Hoi allemaal! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Mijn ouders zijn gisteren nog ff op visite geweest. Ik wilde ze echt nog even zien voor de bevalling en anders kon het niet meer. Echt heel fijn. Ik heb nog 2 superschattige pyjamaatjes gekregen voor de beeb die kan ik dus zo nog ff op de hand wassen. Jopie wat fijn dat je mannetje dit weekend naar huis komt. En wat goed van je dat je de stekker eruit hebt getrokken. Ik vind het echt brutaal van je werk dat ze je niet met rust laten! Loeki vervelend dat de verpakking van de kaartjes beschadigd was. Gelukkig hebben de kaartjes het wel overleefd. Ik moet nog een paar adressen zien te achterhalen en dan ben ik gelukkig klaar ermee. Ook mijn vluchttas is nu helemaal klaar. Kom maar kindje! Yahoo al weer 36 weken zwanger! \/ Ik vind het eigenlijk best wel snel gaan maar ik geloof dat ik de enige ben hier Ook ik ben af en toe weer misselijk bij het ruiken van bepaalde geuren net als in het prille begin, zal idd wel hormonaal zijn. Ik heb af en toe wat oefenweeen maar gelukkig niet zo vaak als jij PRDM. Het zijn geen indalingsweeen want dat is al gebeurd. Het schijnt trouwens dat niet iedereen het voelt als de baby indaalt. Hangt van je gevoeligheid af. Ik heb wel veel harde buiken. We krijgen van vrienden van ons een gloedje nieuwe maxicosi We zouden hun oude stoeltje overnemen maar nu blijkt dat hun dochter de komende 3 maanden nog niet in het nieuwe stoeltje gaat passen, ze is een beetje klein voor haar leeftijd en nu willen ze ons een nieuwe geven omdat ze het hadden beloofd! Die zijn gek! Maar ze willen het perse. Ik vind het wel lief van ze maar ik voel me ook weer bezwaard omdat het zo'n duur cadeau is. Wat zouden jullie doen? Zo nu heb ik wel lang geneog gepost he
Harley, het schiet nou al echt op voor jou! Een nieuwe maxicosi vind ik persoonlijk veel te gek. Ik zou het niet aannemen. Ik zou het wat anders vinden als ze een bijdrage zouden leveren, maar helemaal betalen, nee.
Ja het schiet zeker op, zit jij nog steeds met je kop in het zand? Ik vind het erg moeilijk, ik wil ze ook niet beledigen. Die bijdrage is misschien wel een goed idee om voor te stellen.
Ik zit nog steeds met m'n kop in het zand, en daar blijft ie ook voorlopig! Je leest overal dat je ontspannen de bevalling in moet gaan, dan gaat het het beste. Dus niet over nadenken wat er allemaal kan gebeuren.
jaja dat zeggen ze allemaal hihihihi. En ik voelde bij mijn zoon de harde buiken ook helemaal niet, dus volgens mij kan het wel. Bij mijn zoon begon ik meteen met persweeën, athans die voelde ik wel. Bij mijn dochter heb ik ook helemaal geen last gehad van voorweeën, maar daar heb ik wel alles van gevoeld bij de bevalling. Zowel rug, been als buikweeën. En ik kan je wel vertellen dat die beenweeën verschrikkelijk zijn, niet op te vangen grr. Dus als jullie het niet erg vinden teken ik weer voor een bevalling net zoals bij mijn eerste. Dat was een bevalling van 20 minuten en bij mijn dochter deed ik er 5 uur over. En had ik ook nog zeker 3 uur naweeën Maarrrrrrrrrrrrr elke bevalling is weer anders en je moet je instellen op het ergste, dan valt het allemaal reuze mee hihihihi. O de kids zijn thuis even bammetjes maken groetjes doeggggggggggg
Hihi Jopie je hebt groot gelijk hoor! PRDM ik hoop dat je wens in vervulling gaat en dat je bevalling meevalt. Ik heb trouwens zo het idee dat jij wel eens de eerste zou kunnen zijn van ons groepje. Ik ga ook ff wat eten. Ik was van plan om heel gezond een broodje met kip en komkommer te maken maar mn lijf schreeuwt om pindakaas. Tja wat doe je dan he
Tjee PRDM dan wil ik ook wel alleen persweeen, hoe sneller ik beval hoe liever wat mij betreft ik hoef niet zonodig er een dag over te doen voor het allemaal een plaastje te geven denk ik,. Harley ik vind het nu ook snel gaan hoor! en ik moet nog zoveel doen.... enik ben ook weer super misselijk hoor ale: maar ja dat is mij mij nog geen week weg geweest helaas, nee laat die baby maar komen dan ben ik ook van die misselijkheid af. Ik heb veel minder harde buiken dan bijv. 3 weken gelden toen had ik ze heel veel en ook pijnlijk, nu voel ik ze bijna niet meer, maar gelukkig beweegt de kleine genoeg om me gerust te stellen dat er leven in de brouwerij is
Ben het met je eens dat elke bevalling anders is, maar dat je je moet instellen op het ergste, vind ik ietwat ver gaan. Je kunt jezelf natuurlijk van te voren al helemaal gek maken, en dat lijkt me nou niet echt de bedoeling. Jij hebt misschien het voordeel dat je ongeveer weet wat je te wachten staat (het kan natuurlijk ook een nadeel zijn....)
Missy, als ik je berichtjes zo lees, ben met het overlijden van je oom tot rust gekomen. Denk dat het daarom ook scheelt dat je minder last van harde buiken hebt.
Ja dat zou kunnen Jopie ben ook hartstikke moe gisteren en vandaag. even een duidelijke tabel over caffeine vond ik Caffeïne tijdens de zwangerschap: De meeste dokters raden aan om de cafeïne hoeveelheid te beperken tot zo`n 300mg per dag. De tabel hieronder laat zien hoeveel dat precies is. Caffeïne tijdens borstvoeding: Meestal geldt dat af en toe een cafeïnehoudende drank niet schadelijk is voor de baby, omdat slechts een heel klein deel met de melk meegegeven wordt. Niet meer dan 1 of 2 koppen koffie per dag drinken is een veilige limiet. Als je meer dan 750 mg caffeine per dag inneemt dan zal de hoeveelheid caffeïne in het lichaam van de baby zich opstapelen, vooral in pasgeboren baby`s. Het kost een baby ongeveer 2 tot 5 dagen om de helft van de caffeïne kwijt te raken. Als de baby 3 maanden oud is kan hij dit in 14 uur. Caffeïne in voedsel en dranken Koffie, grote mok 162 mg Koffie, gewoon kopje 105 mg Caffe Latte of Cappuccino (mok) 65 mg Grote kop thee 50 mg Cola 300ml 35 à 45 mg Chocolade, donker 30 gram 20 mg Decaf Koffie, kop 10 mg Thee, Decaf of kruiden 5 mg Warme chocolademelk 5 mg
Het is alsof nu ik het heb over harde buiken en pijn, ik acuut erop reageer, heb ineens ongesteldheidsgevoel en voel me slap
Ik ga even van de PC af, voel me niet zo lekker, tot later vandaag. even toch maar wat eten en rusten denk ik
He Missy wat vervelend dat je je zo naar voelt. Rust maar lekker uit. Enne handig tabelletje! Ik had eigenlijk geen flauw idee hoeveel je tijdens borstvoeding mocht.