Apart dat wij nu net geen bier drinkers hebben. Nou mijn vriend heeft trouwens wel veel bier gedronken toen hij nog bij de marine zat ( ja dat zijn onze militairen). Maar nu af en toe een baily's, bacardi of een whisky. In de zomer heel soms een biertje op het terras, wit bier.
goeiemorgen allemaal... Wij hebben ook van die electrische bedbodems met iets van 10 pootjes onder ons bed,die ga ik echt niet op klossen zetten En ons bed is al zo hoog (55cm) dan kan deze dwerg haar bed niet meer in Ik mag dus gewoon een extra matras op mijn helft leggen om te verhogen. trouwens,zat te denken aan het ledikantje opmaken. Toen bij Jennifer hadden we van die zeiltjes enzo,maar de kraamverzorgster deed toen alleen een hoeslaken,een hydrofiel en een flanellen doek op het matrasje en klaar! Dus ik heb nu ook geen extra zeiltjes of moltons in huis ofzo,ook niet van plan aan te schaffen eigenlijk. hebben jullie nog wat over gehoord bij de intake van kraamzorg? Ik heb trouwens nog helemaal geen intake gehad jullie allemaal wel geloof ik toch? Werd wel paar weken geleden opgebelt met de vraag of het nou ons 1e of 2e kindje is. Misschien omdat het onze 2e is, ze anderen met de 1e voor laten gaan? Al heb ik bij Jennifer ook nooit een intake gehad.
Mijn man zegt dat ie voor jullie allemaal wel even 5 kratten bier leeg wil drinken... 'zeg maar wanneer ze ze nodig hebben en welke kleur' Alleen hij drinkt geen oranjeboom. (en hij vindt zelf groen wel mooi)
goedemorgen Pientje, Ik had een telefonische intake. Het hangt volgens mij heel erg af van de plaats waar je woont...
Ha ha, mo zou hij dat echt willen doen voor ons, dat is wel erg aardig. Ja Pientje, ik heb 2 weken geleden een gesprek gehad met de kraamzorg.
Nou Mo, dat zal ik j maar niet aan doen hè, zit je tot de bevalling met een dronken vent in huis. Pientje, als dit je 2e is nemen ze misschien gewoon de gegevens uit je dossier en doen ze het telefonisch af. Ik heb ook pas afgelopen week de intake gehad hoor. moest toen nog 44 dagen. Ja Bosi een baily's gaat er bij mijn man ook wel in, maar verder eigenlijk niet hoor.
Goedemorgen allemaal, net even alles bijgelezen. Loeki, wij hebben ook een bed met 2 verstelbare lattenbodems, we hebben er 8 klossen onder staan, dus we slapen nu beiden op grote hoogte Mn vriend vergat het de eerste nacht dat het bed zo hoog was en schrok dat hij er uit stapte Mijn vriend houd wel van een biertje, maar drinkt het nog weinig omdat hij er snel van aankomt. Het word nu steeds spannender, er zijn er die al in de buurt van de 37 weken komen. Ben erg benieuwd wie het eerste gaat bevallen. Mn schoonzusje is bijna 38 weken dus daar kan het ook elk moment gebeuren. Ik beval in een academisch ziekenhuis dus er zullen genoeg co-assistenten meekijken, maar dat maakt me niet zo uit. Ik denk alleen niet dat ik een stagiaire mee wil met de kraamzorg, ik vind het eigenlijk al niks dat er kraamzorg komt en als er dan 2 komen....Bij mn dochter moest ik in het zkh. continue vragen of ik haar mocht baden, voeden, verschonen etc...Nu wil ik de regie in handen hebben en zelf bepalen hoe of wat. Pfff ik wilde nog meer reageren, maar ik weet t ff niet meer..... Met mij gaat het trouwens redelijk, zolang ik maar de hele dag op de bank zit of lig en s'middags ga slapen en weer vroeg naar bed blijft mn bloeddruk redelijk. Gisterochtend 2 uurtjes bezoek gehad van een vriendin met baby en meteen schoot mn bloeddruk omhoog Kan weinig hebben, helaas. Ik zie wel op tegen de bevalling nu, want als ik nu al niks kan......Vrijdag weer naar gyn., maar even overleggen, hopelijk willen ze me niet dan toch weer opnemen.... Verder veel last van mn BI, en ik was al een tijdje een beetje incontinent, maar nu loopt het er gewoon uit. Wat een kneus ben ik toch!
mijn man zuupt alles! Oja ze hebben verder geen gegevens van ons,want we wonen nu ergens anders en ben voor het eerst bij deze. We gaan ff boodschappen doen,doei doei
Pientje, ik heb toevallig gisteren de brief van de kraamzorg gekregen dat ik vlg. week woensdag een telefonische intake heb. Ik heb bij mn dochter ook nooit een intake gehad omdat ze te vroeg kwam, en na haar thuiskomst had ik geen zin meer in kraamzorg, dus nooit gehad.
Ik loop ook helemaal leeg hoor Zorra. De Tena die ik nu heb doet me denken aan de oude Kotex maandverbanden die ik gebruikte toen ik voor het eerst ongi werd op m'n 12e. Dat was voor de Always en zo op de markt kwamen met dunne verbandjes. Ik had misschien ook beter 8 klossen kunnen halen, maar anders stuur ik mijn man voor nog eens 4 stuks. Eerst maar eens kijken of ze passen.
Wij moeten bij ons bed ook nog eens goed kijken hoe het nu omhoog moet. Heb een boxspring met 2 losse onderstellen en daarop 1 matras van 140 bij 200. Onder ieder onderstel 6 pootjes, waarvan 2 met wieltjes, dus denk dat het ook kratjes worden of een extra matras. Volgens mij kun je het ook gewoon bij de supermarkt vragen hoor, als je man niet zo'n bierzuiperd is! Ik heb trouwens bij intake van kraamverzorging aangegeven dat een stagiaire best mag, maar dan wel de hele tijd dezelfde. In het ziekenhuis hier hebben ze ook het beleid dat er in totaal maar 1 stagiaire bij mag zijn, dus niet van ieder soort 1. Wilde eerst zeker naar het ziekenhuis, maar heb nu veel meer de neiging om lekker thuis te blijven als het goed voelt. Is dat raar?
Zorra: fijn dat het redelijk gaat. Wat vervelend dat je bij je dochter steeds moest vragen of je iets mocht, dat zou ik ook niet leuk vinden. Nu idd maar het heft in eigen handen. Spannend wordt het inderdaad nu. Nog de maart mama's voor ons, en dan mogen wij,
Ja ik denk dat ik ook 1,5 jaar ongi was toe Always met die dunnere verbandjes kwam. Em, het is helemaal niet vreemd hoor en je mag tot in je bevalling nog van mening veranderen, tenzij je een MI hebt.