Dames ik lees mee, maar heb geen puf meer om ta antwoorden. Ik ben helemaal kapot. kan niets meer eten zonder spontaan maagzuur te krijgen en als ik ga liggen trapt de kleine nog een rib kapot.
Almira, jij ook heel veel sterkte! Doe maar rustig aan! Loeki, wat vervelend zeg! Hoop dat ze snel rustig is, dat je wat kan rusten!
Tjee Loeki dat klinkt niet zo best, vertel eens wat je kadootje was vandaag, als je nog puf hebt, ik heb geen idee wat je nog tegen het maagzuur kunt doen. Gelukkig blijf ik van dat soort kwaaltjes bespaart, eigenlijk heb ik behalve misselijkheid bijna 10 uur per dag nergens anders last van.
Laatste nieuws is dat de verwachtiging is dat de baby binnen 1 a 2 dagen geboren wordt. Zelf zegt ze dat ze de nacht wil doorkomen i.v.m. de prik voor de longetjes, en daarna mag het dan komen. Tegenhouden lukt waarschijnlijk niet meer. Gr. Lona
Zo mijn neefje gaat naar bed, hopelijk keert de rust dan weder. Vandaag hoekbeschermers voor de tafel, verder nog een fotoboek.
Meiden ik zou vanavond nog even langskomen en op iedereen reageren, het langskomen is gelukt maar het reageren helaas niet. Ben te moe, hoofdpijn en niet zo lekker dus ik kruip lekker op de bank. Lona, nogmaals heel veel sterkte! Super lief dat u ons elke keer op de hoogte houdt, we zijn er erg blij mee. Spannende uren/dagen worden het dus....
Nou dan wens ik Tascha een rustige nacht toe en een hele goede bevalling als het toch niet meer tegen te gaan is, de natuur doet toch wat ie wil. Tascha veel sterkte en succes. (ook voor je man en rest van de familie) Zorra ga lekker uitrusten, oogjes op tijd dicht, en wie weet voel je je morgen wat beter. Mo hoe is het met jou?
Doe rustig aan Zorra. Je hebt het nodig hoor. Hier ben ik al weer een beetje bijgekomen. Die paar uur met mijn neefje vreten energie. Zelfs als zijn moeder er is. @Almira, rustig aan doen dan maar. Is voor een goed doel hoor. @Janne, je mist neit echt iets hoor, zo bijzonder is de doos niet, maar altijd beter dan die van de Etos/Felicitas. @Annabel, bij mij is de beweging ook aver gegaan van schoppen naar duwen. Als ik haar links voel komt er onherroepelijk ook in mijn rechter een duw, alsof ze zich uit wil rekken. Maar de druk op mijn ribben is het pijnlijkste. Ik kan rustig op de bank zitten en dan ineens verschieten van de pijn. Mijn man schrikt daar dan van, maar hij kan er echt helemaal niets aan doen. @ Missy, waar haal je de energie vandaan? Ik ga morgen weer naar de acu, dus dan krijg ik weer wat energie. @Bambino, hier dezelfde kwaaltjes hoor, mijn ribben zijn dus al helemaal beurs en het maagzuuris niet leuk meer. Rennies helpen wel iets maar niet voldoende. Mijn man had nog iets leuks toen hij thuis kwam. Hij had vandaag een functioneringsgesprek, 10% salarisverhoging nou niet verkeerd, maar heb liever dat hij in september een dag minder kan gaan werken, dat gaan ze nu uitzoeken Ik heb ook de formulieren om de kleine in te schrijven voor het KDV, ben wel gewaarschuwd dat er een wachtlijst is, maar ik had ook niet anders verwacht. We hebben het ook niet direct nodig, dus ik maak me nog geen zorgen.
Ik denk dat ik energie heb omdat ik nu al 2 weken niet meer noemens waardig overgeef, danhou je voeding binnen en daar krijg je bouwstoffen van die energie leveren denk ik. In mijn omgeving snapt ook niemand het meer, maanden zit ze ziek te wezen en nu rent ze rond het huis en dorp hihihi
Lekker dan je nu eindelijk eten binnenhoud, hier het tegenovergestelde, ik heb echt het gevoel dat alles dat ik eet er zo weer uit kan komen.
Toen ik me vanochtend woog ben ik toch ook wat afgevallen weeg nu 78,5 terwijl ik in begin vd weekend 79 woog, misschien omdat ik nu meer verbruik. Ben toch echt benieuwd wat ik weeg na de bevalling moet toch haast zeker 5/6 kilo minder wegen dan voor zwangerschap aangezien ik nu 1,5 kilo in totaal ben aangekomen
Ik weet maar al te goed wat je bedoeld, maar ik ben er na 7 maanden blijkbaar aan gewend. afschuwelijk gevoel he ale: Ik dnek dat jouw maag nog meer in de verdrukking zit dan die van mij. Arme Jij
Almira jammer dat je het zo zwaar hebt. Doe idd maar rustig, daar zal je beebje blij mee zijn. Ik hoop dat Tascha een goede nacht heeft vannacht zodat ze een beetje bij kan komen en dan heel veel sterkte voor de bevalling die waarschijnlijk op handen is. Ook voor de vriend en de familie. Heel fijn die updates bedankt! Loeki ik hoop dat het zuur maar tijdelijk is. Probeer anders een ander middeltje tegen maagzuur volgens mij mag je ook maalox en regla ph. Missy ik ben ook benieuwd wat er na de bevalling van je overblijft Blegh heel de avond al harde buiken, om gek van te worden. Gelukkig ben ik lekker alleen dus ik zit neimand in de weg alleen mezelf Janne nog even volhouden meid!
Harley harde buiken vervelend zeg, maar goed het hoort er bij dat oefenen... Ik ga ook zo maar even op de bank, ben klaar met enveloppen schrijven althans alle adressen die ik weet, manlief moet er nog een stuk of 15 me geven van zijn collega's en vrienden die ik niet in gezamelijk boekje heb kunnen vinden, ,lekker gevoel dat ook weer klaar. Ik dnek dat ik rond de 100 kaartjes nodig heb.
Oja maalox schijnt idd goed te helpen beter danrennies aldus mensen die veel last van maagzuur hebben (gehad)
Ik wilde morgen maar even langs de apotheek gaan, want ik word er in de loop van de dag zo naar van. 's morgens gaat het goed en in de loop van de dag ga ik me steeds misselijker voelen met als hoogtepunt het avondeten, dan zit het me werkelijk tot HIER. Ik voel mijn harde buiken dus helemaal niet, de VK moest daar wel om lachen. Ik voel alleen het incidenteel ontspannen.
Missy het is idd een fijn gevoel als je weer wat afhebt. Ik zit ook nog op een paar adressen te wachten waar Anton voor zou zorgen. Ik ben bang dat ik lang kan wachten hihi, ik zal hem maar regelmatig helpen herinneren
Ik moet van Jaap nog 3 adressen krijgen van collega's die sinds kerst verhuist zijn. en kun je na gaan, ze zijn daar met z'n achten.
Loeki ik hoop dat ze je bij de apotheek verder kunnen helpen. Ik kan me haast niet voorstellen hoe het moet zijn om je harde buiken niet te voelen. Ze kunnen me zo'n pijn doen! Kan je nagaan hoe je je al voelt als je dat niet merkt. Ik leef echt met je mee!