April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Daar heb ik nooit zin in, maar het kan maar gedaan zijn. Als ik het laat liggen, ligt het er volgende week nog....

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat ken ik, ben altijd blij als m'n moeder geweest is, dan is alles weer gestreken en gevouwen. Ik heb daar zooooooo'n bloedhekel aan.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou nog even volhouden Jopie, ik ga nu toch echt afsluiten voor vandaag.

Tit morgen maar weer.

Welterusten en sweet dreams.

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Mijn man deed het meestal, maar dat zal nu ook wel over zijn, nu ik thuis ben.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Welterusten en tot morgen!

6. Niet meer actief

Morge :(
    weer lekker vroeg aan de PC beland.

Jopie heeft hij nog gebeld, weer een dagje dichterbij :)

Er is weinig bijgeklets dus snel er door heen kunnen lezen.
    Hier staat bed op klossen en moet ik dus uit bed springen, ik weet niet wat handiger was laag of hoog.

Vandaag ga ik de enveloppen halen op postkantoor (pakketje) en dan stickers erop , ontbrekende adressen schrijven en opzoeken en hopelijk ben ik er morgen mee klaar.
    ZOrra je vroeg er nog naar we hebben een kaartje gemaakt via internet en de proefdruk vonden we goed dus die wordt het, gelukkig zijn we er dus uit :)

Zag net om 4 uur dat bij een maartmama het echt begonnen is, spannend.

7. Niet meer actief

01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +9,3 kg (35+3) hoofdlig. verlof=19 feb
    02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 2/3 NX (35+3) gew + 6kg (35+3) hfdlig. inged verlof
    03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >1/2nx cm (31+2)gew -5,5 kg (34.0) ingedaald maar niet vast. verlof=08 maart
    04.Krulliewullie (26) J 1 april 1e kindje BM ? cm gew +5 kg (30+2) ?lig verlof=18 feb
    05.Evon (26)M 01 april 1* 1e kindjeBM 31 cm (32+2)gew +16 kg (32+2)hoofdlig verlof=nvt
    06.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. verlof=1 maart
    07.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 33 cm( 34)gew 2 (35) hfdlig. verlof
    08.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 2/3 nx (33+5) gew +6kg(33+5) hoofd lig. verlof=9mrt
    09.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. verlof=5 maart
    10.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. verlof=16 febr
    11.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +13,5 kg ( 32+5) hfd verlof= 19 mrt
    12.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 1/2 NX (33+3) gew +9,5 kg (33+3) hfdlig. verlof=NVT
    13.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart 2007
    14.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 27 cm (30+4) gew +9,7 kg (32+4) hoofdlig. verlof=23 feb
    15.Eyerish (29)M 14 april 3e kindjeBM ? cm (23+4) gew +7 kg (27+1) ?lig. verlof= 10 maart
    16.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +17,0 kg (33+1) hfdlig. verlof=19 feb
    17.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. verlof=17 januari 2007
    18.Gul (31) J19 april 2de kindje BM ? cm (27) gew +7 kg (27) dwarsligverlof 15 maart
    19.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ? cm (25+6) gew +? kg (25+4) hoofdlig. verlof=12 maart
    20.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM N+4 (29+4) gew +8 kg (29+4) hoofdlig verlof= 11 mrt
    21.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. verlof=26 mrt
    22.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 34cm (30+1) gew +4 kg (30+1) ?lig. verlof= in ziektewet
    23.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 27cm (29+2) gew 11 kg (29) hoofdlig. verlof= 23 mrt
    24.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 27cm (30+6) gew +7 kg (31+1) hoofdlig. verlof=NVT
    25. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (30+1) gew +8 kg (30+1) hfd verlof=26 februari
    26.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. verlof=14 mrt
    27.Dientje (21)J 29 april 1ste kindje BM 1/2 NX 32cm (30+1)gew +14,0 kg (30+1) hoofdlig. verlof=5 mrt

Meliske (22) Meisje 19-01-2007*

8. Niet meer actief

De kraamhulp vindt het altijd leuk om een kaartje te krijgen. Zij houden vaak ook een plakboek bij, dus die geef ik er wel een.
    Ook als ik in het zh eindigt, dan vinden de verpleegsters het ook vaak leuk.
    En als ik mijn eigen gyn heb, dan natuurlijk ook onze supergyn.
    DE HA stuur ik geen kaartje. Die heeft niets met mijn zwangerschap te maken gehad.
    En de vk stuur ik ook een kaartje en de fysio.

Jopie :confused: , hoest mogelijk? Dat Babypaleis toch...

Hoe doet PRMD dat toch? In 1 berichtje allemal quotes? Ik kan maar 1 quote per berichtje doen?

Dientje, welke kaartjes zijn het uiteindelijk geworden? De vlieger of de trein? ( toch?)

Dizzy, wat ben je toch altijd vroeg.... Arme jij.
    Ik ga dalijk ook de postzegels halen. Ik hoop niet dat het van die likdingen zijn.
    Zo is er nu pas een maartmama bezig. Is er daar niemand in feb bevallen?

9. Niet meer actief

goedemorgen
    hahahaha ik open meerder vensters met de quotes en dan knippen en plakken. Anders weet ik ook niet hoor hoe ik alles moet onthouden pffffffffff.
    Vannacht weer de halve nacht wakker gelegen van de oefenweeën, gek wordt ik er van. Als dit maar niet door blijft gaan tot het einde want ik ben nu al steenkapot. En het zou erg jammer zijn als ik door de vermoeidheid niet thuis kan gaan bevallen :(
    Jeetje wat een rust zeg..........geen oppaskindje. Dat is lang geleden. Ik ga nu maar even mijn eigen kids klaar stomen dan kunnen ze naar school. Misschien nog tot vanmiddag.
    groetjes doegggggg

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goedemorgen allemaal,

PDRM, wat lastig van die oefenweeën.

Heeft iedereen daar last van? Of zijn er meer dames die niets voelen, ik voel namelijk geen harde buiken en met uitzondering van de 4x kramp, 2 weken geleden, heb ik nog geen wee gevoeld en dat terwijl de kleine al wel indaald. Is dat nomaal, kan het ook zonder weeën indalen?

Ach Missy wat was je weer voeg, even eerder en je had mij in slaap kunnen sussen, want ik heb enorm liggen piekeren over de bevalling en zo. Begin me er nu wel zorgen om te maken. vlucht-rugzak is bijna klaar, maar ik voel me er niet prettig bij.

Janne, ik heb genoeg kaartjes over om uiteindelijk nog uit te delen. De HA heft idd weinig met mijn zwangerschap te maken, maar straks is je kleine wel een nieuwe patient van hem/haar, dus vind het wel netjes om die even aan te melden ;)

Oh en natuurlijk een aantal kaartjes achter de hand houden voor leuke acties en zo :p

11. Niet meer actief

Ja daar heb je idd gelijk in. Oke HA komt ook op de lijst. En aan die acties ga ik niet meedoen.

Volgens mij hebben wij al te weinig kaartjes besteld. Zal er heus nog wel bij kunnen bestellen.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik hoop natuurlijk dat het heel lang duurt voor je met de kleine naar de HA moet, maar de ervaring leert dat je er als onzekere jonge moeder soms meer zit dan je lief is ;)

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    goedemorgen meiden,

Zo het was ineens een druk weekend. Vrijdag lag natuurlijk het internet eruit en moest ik weg, toen hij het eindelijk weer deed. KOmt zaterdag mijn vader langs en die ging 's avonds weg. Was hartstikke gezellig, maar dan kan ik natuurlijk niet even rustig op dit forum schrijven. En gisteren had ik een verjaardag dus daar was ik de hele dag en heb ik 's avonds nog even met mijn mannetje samen op de bank voetbal gekeken en toen ben ik naar bed gegaan.

Ik slaap alleen zo heel erg slecht en daar wordt ik zo moe van. Ik val meestal vroeg in slaap en dan moet ik er halverwege weer uit om te plassen. Dan komt het heel vaak voor dat ik nog uren wakker lig voordat ik weer in slaap val en dan ben ik meestal weer vroeg wakker. Ik haal dus gewoon niet het aantal uren slaap die ik nodig heb. Balen, maar we doen het er maar mee.

Over de kaartjes. Ik stuur de vk en de huisarts een kaartje. De vk voor de hulp en de huisarts, zodat de kleine daar gelijk ingeschreven staat. Verder kreeg ik van de week een geboorte kaartje van iemand van de yoga. Nou had ik zoiets van moet ik nou iedereen een kaartje sturen, daar heb ik namelijk niet genoeg kaartjes voor. Wat zouden jullie doen. Ik heb ook de e-mail adressen van iedereen.

verder komt mijn moeder de komende drie dagen in huis om de babykleertjes te gaan wassen en strijken en zo. Vonden we gezellig om samen te doen. dus ik kom af en toe even buurten, maar zal er niet zo heel veel zijn denk ik.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Tascha,

in onze zw-groep van Mensendieck sturen we elkaar allemaal een kaartje, bij Pilates wordt dat niet gedaan, maar dat moet je helemaal zelf weten.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Goedemorgen allemaal,

Jopie: hij is bijna thuis zie ik, \:D/

Ja dat heb ik dus ook, ik verwacht ook dat zij allemaal een kaartje gaan sturen. Maar ik ga dus denk ik maar een email sturen. Dat is helemaal geen gek idee. Dan zet ik er ook gewoon bij dat ik achteraf te weinig kaartjes had, en mijn familie uit italie ineens allemaal ook een kaartje moesten, ;) en dat ik dat dus vergeten was. Zoiets. Ik heb ze namelijk al besteld nu.

De huisarts ken ik amper. Daar ben ik 1 keer geweest sinds de verhuizing. Daarna zelfs 2 keer een vervanger gehad. Daar schrijf ik de baby gewoon in via de telefoon hoor!

Ik ben ook zo vreselijk moe steeds. Zo'n zware buik en ik houd een weekendje Friesland nog maar moeilijk vol. Het enige voordeel is dat ik niet hoef te koken. :p

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Goedemorgen!

Heb m'n man nog lekker aan de telefoon gehad. Volgens de kapitein zijn ze vrijdagochtend om 7.30 in San Juan, dus dan zou hij zaterdag thuis kunnen zijn! Nou komt het niet helemaal op die tijd, maar aankomst op vrijdag stel ik wel op prijs :p

Ik wacht even af of de andere meiden van de zwangerschapscursus een kaartje sturen. Ik ben als een van de laatste uitgerekend. Als zij het niet doen, doe ik het ook niet. Wij drukken de kaartjes zelf, dus ik kan altijd bijmaken.

Tascha, gezellig dat je moeder komt helpen!

Loeki, ik heb af en toe een harde buik, maar heb er niet echt veel last van. Ik heb het vooral als ik te lang wacht met naar de wc gaan.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, een kleine buik heeft ook zijn voordelen. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik zwaar ben, hoewel er nu echt wel wat kilo's bijgekomen zijn hoor ;)

Maar ik snap werkelijk niet hoe het kan dat ik mijn harde buiken niet voel. Niemand anders hier last van?

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    jopie, ik vind het echt heel leuk voor je, dat je man eindelijk thuis komt.

Ik kijk het ook wel even aan. Ik kijk anders wel of ik nog kaarten bij kan bestellen.

Ik heb wel vaak ee harde buiken gevoel, maar dan niet echt een harde buik. Ik heb wel veel last van mijn banden, omdat mijn buik wel laag gaat hangen. Ik heb wel degelijk meer last van mijn buik onderin en ook veel last van mijn onderrug. Dit gaat dan samen met de pijn in mijn buik, dus misschien zijn dat de indalings weeen?

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh Jopie, ik zie dat jij er ook weinig last van heb. Ik heb ze dus wel, maar ik voel ze niet. Is dat normaal. Ik moest ze van de fysio tellen, maar ik heb werkelijk geen idee hoeveel ik er op een dag heb, kunnen er 2 maar ook rustig 200 zijn. Tijdens haar behandelingen heb ik er een stuk of 3, maar daar merk ik dus zelf helemaal niets van.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik vind nu wel dat mijn buik zwaar wordt. Ik heb het gevoel alsof hij hangt (dat zal die ook wel doen hahaha!)

Loeki, kan het niet zo zijn dat jou spieren al verkrampt zijn, dat je harde buiken dus niet opmerkt?

Deel Deze Pagina