Missy, ik vol me ook al de hele dag wat slapjes, niet echt misselijk, maar ook niet helemaal 100%. Ik hoop voor je dat het snel over gaat.
Ik heb 2 nieuwe foto's in mn album. Een foto van de box helemaal "opgetuigd" en een close up van de mobile. Die hebben we van mn zus gekregen en hij speelt bach mozart en natuurgeluiden, vind mn man leuk (NOT!) Hahaha!
jij, mo666, krulliwullie, en evon staan ook voor 1 april ingepland he! 1 ding staat wel vast en dat is dat we in april zeker mama worden! o,ja mooie box en mobiel! Ik vond het geen pretje hoor, ik schrok me rot. Het eerste wat ik ook zei toen ze mijn zoontje op mijn borst legde, was haal weg die baby ik wil bevallen Ik had niet door dat dit al mijn bevalling was, ik schaamde me rot achteraf. Ze moesten aan de hand van de navelstreng laten zien dat hij echt uit mij kwam. Nou dan voel je je ook even liggen hoor..... Volgens mij wordt ik verkeerd begrepen. Wat ik bedoelde is dat ik me beide keren heb ingesteld op een bevalling van 24 uur, dus viel het achteraf reuze mee. En ik denk niet dat het een voordeel is, ik zie het eerder als een nadeel. Want nu maak ik me gekker dan bij de eerste. Maar we zien wel, er is tenslotte nog nooit een baby blijven zitten totdat ze volwassen zijn hihihihi
Volgens mij noemen ze dat stortbevallingen. Had mijn moeder ook bij 3 van de 4 kids is ze zonder persweeën bevallen.
Ah, op zo'n manier! Ja als je vanuit gaat dat het zolang duurt, en het gaat dan veel sneller, valt het idd mee! Ik vind het wel een beetje raar klinken dat je niet door had dat je al bevallen was.... Maar mijn moeder had bij mijn zus (is ouder) ook geen weeën gehad en bij mij wel, dus die wist ook niet wat er gebeurde.
Ik heb denk ik kaartjes genoeg, dus wie er een mooi zelf geschilderd kaartje van onze kleine wil hebben kan een PBtje met haar adres sturen.
Heey dames! Ben er weer Heb heel het weekend op de bank gelegen en voel me nog niet echt geweldig maar gaat na omstandige heden beter! Had hier zaterdag een berichtje weg gezet over wat er was. Zaterdag avond is de vk nog langs geweest om me te laten checken op zwangerschapsvergiftiging, dit was het gelukkig niet! Ik moest ook gisteren van haar langs de huisartsen post om me te laten checken op blaasontsteking dit bleek het ook niet te zijn wel zeiden ze dat ik meer moest gaan drinken omdat ik uitdroog verschijnselen had (drink al ontzettend veel dus heel vreemd) Mijn bloeddruk was ook erg laag 110/50 hierdoor ben is snel moe en kan niet lag dingen doen! Ze rade me ook aan om te stoppen met werken maar dat had ik al gedaan! Morgen komt de kraamzorg ook nog dus moet mijn huis nog aan kant doen. Hier heb ik echt geen puf voor maar mijn vriend heeft de late dienst van 13:30 tm 23:30 uur dus kan hem ook niets vragen en wil het wel een beetje schoon hebben voordat ze komt! Dit wou ik dit weekend doen maar dat ging dus niet! Ook heb ik al 6 nachten maar 4 a 5 uur geslapen! Moet donderdag weer naar de vk, dan gaan we nog ff verder kijken als het nog steeds zo is. Ze kon niet uitsluiten dat het oefen weeen waren! Liefs Almira
hihihihi ik dacht al dat je hem verkeerd begreep. En ik had bij mijn zoontje ook niet zoveel pijn tijdens de persweeën, hij floepte er zowat uit bij 1 keer persen. En hij was schoon........net zo'n filmbabytje. En ik had allemaal van die bevallingsverhalen gezien op tv dus vandaar dat het even duurde totdat het tot me doordrong. Naderhand kon ik er wel om lachen samen met de verloskundige. Ze zei al dat maken we niet vaak mee bij een eerste bevalling.
Jeetje Almira, rustig aan doen dan maar. Maak je niet te druk voor de kraam, ze komen waarschijnlijk niet verder dan de woonkamer. Nou mijn werk kan me ook niet loslaten hoor Jopie, ik word alleen bestookt met mail Zoals ik al melde zouden alle pc's voor de vakantie vervangen worden, nou echt tot op het laatste moment nog specificaties e.d. doorgegeven en alles zou in orde komen. Nou mooi niet dus, programma's ontbreken, partities zijn niet aangemaakt en mijn stagaire in de stress. Ik maak me niet snel kwaad, maar dit is toch wel weer de knulligheid van het NPC ten top hoor.
Waar is iedereen? Ik heb even liggen rusten en ben nog steeds niet helemaal lekker. Al een Rennie tegen het maagzuur gehad, maar blijf een beetje kwakkelen. Bij het wakker worden leek het wel of er iets in mijn oog zat, ik kan met links ineens niet meer focussen lijkt het. Ik weet wel dat je ogen in deze periode achteruit kunnen gaan, maar ajb niet meer dan dit, want dan word ik een gevaar op de weg. Hé even een vraagje. Ik ben na al die weken nog steeds niet helemaal gerust op het gebruik van pcm en ik lees ook dat er best wel veel risico's zijn (wilde dit eigenlijk helemaal niet weten, maar goed) Nu heb ik dus 8 weken lang dagelijk pcm geslikt op advies van de gyn. Hij heeft me ook niet op risico's van pcm gewezen, dus ik ben er steeds van uit gegaan dat er geen risico was. Nu twijfel ik er toch hard aan. Wat denken jullie? Kan ik er gewoon van uit gaan dat pcm geen risico opleverd voor de kleine, daar de gyn hier niets over gemeld heeft, of is het mijn eigen verantwoordelijkheid om uit te zoeken wat de risico's van een geneesmiddel zijn?
Nou zeg, kan hier wel tegen de muren gaan kletsen lijkt het Ik ga naar Pilates, tot vanavond allemaal.
Loeki, ik ben er nu even! Ik slik elke dag een aspirine om me bloed dun te houden, dit is volgens gyn. niet schadelijk voor de baby. Pcm. is vele malen lichter dan aspirine dus ik denk dat je je daar echt geen zorgen om hoeft te maken en de gyn. zal je echt geen geneesmiddelen voorschrijven die kwaad kunnen voor de kleine. Almira, rustig aan doen meid. Laat het huis lekker voor wat het is, geef het desnoods aan aan de kraamzorg dat het nog een beetje een troep is en leg t dr even uit, zullen ze vast wel begrip voor hebben hoor. En wat Loeki al zegt, ze komen vaak niet eens verder dan de huiskamer. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen! Harley, je box ziet er mooi uit hoor, die mobile vind ik erg gaaf! Heb je vanmiddag nog een beetje kunnen slapen? Missy, voel je je al iets beter?
Ik ben er weer even, voel me wat beter, komt ook doordat mijn moeder feilloos aan heeft gevoeld dat het me slecht ging en ondanks haar pijnlijke schouder en heup mijn woonkamer heeft gedaan, incl gordijnen en ramen en nu voor me aan het koken is, en eerlijk gezegd voel ik me eenbeetje schuldig maar ik heb de hele zwangerschap nog niets vanhaar aangenomen tot nu, kan even niet meer opbrengen, voel me zo raar, slapjes. evengoed in de gaten houden hoe dit de komende dagen verloopt, donderdag naar VK gelukkig. Loeki het kaartje is mooi geworden hoor! Harley leuk box, wil ik ook gaan opzetten binnenkort. Almira rustig aan doen he! Ik ga ook weer ervan af, tot later
almira doe maar rustig meid, want zolang het daar binnen blijft zitten is het goed want het is toch nog 8 weekjes é. Deze namiddag het wachtende telefoontje gekregen, telepatie zeker? Als mijn ventje vrijdag op tijd thuis is mogen we er vr'ijdag achter en anders zal het zaterdagvoormiddag worden, verlang er al naar. Zodat ook wij ons kamertje en buggy in huis hebben. Kga jullie laten want mijn zoontje wil op de pc tot later Annabel
thnx allemaal! Ik doe mijn best om het rustiger aan te doen maar is niet echt makkelijk! zeker niet als je alleen thuis bent! Maar ik doe mijn best! Liefs Almira
Heb ik net een pot sladressing honing citroen in de kelderkast laten vallen. Kapot natuurlijk Nou is alleen de vloer van de kelderkast een halve meter lager dan die van de gang.... En ik kan er niet bij om het op te ruimen Wil iemand mijn buik :
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand had een vieze muur. Nou heb ik bij Etos reiniger voor sierpleister gezien van HG. Misschien is het wat?