Nou maar hopen dat als ons geduim wilt helpen voor tascha. Ik hoop dat de kleine nog zo lang mogelijk blijft zitten, want elke dag extra is alleen maar beter. Gelukkig hoeft ze niet te veranderen van ziekenhuis. Geef haar maar een dikke knuffel en zeg maar dat we allemaal aan haar denken. Hier verder niet veel te melden. Ik ben alleen een salopette aan het maken voor mijn dochters verjaardag. Ze is namelijk volgende week vrijdag jarig en ze krijgt dan altijd nieuwe kleren. Is hier een traditie geworden, want alleen maar speelgoed geven vind ik niets. En men mag toch zien dat ze jarig zijn toch? Alleen dit jaar doe ik er wat langer over omdat ik elke keer moet gaan liggen Maar ja straks zal ze weer stralen met de nieuwe kleding. Nu verstop ik het maar gauw, want ze komt zo weer thuis. En daarna weer even verplicht liggen en dan weer koken. Zo weer een dagje voorbij, ze vliegen voorbij de laatste tijd. Nog eventjes.................. Groetjes doegggg
01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +9,3 kg (35+3) hoofdlig. verlof=19 feb 02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 2/3 NX (36+3) gew + 6kg (36+3) hfdlig. inged VAST verlof 03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >1/2nx cm (31+2)gew -5,5 kg (34.0) ingedaald maar niet vast. verlof=08 maart 04.Krulliewullie (26) J 1 april 1e kindje BM ? cm gew +5 kg (30+2) ?lig verlof=18 feb 05.Evon (26)M 01 april 1* 1e kindjeBM 31 cm (32+2)gew +16 kg (32+2)hoofdlig verlof=nvt 06.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. verlof=1 maart 07.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 33 cm( 34)gew 2 (35) hfdlig. verlof 08.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 2/3 nx (33+5) gew +6kg(33+5) hoofd lig. verlof=9mrt 09.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. verlof=5 maart 10.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. verlof=16 febr 11.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +13,5 kg ( 32+5) hfd verlof= 19 mrt 12.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 1/2 NX (33+3) gew +9,5 kg (33+3) hfdlig. verlof=NVT 13.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart 2007 14.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 2/3 NX (34+3) gew +10,2 kg (34+1) cbibi verlof 15.Eyerish (29)M 14 april 3e kindjeBM ? cm (23+4) gew +7 kg (27+1) ?lig. verlof= 10 maart 16.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +17,0 kg (33+1) hfdlig. verlof 17.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. verlof=17 januari 2007 18.Gul (31) J19 april 2de kindje BM ? cm (27) gew +7 kg (27) dwarsligverlof 15 maart 19.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ? cm (25+6) gew +? kg (25+4) hoofdlig. verlof=12 maart 20.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM N+4 (29+4) gew +8 kg (29+4) hoofdlig verlof= 11 mrt 21.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. verlof=26 mrt 22.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 34cm (30+1) gew +4 kg (30+1) ?lig. verlof= in ziektewet 23.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 27cm (29+2) gew 11 kg (29) hoofdlig. verlof= 23 mrt 24.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 27cm (30+6) gew +7 kg (31+1) hoofdlig. verlof=NVT 25. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (30+1) gew +8 kg (30+1) hfd verlof=26 februari 26.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. verlof=14 mrt 27.Dientje (21)J 29 april 1ste kindje BM 32cm (32+2)gew +15,0 kg (32+2) hoofdlig. hoofdje ingedaald verlof=5 mrt Meliske (22) Meisje 19-01-2007*[/quote]
lona, bedankt! Wens haar sterkte! Harley, sterkte met je knijntje! Zielig hoor! Prdm, doe maar lekker rustig aan meid! Hoe oud wordt je dochter? Ingrid, Welkom! Oempje, Ze gokte maar wat hoor. Niet echt op haar expertise gebaseerd, zei ze. Ze denkt voornamelijk omdat het mn eerste kindje is, dat ik overtijd ga.
hihihihi ik doe mijn best, en mijn meissie wordt alweer 8! Al een hele dame dus......... En nu ga ik echt liggen, dus ik zet mijn geluid uit. Hoor ik tenminste geen nieuwe mails!
Arme tascha, Nou ja, gelukkig is ze in goed handen in het ziekenhuis. Zou nu toch tascha de eerste zijn van ons allemaal? Ik zal vanavond een kaarsje voor haar en de baby aansteken. PRDM: kleren is echt heel leuk. Dat zou ik vroeger geweldig gevonden hebben voor mijn verjaardag. Bah loeki, niks aan dat zuur. Ik houd het nog redelijk in bedwang. Niet bukken, vla eten en natuurlijk rennie's verslinden. Harley: ha ha, wat een grappige droom. echt maf ja. Zorra: alles ook goed met jou? Dientje: ik hoop dat je je nieuwe VK echt leuk vindt Jopie: Had jij ook nog nieuws, het wordt ook al zwaar bij jou toch? Janne: ook alles goed met jou? Ingrid: gebruik bambino maar, dat is wel zo makkelijk, Ik denk dat je dacht dat ik jonger was omdat ik nog op school zit. Mijn vriend is trouwens wel twee jaar jonger dan ik. Dames, ik kan geen rust nemen, teveel doen wordt me te zwaar, maar ik kan niet stilzitten. Ja nu even, maar ik weet dat ik zo toch weer iets ga doen, omdat het niet kan blijven liggen.
Ik heb alles even snel door gelezen. Dus weet niets meer te reageren. Ik wil wel iets kwijt.... IK WIL OOK MET VERLOF. Volgens mij ben ik de enige nog die aan het werk is. Het word me een beetje te... Nog 1,5 week, pffffff. Sorry voor mijn klaagzang.
Kan ik me goed voorstellen janne. Ik doe ook nog teveel. Ik ga nog naar school enz.. Ik moet ook stoppen eigenlijk. Maar ik moet nog deze vrijdag en volgende week donderdag. Nog anderhalve week janne, dan mag ook jij niks doen. Lijkt me trouwens ook moeilijk.
Tascha net even gesproken aan de telefoon. Het is iets rustiger geworden. Komen we misschien de nacht nog door? Zou helemaal geweldig zijn! Bedankt zover voor jullie warme reacties. Probeer ze zoveel mogelijk aan Tascha door te geven. Gr. Lona
We duimen voor tascha en de baby. Ik hoop dat het ook allemaal een beetje te doen is voor haar man. Lijkt me voor hem nu ook erg moeilijk, vooral met de nieuwe baan erbij. Fijn steeds die updates.
Janne ook jou verlof komt eraan, voor je het weet is het zover Echt lief dat u ons op de hoogte houd, moeder van Tascha. Ik wens u ook veel sterkte! Harley sterkte met je konijntje, hoop dat ie snel weer beter is. Een dier is net als een klein kindje vind ik zelf, ze kunnen niets zeggen en zijn zo onschuldig.. Bosi succes met school, ja nu je thuis zit, ga je ook dingen doen, ik vind het echt moeilijk om stil te zitten. Mijn man wordt er gek van,
Thanx Lona! We duimen allemaal voor haar! Welkom Ingrid! Hier gaat het ook niet helemaal goed! Van de vk mag ik niks meer doen alleen maar liggen eigenlijk dus wou bij deze zeggen dat ik er wat minder ben! Kraamzorg is ook nog geweest alles was goed! Alleen nog klossen en een po! Een vriendin van me is zondag bevallen van een zoon na een zwangerschap van 36 weken en 5 dagen! Hij heeft een beetje last van geelzucht dus moet nog onder behandeling blijven in het ziekenhuis! Tot gauw allemaal! Hoop dat alles goed gaat met tascha! Zal aan dr denken ook al ben ik er niet! Liefs Almira
jeetje hier wordt echt veel geschreven! Hoop dat het echt goed gaat met Tascha. Het is nog erg vroeg om te bevallen, maar de kans wordt steeds groter dat het goed zal komen met die kleine. Ja, rustig aan doen.....kan het ook niet. Moet wel van de vk, de kleine groeide bij de vorige controle niet genoeg dus moet het rustig aan doen. Verder gaat het hier goed. Ben alleen erg moe. Die kleine is ontzettend druk, erg leuk maar ook vermoeiend En hij/zij drukt de hele dag al tegen mijn ribben. Het ligt met de billen tegen mijn ribben en heeft zich blijkbaar voorgenomen daar niet meer weg te gaan Hierdoor heb ik een constante druk op mijn ribben Vannacht zeer slecht geslapen, erg veel last van maagzuur gehad ale: de tijd van de kwaaltjes is gekomen geloof ik
Ben ik ook weer even. Tascha hou de moed erin, ik denk steeds aan jullie en aanstaande oma bedankt voor alle mail tot nu toe, heel fijn om op de hoogte te blijven Bambino welkom! Ik heb net het tegenovergestelde van veel van jullie, ik kom nu tijd te kort, heb heel veel energie en doe de hele dag van alles, mits de misselijkheid het toe laat. (waarschijnlijk doordat ik 7 maanden totaal niets gedaan heb) Vandaag heeft mamalief me de hele keuken gepoetst incl. alle ramen daar zitten 10 raampjes in de keuken dus veel werk gedaan, terwijl ik met een goede vriend van mij aan de thee zat. Zo lief hoe die met me mee leeft hij was hier met zijn zoontje die is 1 jaar nu. Vroeger voor we allebei getrouwd en gesetteld waren zagen we ons nog meer en gingen we zelfs samen op vakantie heel leuke herinneringen aan een nog steeds goede vriendschap. Ga dadelijk mijn man helpen met klusjes in de berging, die komt deze week ook af en danis het beneden huis klaar voor de baby Janne houd vol nog 1,5 week en je mag ook eens een periode niets gaan doen, chapeau hoor ik neem mijn hoed voor je af! Zeker omdatje ook last hebt van je rug en eea zaken. Harley sterkte met je konijntje! Almira doe dan ook maar echt niet veel he, beter voor je kindje. sterkte met afzien danmaar voor alle anderen ook een fijne avond ben even vergeten wat ik nog meer wilde schrijven
Heerlijk voor je dizzy, lekker veel energie. Dat lijkt me heerlijk. Maar blijf wel voorzichtig hoor! Ingrid: ja nu komen de kwaaltjes opzetten. Bij mij ook, Vandaag heb ik zelfs een stukje gerend ( de postbode achterna), dat was niet verstandig. Nu zit in met pijn in mijn benen. Almira: hoe gaat het nu?
hallo, Ja duimen dat de bevalling nog wat langer kan uitgesteld worden hoe langer hoe liever. Lona bedankt om ons zo op de hoogte te houden, superlief . Zo zie je maar dat onze voor gevoelens er toch goed naast kunnen zitten é.. ingrid welkom bij de babbelmama's de kleine is weer goed aan het duwen, ik vind dat het tegenwoordig meer duwen is dan echt stappen maar daarom doet het niet minder zeer. Hebben jullie dat ook? kga nu eerst wat eten tot straks mss nog eens Annabel
Blik op oneindig, verstand op 0 en gaan... En ik kan door mijn pijngrens heengaan. Daar was ik voor de zwangerschap al goed in. Heeft ook zijn voordeel... ik zie totaal niet tegen de bevalling op. Ik moet telkens aan tascha denken. Ik hoop zo dat beeb nog een week of 4 blijft zitten. Al moet ze daarvoor in het zh liggen. Dat is niet leuk, maar wel beter voor beeb. Oma, wilt U de groeteje doen aan Tascha?
Ingrid, sorry: welkom. Ben een beetje chaotisch vandaag. Wat zit er in de kruidvatdoos? Ik heb hem nog niet gehad en eigenlijk ook geen zin om daar melding van te maken. Maar ik wil wel weten wat ik mis.
Heey heey Zolang ik me rustig hou gaat het wel maar ik kan niet eens de trap op of normaal naar de wc zonder bijna weg te vallen! T komt wel goed! Ik heb nog geen weeen! Tascha wel! Hoop echt dat de kleine blijft zitten
Janne volgens mij missen we niks aan de kruidvat doos, hoop folders en opbergdoosje doekjes geloof ik. Ik maak er verder ook geen werk meer van.