Nou welterusten allemaal, ik taai ook af, morgen de laatste kaartjes afmaken, maar eerst naar de fysio, mag er alom 9 uur heen JIPPIE. Vind dat zooooo lekker. Hoop wel dat mijn eigen fysio snel weer beter is al is deze ook goed hoor, maar toch, het is niet hetzelfde. @ Missy, voel je niet verplicht hoor, het is geen moeten, maar leuk vind ik het wel om iedereen een kaartje te sturen en zoals gezegd, voel je niet verplicht om te reageren. @ Em, nog EEN dagje en dan welkom in het valhalla van het verlof. @ PRDM, welterusten en ja, ik leef ook op Rennies ondertussen @ Tascha, heel veel sterkte de komende nacht. We denken allemaal aan je hoor meisje. Nog even volhouden.
Loeki ik voel me niet verplicht , dat zit wel goed hoor Fijn dat je naar de fysio kan zo vroeg op de dag, dat scheelt wel voor je. Annabel hopelijk voel je je morgen iets minder raar. PRDM 1 kilo dat is ook bescheiden. Je staat ook nog steeds in de min, leuk he zwangerschap volg je gelijk een dieet.
Ik denk dat Bosi zo nog wel even langskomt, maar ik ga mijn man even bijstaan die is nog volop in de weer inhet huis met muren afwassen zodat we die donderdag kunnen verven. Tascha en familie er wordt aan jullie gedacht. allemaal tot morgen! Bosi het is toch ook niets altijd maar alleen zo laat op het forum, en ik zit meestal sóchtend s hier op ongebruikelijke tijden
Wat leuk dizzy dat je aan me denkt. Ja ik ben een echt avondmens. Wat zal dat straks wennen zijn met een baby voor me. Maar ik sla me er wel doorheen. Het lijstje dat is opgehaald klopt niet. Tenminste ik had het bijgewerkt, maar nu zie ik dat het weer weg is, en dus weer bij het oude is. Ik voel me eigenlijk de laatste paar dagen niet echt heel goed. De baby wel, want die is erg aanwezig. Mijn benen doen erg veel pijn, en ik heb het vreselijk warm steeds. Nou ja, het zal zo wel horen. Ik ga even kijken of ik het juiste lijstje kan vinden.
01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +9,3 kg (35+3) hoofdlig. verlof=19 feb 02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 2/3 NX (35+3) gew + 6kg (35+3) hfdlig. inged verlof 03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >1/2nx cm (31+2)gew -4,5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. verlof=08 maart 04.Krulliewullie (26) J 1 april 1e kindje BM ? cm gew +5 kg (30+2) ?lig verlof=18 feb 05.Evon (26)M 01 april 1* 1e kindjeBM 31 cm (32+2)gew +16 kg (32+2)hoofdlig verlof=nvt 06.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. verlof=1 maart 07.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 33 cm( 34)gew 2 (35) hfdlig. verlof 08.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 2/3 nx (33+5) gew +6kg(33+5) hoofd lig. verlof=9mrt 09.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. verlof=5 maart 10.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. verlof=16 febr 11.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +13,5 kg ( 32+5) hfd verlof= 19 mrt 12.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 1/2 NX (33+3) gew +9,5 kg (33+3) hfdlig. verlof=NVT 13.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart 2007 14.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 2/3 NX (34+3) gew +10,2 kg (34+1) cbibi verlof 15.Eyerish (29)M 14 april 3e kindjeBM ? cm (23+4) gew +7 kg (27+1) ?lig. verlof= 10 maart 16.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +17,0 kg (33+1) hfdlig. verlof 17.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. verlof=17 januari 2007 18.Gul (31) J19 april 2de kindje BM ? cm (27) gew +7 kg (27) dwarsligverlof 15 maart 19.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ? cm (25+6) gew +? kg (25+4) hoofdlig. verlof=12 maart 20.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM N+4 (29+4) gew +8 kg (29+4) hoofdlig verlof= 11 mrt 21.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. verlof=26 mrt 22.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 34cm (30+1) gew +4 kg (30+1) ?lig. verlof= in ziektewet 23.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. verlof= 23 mrt 24.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 27cm (30+6) gew +7 kg (31+1) hoofdlig. verlof=NVT 25. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (30+1) gew +8 kg (30+1) hfd verlof=26 februari 26.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. verlof=14 mrt 27.Dientje (21)J 29 april 1ste kindje BM 32cm (32+2)gew +15,0 kg (32+2) hoofdlig. hoofdje ingedaald verlof=5 mrt Meliske (22) Meisje 19-01-2007
Ik heb nog even terug gelezen, maar ik kan helemaal niet echt vinden dat tascha al eerder last heeft gehad van rare dingen. Ja misschien het vocht en dat ze best snel aankwam, maar meer niet. Ik ben toch wel een beetje geschrokken eigenlijk. Morgen horen we hoop ik meer, en gaat alles goed met tascha en de baby.
Goedemorgen allemaal, Tascha heeft gisteravond haar weeenremmers van vanochtend gekregen en een slaappil, we zijn de nacht doorgekomen. Wij (de familie) hebben ook kunnen slapen. Straks even bellen hoe het gaat. Haar man heeft vanacht ook thuis geslapen is naar huis gestuurd. De weeen waren iets afgenomen en de ontsluiting was nog niet verder dan maandagavond. Voor tascha natuurlijk niet makkelijk, maar ze houdt zich erg goed. Gisteravond durfde de arts niet te bevestigen dat het kindje binnen 1 tot 2 dagen geboren zou worden. Dus is het echt allemaal afwachten. Dit was weer het laatste nieuws. Gisteravond kwam het er niet meer van om het hier te plaatsen. Gr. Lona
hoi hoi allemaal! nog ff en dan verwachten wij ook ons eerste kindje , ik ben 4 april uitgeteld maar loop nu al ander halve week met flinke voorweeen. afgelopen zaterdag dachten we dat het door ging zetten , maar na 45 min om de 5 min weeen gehad en daarna zakte het weer af . maar ja het is gewoon afwachten he haha , het blijft spannend! Nou april mama s heel veel succes groetjes stuffie
Ik heb rennie in vloeibare vorm en ik vind hem verschrkkelijk vies...... Maar ja het werkt wel. Ik probeer me ook te beperken tot alleen s'avonds voordat ik ga slapen. Want ik merk aan mijn stoelgang dat het niet echt goed is, heb jij dat ook? Ik probeerde af te vallen voordat ik zwanger werd en toen kwam ik alleen maar aan, en dan ben je eindelijk zwanger verlies je 11,5 kilo door uitdroging. Die eerste 5,5 kilo zaten er ook na een week weer terug aan, maar de rest nog niet. Vind ik niet erg hoor, want dan hoef ik straks niet meer zo veel af te vallen hihihi Hoi Stuffie welkom bij de aprilclub Hoi Lona, fijn dat de weeën zijn afgenomen. Weet u inmiddels al meer? Zo te horen heeft het duimendraaien van iedereen geholpen. Ik ga nu even naar de markt strompelen want ik moet ritsen hebben voor de kleding van mijn dochter. Tot straks groetjes doeggg
Goedemoregen dames even heel kort want ik moet naar de fysio. Fijn te horen dat Tascha nog niet bevallen is, iedere dag die ze er bij krijgt is mooi meegenomen. Nu blijkt ook wel hoe verschrikkelijk fijn het is als er iemand kan posten als een van ons in het kraambed of ZH ligt. Ik zal eens kijken wie ik zo gek kan krijgen tzt, want wil niemand onnodig in spanning laten zitten als het zover is.
Tascha ligt nog steeds op de verloskamer, Vanacht wel haar tweede prik gekregen voor de longetjes. Het duurt 24 uur voordat de medicatie bij het kindje is aangekomen. Het zou dus mooi zijn als ze nog een dagje kan rekken. Haar man is nu wel de hele dag bij haar. Gisteren heeft hij nog gewerkt, is een beetje lastig omdat hij net bij een nieuwe werkgever is begonnen en midden in een opleidingstraject zit. Maar dat komt wel in orde. Ik ga straks zelf ook weer even bij kijken dus dan zie ik haar koppie en kan ik inschatten hoe het met haar gaat. Ik weet wel dat ze moe wordt. Vanochtend was ze om half 4 wakker en de weeen gaan natuurlijk wel gewoon door. Ik vind het ook fijn om even mijn verhaal hier kwijt te kunnen. Schrijven lucht vaak een beetje op. Het is een enorm spannende tijd, we moeten natuurlijk ook afwachten hoe de bevalling gaat verlopen en hoe het met het kindje is. Tot nu toe ziet het er allemaal goed uit. Gr. Lona
o wat is er veel gekletst zeg! Ik was gister helemaal gebroken,had de hele bovenverdieping gesopt,maar heb het wel onderschat,kon bijna niet meer lopen en veel harde buiken gehad en kramp in mijn benen en zie nu ook ineens dat mijn voeten en enkels dikker zijn,vocht dus. Zou vandaag de benedenverdieping hlemaal soppen,maar dat doe ik maar morgen,vandaag rustig strijk dagje maar. Oke nu reageren op iedereen voor zover ik het allemaal nog weet. Tascha,er breekt echt een spannende tijd voor jullie aan,mocht de bevalling doorzetten(en die kans is erg groot als ik het zo lees) dan wens ik je een fijne (snelle en vrij pijnloze )bevalling toe. Veel succes met het ontmoeten van je kindje (al hopen we dat hij/zij nog ff blijft zitten) @Em,joepie laatste dagje werken! Nog ff 1 dagje doorzetten euhhhhhhh wat was er nou nog meer...ff terug kijken hoor... Oja welkom Ingrid! Zag nog een paar andere namen voor bij komen van andere aprilmama's maar die weet ik niet meer... @Loeki,ik wil wel een kaartje hoor! Voor de rest weet ik het echt niet meer en om nou alles nog een keer terug te lezen,niet zo'n zin in Ik moet zeggen dat ik wel een wake-up call heb gehad door Tascha,wij zijn nog lang niet klaar en moet nog zoveel doen,daar ga ik nu ff haast achter zetten! Nu moet alles echt af! You never know....
Lona, fijn dat Tascha de nacht is doorgekomen. Het is voor jullie allemaal een spannende tijd. Fijn dat het schrijven hier een beetje helpt voor u. Em, nog 1 dagje en dan kan je lekker bij ons komen beppen! Pientje, vervelend ookal last van vocht. Toch ook te hard van stapel. Tempo maar ietsje aanpassen meid (al valt dat niet altijd mee ) Loeki, fijn dat je zo vroeg bij de fysio terecht kan. Hoop dat je weer een beetje soepeler wordt. Stuffie, welkom! Ik ben bijna klaar met de grote schoonmaak dus laat m'n man maar komen!
hoi allemaal! @tascha en Lona: Wat een spannende tijd zeg...Ik blijf duimen draaien hier ! Heeeel veel sterkte! Ik wil heel graag op iedereen reageren maar ik voel me heel erg shit. Ik hou echt superveel vocht vast, heb erge hoofdpijn en last van opvliegers en ademnood en kramp....ik werd wakker en kon bijna niet opstaan! Nu ben ik weer een beetje bij maar ga toch weer liggen totdat ik straks naar de VK ga. sorry voor het gezeik hoor Wens jullie een goeie dag! liefs, Evon
Loeki, ik vond die doos van Etos ook al leuk. Dus dan er toch maar even naar vragen? Bosi, ik heb het ook zo warm. Terwijl ik normaal een koukleum ben. Lona we zijn blij dat U een bericht achterlaat. Ook al is het een dag later. Ik moet telkens aan tascha denken. Wat een onzekere periode op deze manier he. Is niet echt een leuk einde van je zwangerschap. Gelukkig is ze weer een nacht doorgekomen. Ze kan het wel hoor. Ze is heel sterk en ze weet waarvoor ze het doet. Wilt U haar heel veel sterkte wensen ( alweer), ik denk aan haar.
Lona, hopelijk zakken de weeen af bij Tascha zodat ze even goed kan rusten. Kan me voorstellen dat het schrijven hier u helpt, het is allemaal nogal wat. Kom maar zo vaak langs als u wilt hoor! Em, fijne laatste werkdag vandaag! Jopie, nog even en dan komt je man! Stuffie en Ingrid welkom Pientje, rustig aan doen hoor! PRDM, wat ga je deze keer maken voor je dochters verjaardag? Evon, succes strakjes bij de VK, ik hoop dat je je snel beter voelt. En zeiken doe je niet hoor, genoeg luisterende oren hier dus als jij even je hart wil luchten mag dat altijd hoor! Ga maar even lekker rusten totdat je naar VK moet.
Zo daar ben ik weer, even door de mangel gehaald door de fysio. Blijkt nu dat mijn peesplaat de druk niet meer goed aan kan. Wat dat precies betekend weet ik niet, maar het doet zeer. Over de hele lengte van mijn buik loopt nu een pijnlijk 'streep' die al pijn doet als ik niks doe, laat staan als de fysio er op drukt. Ik ging weer richting plafond. @ Lona/Tascha, fijn dat Tascha de nacht zo goed doorgekomen is. Nog even volhouden meid. Hier schrijven lucht idd op, dat hebben we allemaal denk ik. Het verhaal met andere delen die in min of meer dezelfde situatie zitten is gewoon erg fijn. @ Pientje, rustig aan doen hoor, dat soppen kan best een dagje wachten. Te veel in een keer willen doen is ook niet goed voor jou en je beeb. Als je een kaartje wil hebben even een PBtje met je adres. @ Evon, stort je hart maar uit hoor meisje, helemaal niets mis mee, we herkennen de klachten, problemen en pijntjes ook allemaal. @ Jopie, nog heeeeeel even geduld hebben hij is bijna thuis. @ Janne, hoe gaat het met je vandaag? @ Stuffie, welkom bij de april mama's @ Zorra, niets te melden? Alles goed neem ik dan maar aan. Ik ga weer verder met inkleuren van de kaartjes, want mijn collega komt ze om 17.00 uur ophalen. Dan ook nog naar de acu vanmiddag en natuurlijk nog even langs het stembureau.
Loeki, klinkt pijnlijk wat betreft je peesplaat Ik heb niet veel leuks te melden, zit er nu even helemaal door heen. Vorige week zijn mn ouders een keer langsgeweest om het HH voor me te doen, maar deze week sta ik er weer alleen voor. Mn vriend heeft het nu enorm druk op zn werk, maakt hele lange dagen en werkt vaak sávonds thuis ook nog achter zn laptop. En met het geboortekaartje lukt het allemaal niet dus daar moet ik allemaal dingen voor regelen, van rust houden en weinig stress is iig weinig sprake
hoi meiden, Ik heb gisteren al zitten meelezen zover als dat kon, wat spannend allemaal. Tascha sterkte meid ik hoop dat je het een beetje kunt volhouden, ik hoop ook dat je kleintje nog even blijft zitten ik denk aan je. meiden ik zie dat jullie bijna allemaal aanwezig zijn willen jullie ook weten hoe het met tascha is gegaan vannacht ik heb er de hele tijd aan lopen denken. voor alle nieuwe mama's die meekomen kletsen WELKOM. voor de rest weet ik het niet meer ik heb een beetje hoofdpijn.