Nou dat vermoeden heb ik dus ook. Ik voel zo eens in de 3 dagen dat mijn buik ontspant (heerlijk gevoel), maar dat gebeurt zo zelden.
ik denk inderdaad dat het wel kan wat jopie zegt. Dat jou spieren zo verkrampt zijn, dan je het verschil niet merkt.
Ik vroeg me gewoon af of jullie het ook zo ervaren of dat het aan mij ligt maar als ik het zo lees voelen jullie je harde buiken iig wel en ligt het dus aan mijn buiikspieren
Ik denk inderdaad dat het aan jou buikspieren ligt. wanneer moet je weer naar de vk? want je wilde toch wat dingen met haar bespreken over de bevalling?
Ik ben benieuwd of je op al je vragen de antwoorden krijgt. Het is denk ik wel fijn, dat je man ook mee gaat.
Ik krijg in 2 weken tijd zoveel vragen dat ik ze wel op papier mag zetten anders vergeet ik echt de helft.
Tot nu toe: - wat moet ik verwachten bij een ZH-bevalling? - is het normaal dat ik harde buiken niet voel? - is er al overleg met mijn fysio geweest? - ... Ben de rest nu al weer vergeten.
we moeten een beetje met elkaar meedenken. Zo onthoudt iedereen misschien alles. Ik vergeet ook altijd de helft.
JA en dan sta je buiten en denk je "Oh dat hed ik ook nog moeten vragen." je bent daar echt niet de enige in hoor.
zwangerschapsdementie, daarom wil ik mijn man morgen ook mee hebben, want die onthoud ook meer dan ik.
Ik ben er ook hoor! Maar heb ook niet zoveel te melden... O misschien wel. Ik heb geslapen vannacht! Goed he! Ben zo blij!