LOna doe haar veel groeten van ons allemaal, tot snel.. Loeki handig even dat onderschrift bij het lijstje. Ik ga even alles van gisteren enzo teruglezen, heb wel geplaatst maar niet gelezen, heb gisteren daar eigenlijk geen tijd voor gehad. kijken of ik wat heb gemist. tot straks, hopelijk niet te veel blz.
Ja en dan staat er vanaf 28 weken kan de verloskundige goed voelen hoe je baby in de baarmoeder ligt, Nou dat kon ze bij mij dus niet echt en daarom moest ze heel hard op mijn pezen drukken auauau .
Lona, bedankt voor je berichtje. Heel veel sterkte en succes voor jullie en vooral voor Tascha. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten. Fijn dat u ons op de hoogte houdt. Loeki, de VK kon bij mij vorige week pas voelen hoe Uk ligt. Missy, leesze! Sorry, ben het weer kwijt.
oei Tasha...heel veel sterkte! Hopelijk blijft je kindje nog even lekker zitten in je buikie! Hopelijk hebben we snel goed nieuws. Bedankt voor het berichtje, Lona Goedemorgen allemaal! En heeft iedereen een beetje goed geslapen? Ik redelijk, heb maar wat valeriaan gebruikt vannacht. Wilde echt een keer een paar uurtjes doorslapen. Wat een weer he....ik ga weer lekker schoonmaken ofzo.. what else? @Dizzy Missy: Ons huis straalt ook nog weinig kind uit, we hebben nog geen box. Komt waarschijnlijk deze week wel. Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je je minder slap voelt...Lief van je moeder dat ze je heeft geholpen met het huishouden. @Loeki: gelukkig kan die paracetamol gewoon, ik heb het ook weleens gevraagd aan mijn VK, ik slik ook best vaak pcm ( maar niet elke dag, en dan meestal niet meer dan 2) Ik heb al mijn hele leven zo'n last van hoofdpijn. Ik maakte me ook zorgen toen ik rare berichten tegenkwam op internet, maar die zul je altijd vinden. Zonder is altijd beter maar niet altijd mogelijk, toch.. Bij mij kon de vk pas bij 33 weken voelen hoe ze lag in mijn buik en dat kan erg pijnlijk zijn..dat harde geduw, vooral bij je schaambot.. Zal bij jou wel erg geweest zijn, loeki @Bosi: ik krijg nu vooral last van mijn knie door mijn gewicht, heb jij dat ook? En van mijn banden onderin mijn buik..au! Hopelijk heb je een leuk weekend gehad in Friesland! @Zorra: Hoe is je bloeddruk? Hopelijk goed! @Mo: ik hoop dat je weer een goeie nacht hebt gehad Hoe is het met de misselijkheid? XX
Ja Evon, ze wilde het hoofdje voelen en dan drukt ze tegen je schaambot, zo verschrikkelijk pijnlijk is dat. Verder kon ze het blijkbaar niet voelen want ze vroeg waar ik de meeste schopjes voelde e daaruit leide ze af hoe de kleine ligt. rug links, voeten rechts. Ben nu weer druk aan het inkleuren
hallo; oei das even schrikken tascha.. doe maar rustig aan en hopelijk werken de weeenremmers en blijft de kleine nog even zitten. Bedankt mama lona dat je ons op de hoogte houd. Doe haar maar vele groetene n ne dikke knuffel. Hier alles rustig voor het moment heb heel goed geslapen vannacht en dat maakt al veel goed denk ik. Ben nu bezig met zegels te kleven op de envloppes zo is dat ook al weer klaar en kan ik ze in de valies opbergen. Zorra gaat het anders beke met u? en met de rest van de "dikke" buik mama's ? Annabel
Ojee tascha, Lona bedankt voor het bericht. Ik wens haar en haar man heel veel sterkte. Hopen dat het lukt om de baby tot 34 weken te laten zitten. Ze was ook al aan het kwakkelen met het vocht steeds, Loeki: lief van het aanbod, ik wil wel een kaartje, maar ik heb zelf helemaal niet genoeg ( beetje dom besteld achteraf denk ik) dus ik kan er niet eentje terugsturen Ik las ergens nog iets van een box, die moeten wij ook nog plaatsten. Mijn vriend vindt het nu nog te vroeg. Nou ja, je kunt dus nooit weten. Ik schrik van Tascha, ik ga namelijk nog deze week, en waarschijnlijk volgende week naar leeuwarden, maar straks krijg ik ook weeen onderwerg ofzo
bosi niet aan denken meid want anders kan je je gewoon opsluiten ook en dat is nu ook weer niet de bedoeling. gewoon rustig aandoen dat is het enige wat wij nu nog kunnen doen. Hier staat mijn box ook nog niet hoor denk van nog een week of 2 te wachten, allé zeker tot na mijn volgend bezoek aan de gyn en das pas binnen 8 dagen. groetjes, Annabel
Ik stuur wel een kaartje Bosi, ik heb er ook bij gezet, geen verplichtingen. Je hoeft geen kaartje terug te sturen als je er niet genoeg hebt. Ik heb er 120 en die mogen allemaal op dus een pBtje met je adres en ik neem je op in de lijst.
Bosi maak je maar geen zorgen, Jij krijgt denk ik geen weeen onderweg, tenminste dat is mijn gevoel Evon ik voel me nu weer wel wat beter, gisteren zo'n paar uurtjes hulp deed me toch wel goed. Ik ga zo ook maar aan de enveloppen beginnen heb totaal geen idee hoeveel mensen ik ga aanschrijven. (adressenlijst zou handig zijn maar niet gemaakt dus ) Jopie heb je de rommel nog opgeruimd gekregen in de kelder? Loeki leuk van je aanbod, maar laat die kleine aub nog even zitten een week of 3 denk ik voor je kaartjes gaat versturen Annabel fijn dat je kamertje komt, geeft toch gerust gevoel als alles compleet is.
gewoon rustig aan doen, bosi. Ik denk dat je gerust nog ergens heen kan gaan deze weken! Ik ga vanaf nu niet meer ver van huis.
Bosi en annabel ik vond twee weken geleden ook dat de box nog wel kan wachten maar ja nu bijna 36 weken begint het toch serieus te worden
Missy, je krijgt het kaartje ook niet vandaag hoor, maar ik ben met de adressenlijst bezig, dus als je een kaartje hebben wil, dan moet ik je wel op de lijst kunnen zetten.
Ja misschien kan ik nog wel weg, maar dan wordt volgende week echt de laatste week. Ik zal straks de enveloppen ophalen. Ik heb nu een lijst met adressen, maar die mag weer op de kop. Sommige mensen wel en sommigen niet. Ik hoop dat ik er eentje voor loeki overhoud,
Annabel, lekker dat je goed hebt geslapen. Daar knap je van op! Bosi, ik zou gewoon gaan hoor! Missy, ik heb de meeste rommel weggekregen. Er zit een betonnen vloer is, dus het is er lekker ingetrokken Loeki, het is hier ook rotweer.