och jee... ik weet t niet Ik weet alleen dat als je bv geeft je de eerste 2 weken geen fopspeen mag gebruiken. Dus dat hangt er van af... Lijkt mij dat als je wat vergeet dat het zo is gehaald? Als je de maxi-cosi maar niet vergeet en kleertjes voor de baby... Dan komt de rest allemaal wel goed toch?
ik ben bezig met DE grote schoonmaak en had me voorgenomen de pc uit te laten,maar toch ff stiekem aan het gluren hiero 8) Vandaag is de keuken aan de beurt,nu ff pauze en zo Jen van school halen. Ik ga volgende week aan de babywas beginnen en pfff das echt een hoop joh! @Tascha,lekker dat je mams helpt met de was,kan je haar daarna hier langs sturen? @Jopie,we willen natuurlijk wel volledig verslag van het weerzien van manlief heh,dat snap je toch wel (blijf die reclame van Fishers men's friends voor me zien ) @Loeki,hoe staat het met de kaartjes? @Mo,ow lekker de nacht geslapen! Hier was Jennifer 2 keer wakker geworden,gaaaaap en mannetje weer aan het snurken...gaaaap...
Ja het autostoeltje en de kleertjes liggen klaar. Maar ik begin steeds zenuwachtiger te worden merk ik
Ik gaf ook BV en gebruikte ook een fopspeentje hoor. Blij toe,want ze had 's nachts echt zuigbehoefte en om dan de hele tijd je boobies bloot te leggen ...zo kon ik tussendoor nog slapen
ik ook hoor! (ook voor woensdag) Durf bijna niks meer, bang dat t begint als ik in de supermarkt sta ofzo... Durf ook niet meer naar het bos enzo... En ik moet ook nog babykleertjes strijken...
Hier is de kogel door de kerk.... Of liever de stekker uit de telefoon. Ben alweer een paar keer gebeld vanmorgen door m'n werk . Ze zoeken het maar uit. Familie en vrienden kunnen me mobiel bereiken, maar hier in huis is het nu rust! Ik heb geen tas klaar staan. Vind het eigenlijk niet zo nodig. Misschien komt het nog..... Mo, heerlijk dat je hebt geslapen! Missy, wat fijn dat je schoonzus zo lief is/wordt. Bosi, wakker worden!
Ik heb ze nog steeds niet binnen, dus wacht op het pakketje zodat ik verder kan. Morgen alles af gaat me dus niet lukken.
Pientje, het lijkt echt niet op de Fisherman's reclame. Mijn man komt helemaal gaar, na een uurtje of 10-15 vliegen en 3 uur wachten op z'n koffer de schuifdeuren door. Hij stinkt en is vies van het reizen. Z'n haar is te lang en hij moet zich scheren. Ik heb een uur met m'n neus tegen de ramen aangeplakt gestaan, dus de volgende ziet niks meer . Dan waggel (normaal is het rennen, maar dat lukt niet meer) hem onderste boven. Iedereen staat met open mond te kijken, van wat gebeurt hier nou. We lopen samen, met een veel te grote koffer op zo'n bagagekarretje naar de auto, ondertussen veel te veel parkeergeld betaald, rijden naar huis en de rest kan je wel nagaan
Goed zo Jopie! Je hebt groot gelijk! Pientje, goed voorbeeld. t is ook weer voor een schoonmaak! Evon, gelukkig heb ik daar geen last van... Het is hier dan ook een grote bende! haha, nu maar hopen dat ik een heeeeele meegaande kraamzorg krijg! Loeki, jammer dat de kaartjes morgen niet af zijn! Ik ga mezelf nuttig maken dames... Eerst ga ik mn kleren aan doen... Dan ga ik denk ik even een knuffelberen was draaien... Tot zo!
Ik vroeg me toch af wie het eerst gaat bevallen... En laatst werd er besproken dat sex de bevalling kan opwekken... IK denk dat ik weet wie er als eerst gaat bevallen 8)
hallo, ik ben net klaar met de adressen te schrijven op de envloppes nu straks nog zegels gaan halen en zo is dat ook al weer mooi klaar dan ook in koffer steken zodat ik ze meeheb naar ziekenhuis. Ik heb een slechte nacht achter de rug geen oog toe gedaan en voel me dus rotslecht vandaag, veel harde buiken en zie er niet uit... Wij zijn in blijde afwachting van een telefoontje dat onze slaapkamer en buggy binnen is in de winkel zodat we die kunnen gaan afhalen, dat ze maar rap bellen. Deze namiddag samen met mijn ma de doopsuiker maken voor af te geven in de klas van mijn kindjes. Vinden jullie ook niet dat de tijd wat vlugger zo mogen gaan, Dat de dagen zo lang duren en dat alles zo lastig is? Tot later, Annabel
ja loeki zo gevoel heb ik dus ook é, hoe rapper hoe liever. We hebben vorige week naar 2 geboortes moeten gaan in ziekenhuis en verzeker u dan kriebelt het nog meer....maja we zullen toch moeten wachten zeker. Denk dan bij mezelf als het nog een week of 4 à 5 blijft zitten is het meer dan genoeg dan ben ik 37 à 38 weken... Annabel
Wie heeft het over sex 8) We trekken dan samen een biertje los (deze keer dus een bavaria malt voor mij )
Loeki, ik hoop dat alleen de verpakking kapot is..... Annabel, ik duim voor je dat je gauw dat telefoontje krijgt!
Nou de schade aan de kaartjes valt mee, de hoekjes een beetje beschadigd, maar ze worden toch nog schoon gesneden, dus daar zie je straks niets meer van.