Tascha, Heel veel sterkte meis! Lona, heel erg bedankt dat u ons op de hoogte houdt! U ook heel veel sterkte, want ook voor oma's is het allemaal niet niks! Oempje, leuk dat je er weer bent! Geniet maar lekker van je verlof! Missy, succes met strijken en lezen! Evon, hahaha, ga je nou alweer schoonmaken? Lach me slap om jou! Kan je niet hier komen schoonmaken? Dan doe ik bij jou niks! Heb weer slecht geslapen. Weeen... Loeki, succes met inkleuren! En t is hier ook kutweer! Annabel succes met postzegels kleven! (wat is een valies?) Kom net terug van de vk, heeft even een echo gemaakt. (waarom vorige week niet?) Nou kindje zag er goed uit en ook het geslacht nogsteeds hetzelfde. Ze was even bang voor een stuit, maar t was gelukkig een klein kontje! Manlief heeft instructie gehad voor de bevalling en ook hij is er klaar voor! Vanmiddag gaan we samen naar die prive-bevalles, dus hij is heerlijk een dagje vrij. Gezellig! We gaan nu samen naar de mac, want ik wil een milkshake met mcnuggets! En hij wil me wel even brengen, lief he? Morgen naar de gynaecoloog samen en dan kan t kind komen. Al denkt de vk nogsteeds dat ik overtijd ga! Nou dames, ik ga naar de mac. Tascha, nogmaals, ik denk aan je meis en bosi maak je niet te druk meis, die kleintjes doen toch wel waar ze zin in hebben!
ja loeki is is het ook zo'n rotweer om dpri van te woorden verlang toch echt achter het zonnetje, of alleen al maar achter droog weer! mo een valies dat is een koffer sorry toch laat ik soms nog woorden vallen die jullie niet kennen... voila postzegels hangen erop weer iets dat gedaan is. dizzy ja als je eens 36 weken bent mag alles er wel al staan hoor dat ben ik tegen dan ook zeker van zin en verlang ernaar ook nog een 3tal weekjes want zoals ze zeggen de laatste maand is de laatste dag! of zeggen ze dat niet bij jullie? Annabel
Mo: fijn dat alles goed is. Annabel: ik ga zo ook plakken, Jopie: wat ben jij een grapjas, Nou misschien heb je gelijk ook, want mijn hond is helemaal niet blij met regen.
hoi meiden, mag ik hier ook mee komen kletsen? (Zit normaal op een ander forum en kijk hier wel eens rond, maar dat andere forum is nogal traaaaaaaaaaaag en das erg irritant.) Ik hoorde van Bosi dat het hier ook erg gezellig is, zit namelijk bij haar in de pufclub Ik ben rond 22-24 april uitgerekend ( echo wisselde) Bij ons is alles al redelijk kind ingericht. We wilde de hond langzaam laten wennen aan alle nieuwe meubels, dus beetje bij beetje spullen in de woonkamer gezet. Ben nu met verlof, dus alle tijd om hier lekker te kunnen kletsen! Groetjes Ingrid
En toen leek iedereen het forum ineens verlaten te hebben Hier ook de woonkamer al ingericht, staat al een box sinds kerst.
Goedemorgen! Ben net wakker, gisteren beetje laat naar bed geweest, maak al duidelijk misbruik van mijn verlof Tascha en moeder Lona, ik wil jullie veel sterkte wensen, gelukkig zijn we hier in goede medische handen. Bedankt voor het op de hoogte houden. Lijkt me wel raar dat je opeens weeën krijgt. Ik kan t me gewoon nog echt niet voorstellen. Ik zei t laatst ook tegen mijn man, nu is alles nog zo rustig en dat kan opeens omslaan. Loeki, leuk die geboortekaartjes, ik heb begrepen dat je ze zelf inkleurd, erg origineel! Ik ben zelf nu bezig met de geboortekaartjes te maken. Heb een programma van een vriend van mijn man gekregen, en t lukt aardig. Enveloppen moet ik zelf kopen, dus dat worden dan waarschijnlijk blauwe enveloppen. (ja zeg nog steeds waarschijnlijk, want de 20 wk is ook niet 100% zekerheid natuurlijk) Ik weet niet of ik dat hier verteld had, maar een vrouw bij mij op de zwangerschapscursus heeft bij de 20 wk echo te horen gekregen dat ze een meisje krijgt, laatst moest ze vanwege medische redenen weer een echo, en zij in 'zij' praten. Opeens maakte ze een grapje: zo van het is toch nog steeds een meisje? haha... Die gyn uuhm nee het is een jongen nou die was echt helemaal in shock! Helemaal ingesteld op een meisje... ik zou dat ook hebben. Dus ben erg benieuwd! Een vriendin van mij heeft trouwens hetzelfde meegemaakt, ook meisje maar dat het toch een jongetje werd. Evon schoonmaken, hmm het enigste wat ik doe is de afwas, en het fornuis een beetje afsoppen. Verder niet veel zin en kost veel moeite. Gelukkig helpt mijn man me veel. We hebben zondag samen het huis schoongemaakt (hij meer dan ik) erg lief... die verdient echt een cadeau na de bevalling. Mo666 waarom denkt de VK dat je overijd ga, daar ben ik wel benieuwd naar. Ik denk t zelf namelijk ook, maar dat is meer een gevoel hoor. Komt gewoon dat t nog zo rustig is, weinig last van harde buiken, voel wel soms steekjes beneden (volgens mij dat ie aan het indalen is). Ik moet morgen naar VK en dan krijgen we een half uur uitleg over de bevalling. Van mij mag ie nog wel even blijven zitten, lekker warm in de buik!
Ja Oempje, toen ik vertelde dat ik weer een echo gehad had zei ik ook steeds 'het is nog steeds een meisje' Nu zullen ze er toch niet meer naast zitten denk ik.
Ja dan is het toch nog even afwachten, al schijnt het maar weinig voor te komen dat ze zich bij een jongetje vergissen hoor.
Ja dat is waar. Bij meisjes komt t vaker voor. Ik vroeg het ook toen, of er nog misverstand mogelijk was, ze zei ja kan wel, maar zie t wel duidelijk. Maar toch geloof ik t pas als ik t zie
Ja dat had ik ook, maar toen ze op de echo 2 weken geleden weer een meisje zagen was ik wel overtuigd. Gelukkig kunnen de kaartjes voor zowel een meisje als een jongen en zijn de enveloppen gewoon wit.
He wat leuk ingrid, Leuk dat je hier ook bent. Er wordt nogal snel en veel gekletst hier, laat je er niet door ontmoedigen hoor, Ik wist trouwens niet hoe oud je was. Nu wel dus, Oempje: goedemorgen Loeki: ik vind je kaartje niet echt specifiek voor een jongen of meisje. Dus je zit wel goed. Ik heb net even de namen van ons kindje gegoogeld. Voor zowel een meisje als jongen. En dan even de eerste en tweede naam. Wel leuk om te zien welke mensen er nog meer zo heten. In ons geval een voetballer ergens in spanje( leuk voor mijn vriend, wel toevallig) en een toneelspeelster uit Engeland.
Ben net thuis komt net bij Tascha vandaan. De medicijnen willen niet echt aanslaan. De weeen komen en gaan. De verwachting op dit moment is dat de bevalling zeer waarschijnlijk gaat doorzetten. Er is al gevraagd of er plek is op de kinderafdeling anders had ze naar een ander ziekenhuis moeten gaan. Maar gelukkig kan ze blijven waar ze is. Ik moet zeggen dat ze zich er erg dapper en sterk doorheen slaat. De artsen hopen dat ze de komende nacht nog even doorkomt, want dan kunnen ze nog een prik voor de longetjes geven. Als er weer nieuws is, dan laat ik het weten. Groetjes van Tascha. Gr. Lona
Nou ik dacht even te gaan rusten (slapen klinkt zo ...) maar mijn kleine meid denkt daar heel anders over, ben ik bijna zo ver dat ik slaap ... zet ze een voetje in mijn ribben en ik ben gelijk wakker, moest gewoon naar adem happen. Ik weet dat dit normaal is tijdens de zwangerschap, maar de fysio kan morgen weer precies voelen waar de kleine het meest schopt, want die pezen zijn zo beurs dat ze er nauwelijk nog aan kan komen.
Och arme meid toch! We denk allemaal aan haar! Hopenlijk kunnen de dokters die prik nog geven! Gelukkig kan ze blijven waar ze nu is! Liefs Almira