Moet ook zo nog even gaan stemmen maar de strijk is klaar het eten in de oven, vlaai in huis (krijg vanavond bezoek) dus wachten nu tot manlief thuis komt Fijn Loeki maar ja de kaartjes zijn nu wel klaar dat dan wel weer
Jopie ik hoop toch echt dat er geen uurtje vertraging is met het thuis komen van je man , jullie hebben al zoveel tijd in te halen en nog eventjes met zijn tweetjes door te brengen voordat de kleine zich aandient. Ik zal duimen dat de storm /wind hem snel jouw kant opblaast. [-o<
Missy, een uurtje vertraging is niet erg, want waarschijnlijk heeft hij toch een nachtvlucht (zodat ik bij nacht en ontij m'n bed uitmoet om er een beetje fatsoenlijk uit te zien en optijd op Schiphol te zijn). Maar hij zou eerst om 7.30 aankomen en het is nu al in de loop van de middag.... En ze moeten nog een stukkie....
Loeki: stem se Jopie: hopen dat het toch zaterdag gaat worden, [-o< Bambino: leuk, ik ga straks even op je site kijken! Dizzy: lekker vlaai, =P~ ik wil ook wel een groot stuk, met slagroom! Is er alweer iets bekend van tascha?
Mss een wat late reactie van mijn kant hierop. Maar hebben jullie een week of 2 terug ook een mail gekregen of jullie je ergens anders wilden aanmelden? Ik dus wel, maar ben daar niet op ingegaan. Ik zou niet meer weten van wie dat was, maar volgens mij wel van die 3 namen die jullie noemen. Het ging over 30+. Wie zegt nu dat ik 30+ ben?
Lona, fijn dat de weeen wat minder lijken te worden. Ik hoop dat ze van het weekend weer lekker zelf kan posten. Dat zou wel heel erg fijn zijn.
Wow, lees net dat Elmo zwanger is.... Wat super voor haar he. Ik kreeg gewoon kippevel. Ik ben zo blij voor haar. Volgens mij geeft mijn muur nog meer respons dan iemand hier van het forum. Ik ga maar even lekker badderen. Doei
Zou niet durven Janne Yessssss, m'n huis is aan kant! Morgen nog even wat achterstallige administratie doen. Vrijdag boodschapjes doen en snert koken en dan ben ik d'r klaar voor!
Fijn dat alles rustig is Lona. Jopie, jij bent er klaar voor om je mannetje te ontvangen. Hebben jullie last van nesteldrang? Ik niet.... Alleen wil ik nu wel de video afmaken, wat dus niet lukt en ik wil mijn dagboek uitprinten, maar de printer is kapot en 2 weken terug al een nieuwe besteld. Maar het moet NU van me. ( kan ook gewoon karaktereigenschapje zijn.)
@ Janne, ik heb niets gekregen, ben ook geen 30+. @ Jopie, laat manlief dan maar komen. @ Tascha/Lona, dan weer een goede nacht gewenst. Hoelang krijgt ze nu nog weeënremmers.
Janne, heb je ergens een keer je leeftijd geschreven? Misschien hebben ze het ergens gelezen, of is het gewoon een gok. Ik heb ook geen last van nesteldrang, meer van kanaalkoorts
Alles stond op de pc en hoepla, alles was weg vanochtend. Ben ik 2 dagen voor bezig geweest. Van het weeknd maar weer overnieuw beginnen, maar dan wilde ik hem eigenlijk af hebben. Dat gaat dus mooi niet lukken. Ik baal er zo van... Maar ja geduld ( en dat heb ik niet) Ik ga nu zo echt even badderen. En nee volgens mij heb ik nooit ergens mijn leeftijd gezegd. Ik ben hier nogal anoniem. Ik weet het, het is erg, maar heb het idee dat er een bekende ( mss wel meer) mee lezen en die weten niet van mijn mk-en af en dat wilde ik eigenlijk ook zo houden. Gaat ze niets aan. Ze snappen dat toch niet ( denk ik)
Wat balen Janne en je mag hier zo annoniem blijven als je zelf wil hoor. Ik ga morgen even een afspraak maken om volgende week de kraamafdeling in het ziekenhuis te bezoeken. Ik wil nu toch eigenlijk wel even kijken wat me te wachten staat.