April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Is soms erg zwaar, maar het went. En ja ik heb in mijn achterhoofd dat ook dit prulleke adhd kan hebben. We zien wel.
    Gelukkig hebben we het inkomen van mijn man ook nog, maar het zal wel even aantrekken worden. En bij ons tellen we 16 vrije dagen. Best veel nog. En dan natuurlijk ook de weekeinden nog.
    Daar komt het inderdaad wel een beetje op neer ja.
    ligt dan toch niet aan mij hihihihi
    Zou dat het zijn? Ik hoop het want dan gaat het nog over hihihihi. Soms toch best lastig dat er zoveel leeftijdsverschil tussen zit. En ik maar denken dat het voordeel zou zijn dat je ze alles beter kunt uitleggen, nou dat balletje gaat niet op hoor.
    Ik voel me alleen soms zo'n slechte moeder als ik zo ga klagen over mijn kids. Hun hebben tenslotte er ook niet voor gekozen dat het allemaal zo moest lopen. Ik heb zelfs al een keer naar mijn kop geslingerd gekregen dat ze liever geen brertje of zusje willen als het allemaal zo moeizaam is. Want ze kunnen nu veel minder afspreken enzo, en we doen nu ook veel minder samen en daar balen ze enorm van. Dan voel ik me wel schuldig hoor. En ik weet wel dat ze het eigenlijk niet zo bedoelen maar het steekt wel. Maar straks zijn we het allemaal weer vergeten als we allemaal verliefd naar ons pasgeboren prulleke kijken :D

Hier ook een man met nesteldrang trouwens! Ineens moet alles helemaal af. De verbouwing van de zolder was dusdanig af dat het slaapbaar was. En nu wil hij ook ineens alle kleine afwerking af hebben. Zoals de kastdeurtjes ophangen, en de handgreepjes erop zetten etc..... En dan wil hij ook nog een wasmeubel maken voordat de kleine er is in de badkamer. hihihihihi starks liggen we samen te puffen. Ik omdat ik moet bevallen en hij omdat hij moet bijkomen hihihihi
    Ik was gisteren trouwens in bad geweest en toen ik me had afgedroogd, sijpelde er allemaal vocht langs mijn benen omlaag. Ik heb meteen mijn kraammatras op bed gegooid........Maar gelukkig bleek het een restant badwater te zijn pfffffffffffffffff. Kreeg het wel even benauwd hoor met die volle maan er ook bij en weer die stomme weeën.
    Maar gelukkig niets aan de hand, prulleke zit nog veilig in haar of zijn kamertje.
    Ik ga nu weer op de bank liggen tot later........
    groetjes doegggggg

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, ja mijn man gaat ook steeds meer meeleven hoor. Hij had vanacht gedromt dat ik bevallen was, maar de kleine was al gelijk 2 jaar :(

3. Niet meer actief

hee zorra, de baby kan niet verder indalen :(

enne de tandarts? haha die weet geeneens dat ik zwanger ben!

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Reageren op iedereen gaat je toch best goed af :p
    Gelukkig was het badwater en zit Prulleke nog lekker op z'n plek.

Foto staat in het album.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mooi Joipie

Mijn tansarts weet het wel, maar ga hem geen kaartje sturen. HA wel.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Net bericht van m'n manlief gehad. Als het zo doorgaat is hij volgende week zaterdag of zondag thuis!

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Da's goed nieuws Jopie, zou echt heerlijk zijn als je hem volgend weekend al in je armen kan sluiten. Deze week zal dan wel erg langzaam gaan voor je ben ik bang.

PRDM, je niet schuldig voelen omdat je door je zw. schap minder kan met je kinderen, ze zien je ook echt niet als slechte moeder daardoor hoor, maar kinderen kunnen nou eenmaal egoistisch zijn en denken vaak eerst aan hun eigen belang. Maar als het er straks op aan komt, moet je zien hoe blij ze zijn met hun broertje/zusje, dan zullen ze stralen van trots en het aan al hun vriendjes en vriendinnetjes vertellen. En dan zijn ze het ook zo weer vergeten dat het tijdens de zw. schap soms wat moeizamer ging. Nog even de laatste loodjes......

Mo, de baby is dus al helemaal ingedaald, o oke, uuuuh nou dan weet ik niet waardoor je misselijk bent. Janne en Dizzy hebben er ook last van, dus misschien toch iets hormonaals in die laatste weken? Ik hoop iig dat je er snel vanaf bent!

Loeki, kinderen groeien wel heel snel, maar gelukkig niet zo snel als dat jouw man heeft gedroomd :)

8. Niet meer actief

Dank je ;)

9. Niet meer actief

Hoi hoi,

Nou hier is manlief druk aan de klus ja hij is de klos :) :) , hij is nl de klossen op maat aan het maken met blokjes hout voor onder ons bed. paste nl niet :(

en straks gaat hij alles op het kinderkamertje ophangen mobiel, schilderijtjes engeltjes (altijd bij mijn ouders op de slaapkamer gehangen 2 kopjes van engeltjes heel lief, sentiment dus) dus hier gaat het vorderen vanmiddag.

Vanavond met broer en schoonzus bij mijn ouders chinees eten, ben benieuwd hoe me dat bevalt qua eten.

Hier trouwens niet aan de verduistering gedacht, jammer. wel net stukje gewandeld en de ijssalon is vandaag hier weer open gegaan, dus manlief direct een ijs gekocht. heerlijk weer!

10. Niet meer actief

daar sluit ik me volledig bij aan jopie. nog een week met ons doorbrengen lukt nog wel he ;)

janne ik ben ook blij dat ik me vasthoud aan de gedachte dat die twee elkaar tegenkomen onderweg, maakt het een stuk draaglijker :)

Mo : arme hond, misschien een trapje langs je bed :)

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zorra, ik heb nog wel het een en ander te doen, dus ik denk dat ik de week wel doorkom. En anders kom ik jullie gewoon lekker veel lastig vallen ;) We moeten tenslotte nog een aantal pagina's volbeppen!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja de conversatie staat wel op een laag pitje dit weekend.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Iedereen is druk met andere dingen :p

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja computerspelletjes spelen :p

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Is er nog iemand om me te helpen wakker te blijven? Kan m'n man om 23.15 bellen, maar moet wel zien dat ik zo lang op kan blijven :(

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Slaap je al?

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nee, nog niet :p

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nog 15 minuten wakker blijven

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat moet toch lukken. Heb de was bijna droog, dus dan kan ik die nog even gauw opvouwen.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Waar je zin in hebt om deze tijd :p

Deel Deze Pagina