar ik heb het gevoel dat ik compleet geen conditie meer heb en dat is volgens mij niet handig met de bevalling. Ik zal ff terug lezen dan kan ik reageren
Loeki, welkom in de wereld der zeevarenden Daar is de instelling: beter een incompetent bemand schip, als geen bemand schip.
Mogge dames, zo hee ben ik ff in slaap gevallen.... Schrok me rot. t is 1 uur! Ik hoef ook geen stagiaire erbij. Ik snap best dat ze het allemaal moeten leren, maar ik ook! Daarom heb ik liever alle aandacht van de kraamverzorgster voor mezelf en niet dat ik er een beetje bij hang terwijl ze alles aan de stagiaire uitlegt. Heb gezegd dat ze best een dagje een stagiaire mee mag nemen, maar niet de hele tijd!
Goedemiddag Mo, ja dat ken ik, koppijn van de diepe slaap, vervelend. Even zorgen dat je iets binnenkrijgt helpt altijd wel.
Ik heb de buikband van VSM binnen, maar ik denk dat ik die eerst op 90 graden moet wassen, want hij zakt gewoon van mijn kont.
heb al een pak coolbest op en een bolletje filet american (ssssst, maar het riep echt naar me) Maar t helpt allemaal niks, ik ga denk ik maar even met de hond lopen, kijken of dat helpt
Hoi! Nu is het hier wel gezellig! Ik heb aangegeven dat ze best een stagiaire mee mogen brengen. Ik zie wel waar het op uit draait en als ik vind dat het niet goed gaat dan kan ik dat ook gewoon aangeven. Dizzy Missy ik heb begrepen dat je oom is overleden. Gecondoleerd. Sterkte meis! Ik heb op 9 stuks na alle enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven. Pfew wat een klus zeg! Vanavond maar eens gaan rondbellen voor de overige adressen. Is dat ook weer gebeurd. Eh ik ben weer eens vergeten wat ik verder nog wilde schrijven ](*,)
Valt best mee. Eén keer in de zoveel tijd wordt er een competente bemanning heengestuurd die de rotzooi mag opruimen. (helaas is mijn man vaak de pineut....) Maar bij mijn bevalling wil ik absoluut geen stagaire. Punt Mo :-# Harley, ook druk bezig! Ik ben ook goed bezig. De ramen zijn gesopt en de gordijnen zitten in de wasmachine. Zometeen even de kamer dweilen en dan met de beentjes omhoog.