April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goede morgen allemaal. Niemand in het licht van de volle maan aan het baren geslagen? ;)

Hier alles goed. Gisteravond naar het concert van de harmnie van mijn nichtje geweest, leuk hoor, wat licht klassiek, dus niet te moeilijk. Bij muziek van Carmen vond mijn kleine het echter welletjes en ben ik van binnen even helemaal verbouwd. Om 23.45 uur weer thuis.

Hier geen maan te bekennen door de bewolking, dus de wekken op 0.45 uur gezet en prompt was het toen kraak helder, dus we hebben nog even de verduisterde maan bewonderd. Daarna kon ik niet meer in slaapkomen, mijn benen waran zo onrustig dat ik m'n kousen maar aangetrokken heb. uiteindelijk een uur later weer in slaap gevallen. Als ik dan eenmaal slaap slaap ik gelukkig ook wel goed.

@ PDRM, dat lijkt me lastig idd om zo lang zonder inkomen te zitten, zijn daar geen regelingen voor dan, vreemd. April en mei tellen 10 vrije dagen voor de kids.

@ Messie, je mag nog gspreken dat de je kamertje zo snel leveren ;) meestal moet je wel 2 tot 3 maanden op een kamertje wachten. Wij hebben er een via MP gekocht, dus dan is het ophalen en klaar.

@ Missy, de uitvaart is nu achter de rug en ik hoop dat je het allemaal wat makelijker gaat krijgen nu.

2. Ik gelukkig niet Loeki ;) Heb de verduisterde maan wel bekeken. Rond een uur of twaalf was ie hier mooi te zien!

De eerste uit m'n pufclubje is bevallen. Gisteren kaartje gehad. Komt het toch wel echt heel erg dichtbij!

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja bij ons clubje is de eerste al 2,5 week geleden bevallen. met ruim 36 weken was de kleine al 7 pond en 52 cm :confused: Daar hebben ze er met de termijn echo gewoon gigantisch naast gezeten denken we.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    goedemorgen allemaal

Dizzy: fijn dat de uitvaart mooi was.

PRMD: gek dat er voor een gastouder geen regeling is. Maar misschien ben je toch echt meer een zelfstandige dan.

Ik heb gister om 12.30 de maan mooi kunnen zien.

Loeki: wat jij verteld over dat het kindje bij 36 weken al zo groot was, dat idee heb ik ook bij ons kindje. De termijn klopt wel, maar ik heb het idee dat bij 37 a 38 weken ons kindje er al klaar voor is.

Nou ja, misschien heb ik het helemaal mis, en draag ik tot 43 weken, :( Ik moet er trouwens niet aan denken.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Als er nog mensen bierkratjes nodig hebben, mijn man wil vast ook wel helpen! Het worden dan wel groene kratjes.

Messie, leuk dat het kamertje tegelijk komt met je verlof. Heb je lekker alle tijd om op te bouwen en in te richten!

Loeki, ik weet niet of vocht vasthouden of verliezen erger is. Ik pas m'n schoenen al niet meer :cry: Heb echt van die olifantenpoten..... Er staat spanning op m'n knieën, zodat gewoon op een stoel zitten met gebogen benen al niet prettig is. Vochtverlies kan je nog opvangen met Tena, vochtvasthouden is zover ik weet niet veel aan te doen.

PRDM, maakt niks uit hoor, dat je niet op iedereen reageert. Is ook niet te doen ;)

Zorra, wat vervelend dat je bloeddruk zo omhoog schiet van een klein beetje inspanning. Je zou denken dat visite van zo'n kleintje juist leuk was.... Toch echt nog maar even rustig aan blijven doen.

Janne, ik heb geen blauw wipstoeltje ontvangen nog hoor. Maar als ik dat ontvang, stuur ik het niet terug, want dan heb ik weer niks. Als ik nu wat heb wat aan waarde ongeveer gelijk is aan wat ik besteld heb, vind ik het best. Ik zal heus wel laten weten dat het dan niet hetgene is wat is besteld. Maar eerst moet ik nog wat ontvangen :p

Evon, leuk een man met nesteldrang. Kan me er nog niks bij voorstellen :p

Bosi en Mo , ik wil jullie niet overslaan, maar heb eigenlijk niks speciaals voor jullie te melden, dus: Goedemorgen!

Missy, de uitvaart achter de rug..... Nu op naar leukere tijden!

Ben gisteren lekker naar m'n ouders geweest. Nog even met m'n moeder aan het neuzen geweest voor kleertjes, maar niks gevonden. Het is allemaal wel erg leuk, maar heel specifiek jongetje/meisje. Nog maar even wachten dus!

Heb de maansverduistering niet gezien. Kon er niet op wachten. Heb heerlijk geslapen!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ha ha, jopie, maakt niet uit.

Ik vind kleertjes kopen nu ook minder leuk. Ik heb al veel neutraal, maar ik wil nu ook straks roze ( of anders meisjesachtig) of blauw ( stoer!) kopen. Dus voor mij denk ik ook geen kleertjes meer.

7. Niet meer actief

Mogge dames!

Zorra, welkom in de tena-wereld! Wat worden we allemaal aantrekkelijk zo he!

Evon, hoest met de slaapkamer meis?
    Wanneer moet je weer naar de vk? Bel anders ff om je bloeddruk te checken...

Em77, is niet raar hoor, je bevalt waar je wil bevallen toch? Niets zo veranderlijk als de mens!

Almira, hoe gaat t nu?

Prdm, klinkt alsof de kleintjes ook een beetje zenuwachtig zijn! En klaag maar lekker hoor, over een maand klagen we allemaal met je mee!
    Balen dat je zoveel last hebt hoor!

Missy, fijn voor je dat alles achter de rug is.

Jopie, Je hoeft niet zo heel lang meer te wachten tot je kleertjes kan gaan kopen!

Bosi, voor mij ook geen nieuwe kleertjes meer. Ik wacht nu af wat ik krijg...

Nou het bed staat omhoog, dat is even lekker makkelijk instappen! Alleen eruit komen lukt niet echt. De hond til ik er steeds in, het is net te hoog voor dr. Vannacht was ze vergeten dat t bed omhoog stond, dus ze viel heel hard uit bed... Arme stumper, stond zo zielig naar het bed te kijken!

Ik heb weer de hele nacht wakker gelegen. Ben ook weer net zo misselijk als in het begin. Hele nacht geraced tussen het bed en de badkamer, heerlijk.

Verder heb ik niet zoveel te melden eigenlijk, spreek jullie misschien vanmiddag nog wel even!

Liefs Mo...

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dan zijn we het dus helemaal met elkaar eens dat vochtverlies minder erg is ;) . Goed lezen Jopie.

9. Niet meer actief

Goede morgen,

De kratten: de man bij de supermarkt zei dat we 10 kratten nodig hadden!
    Hij zou ze apart gaan zetten voor ons.

Maar nu komt ons bed op 90 cm ipv 80. En 80 moet van de kraamzorg, maar ik kan toch moeilijk een krat doormidden zagen. :(

Dizzy, ik kreeg kippevel van je verhaal. Ga je nu maar heel hard richten op de beeb en weet... je oom en jullie kleintje zijn elkaar nog tegen gekomen.

Jopie, die blauwe moet je ook houden anders heb je niets. Maar ikzelf persoonlijk zou verder strijden dan.

Nou fijne zondag een ieder.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben nu echt de adressen lijst aan het bijwerken, wat een werk zeg. Ik hoop echt dat ik voldoende heb aan 120 kaartjes. ;)

11. Niet meer actief

Loeki, wat een werk!
    120 kaartjes, allemaal zelf maken....

Gelukkig heb ik alles al geschreven en gedaan.
    Gaan er ineens allemaal mensen scheiden en verhuizen.
    Op zich niet boeiend, alleen de postzegel zit er al op!
    Hahaha, dus ik kras gewoon namen door en hoop op verhuisservice!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat heb ik nou ook. Vervelend hè, heb al zeker 5 adressen moeten wijzigen sinds de kerst :(

Ik heb nu 90 adressen, maar houd wel een aantal kaartjes als reserve, want ik vergeet vast nog mensen.

Stuur je eigenlijk ook een kaartje naar de kraamzorg? En het ZH als je daar gaat bevallen en zo?

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, sorry, was net wakker.....
    Ik stuur geen kaartje naar de kraamzorg, vind ik eigenlijk een beetje onzin.

3x raden wat er gisteren bij (ik denk de buren) is afgeleverd..... Juist, mijn bestelling van Babypaleis. En nog het goede ook! 't Is niet te geloven!

14. Niet meer actief

o jopie, wat goed! Dat scheelt weer een boel ellende zeg!

Loeki, ik doe geen kaartje naar de kraamzorg. Wel de vk en huisarts.
    Ziekenhuis zou ik niet doen..

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat goed Jopie. Gelukkig maar. Nu weer je aangifte intrekken en zo?

Oké, dus geen kaartje naar kraam en ZH?

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik zal morgen eens even met de politie bellen, hoe nu verder. Maar ben wel blij dat het opgelost is.

17. Niet meer actief

haha, wat jij wil meis! Ik vind t zelf gewoon onzin.
    Ze doen er toch niks mee...

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik vind eigenlijk de VK ook onzin. Normaliter is ze er toch bij.... Maar gezien de hoeveelheid kaarten die in de wachtkamer hangen zal het wel normaal zijn om wel een kaart te sturen.

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    He dat is super nieuws Jopie, bestelling afgeleverd en nog het goede ook!

Mo, wat rot dat je nu weer zo misselijk bent, de baby zit wss. erg hoog waardoor je maag snel van streek is. Ik hoop dat hij snel verder indaald en dat je misselijkheid weg gaat.

Loeki, ik stuur mn gyn. een kaartje, maar de kraamzorg ga ik geen kaartje sturen hoor, die zie ik pas na de bevalling. Mn tandarts en HA doe ik ook niet.

Janne, het is een minimale werkhoogte van 80 cm, en ze zullen echt niet gaan opmeten of het precies 80 is hoor. Die van ons is ook rond de 90 cm en een perfecte hoogte om het bed te verschonen.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jopie, FOTO :p

Deel Deze Pagina