April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goede morgen Lona,

Fijn dat ze iig weer een nacht door is gekomen.
    Het is toch ook heel wat voor U om hier te zijn. U woont toch in Amersfoort ( of vergis ik me nu?)?
    Het is niet even dat U op bezoekuur kan gaan.

Gelukkig is mijn droom van vannacht niet uitgekomen. Ik droomde nl dat tascha bevallen was van een meisje.

Wilt U haar en haar man de groetjes doen en tascha sterkte wensen?

Ik ben blij dat U ons op de hoogte houdt.

Groetjes

Janne

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hallo Janne, Ja ik woon in Amersfoort maar ik was maandag naar rotterdam gekomen om Tascha te helpen met het inrichten van de babykamer en de kleertjes te wassen enz. En toen werd ze dus opgenomen en ben ik in Rotterdam gebleven. Tascha woont 10 min. lopen van het ziekenhuis dus ik kan elke dag er naartoe gelukkig. Heeft zo moeten zijn denk ik. Ik zal haar zeker de groeten doen. Het is heel fijn en ook wel ontroerend om te lezen hoe jullie meeleven. gr. Lona

3. Niet meer actief

Gelukkig dat U nu in R'dam kunt blijven slapen. Anders lijkt het me nog vermoeiender. Jullie komen denk ik nu al een chronisch slaaptekort.

En we leven idd heel erg met elkaar mee. Komt ook omdat we zo'n leuk groepje hebben.
    En Tascha is toch ook iemand die vaak langskomt hier, dus ja al snel heb je een band.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Lona/Tascha, wat goed, weer een nachtje er bij. Tascha zal wel doopop zijn nu, maar iedere dag die ze er bij krijgt is mooi meegenemen.

Ja bepaalde dingen moeten soms zo zijn Lona, daar doe je niets aan en ik denk dat het heel fijn is dat Tascha door zoveel liefde omringt wordt in deze moeilijke tijd.

@ Janne, trek je het nog een beetje meis. De dagen aftellen tot je verlof hè.

@ Oempje, ja ik heb ook Antagel Dandoz geloof ik.

Het helpt misschien toch beter dan ik dacht, voor het slapen gaan ingenomen en ik heb de toen iig geen last van gehad, nu weer afwachten, licht ontbijt en dan over een uur weer innemen.

Hebben jullie dat ook, dat als je nadenkt over de bevalling en dat straks je kleine in je armen ligt, dat dan de tranen in je ogen springen ;) ik kan daar helemaal vol van schieten.

Maandag gaan we naar het ZH om de verloskamers daar te bekijken, Realiseerde me dat als ik daar beval dat mijn nichtje wel eens mijn verzorgster (of hoe je dat noemt) zou kunnen zijn. Grappig. Voel ik me gelijk een beetje thuis.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Harley, hoe is het met je nijntje, eet hij al weer zelf?

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi, rustig blijven ademhalen. Komt allemaal weer goed ;)

Lona, Gelukkig kunt u in Rotterdam blijven. Elke keer op en neer vanuit Amersfoort is geen doen. Er is zo al stress genoeg. Slaapt u nog een beetje? Gelukkig dat Tascha weer een nacht is doorgekomen. 't Is een sterke meid! Ook van mij de hartelijke groeten en heel veel sterkte.

Loeki, ik ben nog helemaal niet met de bevalling bezig. Moet eerst die vent van me zien thuis te krijgen :( (Ja het wordt waarschijnlijk toch zondag....)
    Zou wel bijzonder zijn als je straks door je nichtje verzorgd wordt!

Oempje, dat je een "makkelijke" zwangerschap hebt, wil helemaal niet zeggen dat je een moeilijke bevalling krijgt (oh, dat hoop ik zo :p). Fijn dat alles goed gaat!

7. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    JA, eigenlijk alles wat er mee te maken heeft zorgt voor :cry: Gisteren had mijn vriendin de kleine mee. Had haar op schoot en in mijn buik begon de kleine te trappen, slik. Even later werd de kleine van mn vriendin in onze box gelegd, had ze even de handen vrij. Vroeg ze of ik me al voor kon stellen dat over een paar weken onze kleine er in lag, slik.
    En zo ging het ongeveer de hele dag door :) :)

Bosi; volgens mij wordt je echt dement, haha. Weet je de weg nog naar de cursus maandag ;)

Lona; Ik geloof er heilig in dat sommige dingen MOETEN gebeuren. En als ik jullie verhaal zo lees, geldt dit ook voor jullie. wat fijn dat je er zo voor je dochter kunt zijn! Ik hoop dat alles goed met haar en de kleine gaat!

Oempje; geniet van je zwangerschap! Niemand weet hoe de bevalling zal gaan! Volgens mijn vriendin is de commode goedgekeurd ;) Ze vond hem zelfs fijner dan die van haar zelf :)

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Lona wat goed om te horen dat er weer een nacht voorbij is en dat de kleine nog lekker in de buik zit. Hopelijk zakken de weeen steeds meer weg en kan de baby voorlopig nog in de buik blijven. Het heeft idd echt zo moeten zijn dat u op dat moment in R'dam was. Heel fijn voor Tascha om dr moeder zo dichtbij te hebben. Geef haar maar een dikke knuffel van me!

Wat een gedoe allemaal weer met dat andere forum en die rellen, ik heb geen mail gehad, ben blijkbaar dus niet gezellig :) (zat er ook echt niet op te wachten hoor ;) )

Loeki, hopelijk helpt het middeltje toch, misschien had het even de tijd nodig om je maag tot rust te laten komen. Harley schreef een paar blz's geleden dat meneer Nijn bij zn zussen in de villa zit en zelf weer eet, dus daar gaat het gelukkig goed mee!

Harley, opluchting dat meneer Nijn het goed doet :thumup:

PRDM, misschien zijn het dit keer geen oefenweeen? Lijkt me lastig om dat dan uit elkaar te halen, wat is nou een echte wee en wat nou een oefenwee :(

Oempje, laten we hopen dat je bevalling net zo verloopt als je zwangerschap :p

Sandra, al eens eerder gehoord van een man die iets belangrijks tussen het oud papier had gegooid, Loeki deed die man van jou dat niet regelmatig? Gelukkig heeft de VK de gegevens zelf ook en kan ze zo een nieuwe kaart voor je maken.

Annabel, rust is inderdaad erg belangrijk voor je, en helpen in de klas kan nu erg zwaar zijn...Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je buik.

9. Niet meer actief

Hoi,
    Lona wederom bedankt voor de update, ben blij dat de beeb nog in Tascha's warme buikje zit.

Janne ik heb geen mail gehad en ik ben 32 dus waarschijnlijk geen leuk persoon
    :p (boeiend)

Ik moest vanochtend naar VK maar die had een bevalling en nu moet ik afwachten met afspreken ze zou bellen, irritant vind ik dat wachten weet nu even niet waar ik aan toe ben, ik had best veel vragen en was blij dat mijn man ook mee kon, maar ja kan ik weer alleen gaan en de helft vergeten, maar even opschrijven zo :(

Ik heb heerlijk geslapen, ik ben erg moe de laatste dagen maar ik doe overdag ook meer danal die 8 maanden hiervoor bijelkaar.

Vandaag maar eens even de rem erop.
    ga even in de douche.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Fijn dat alles nog goed gaat met tascha, :p

Bambino: ja ik weet de weg nog. Wel gek lijkt me om een andere baby in de box te zien. Zo krijg je wel een hele goede voorstelling hoe het zal zijn met jullie baby erin. Ik zit zo te denken, maar ik zal die van jullie ook life gaan zien, :p

Zorra: ik ook geen mail, dus ik ben ook niet aso genoeg, ;) Ha ha, janne, jij ook niet hoor.

Jopie: dus nog weer een dagje geduld, bah :( nou ja, 1 dagje op 6 maanden moet kunnen

Loeki: ja ik denk steeds aan de bevalling. Hoe het zal zijn, wat ik ga doen enz.. en vooral als de baby er is. Wie het is, wat het wordt enz... Ik kan bijna niet meer wachten.

Janne: niet teveel van die dromen hoor, :confused: , ja straks als we allemaal 37 weken zijn.

Mijn vriend is vandaag jarig, dus ik zal straks even taart halen. Even de cadeautjes inpakken en balonnen ophangen. Hij vindt jarig zijn altijd geweldig. Ook nog even zijn lieverlings eten kopen. Morgen gaan we met zijn ouders uit eten en zondag komt bezoek. Vandaag misschien zijn broertje en vrienden.

11. Niet meer actief

Bosi proficiat met je vriend en maak er dan een leuke dag van!

12. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    GEFELICITEERD
    met de verjaardag van je vriend! Ik ben zaterdag jarig, kunnen we mischien samen trakteren? ( slagroom soesjes oid) Zijn we bijna even oud op 2 dagen na, wel toevallig :)

Lijkt me erg leuk om straks die kleintjes van ons allemaal bij elkaar te hebben :oops:

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Dizzy: dank je,

vervelend dat je moet wachten, idd even opschrijven, heb ik laatst ook gedaan.

14. Niet meer actief

Bosi: Gefeliciteerd met je vriend! Fijne dag.

Lona, bedankt voor de update! Wens dr sterkte vandaag.

Harley, fijn dat t goed gaat met je konijn.

Prdm, vervelend hoor die oefenweeen! (weet er alles van, helaas)

Loeki, ik word superongeduldig, wil dat de baby er NU is!

Sandra, welkom! Gezellig.

We hebben ook al even niks van Almira gehoord he, hoop dat het met haar goed gaat!

Hier geen nieuws, ook niks boeiends te melden.
    Alleen dat de zon schijnt, jippie!

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Mo, ja bij jou is het echt bijna zo ver hè, zondag zit je op 37 weken.

@ Bosi, Gefeliciteerd met je vriend, wel rustig aan blijven doen hè.

@ Zorra, dank voor de update, het was ook bijna niet bij de houden, ik had wel gelezen dat de nijn thuis was, maar nog neit dat hij zelf al weer at.

@Missy, ik kan ook zo volschieten als ik baby's zie hoor. Wil de kleine nu zo graag in mij armen houden.

De rest ben ik al weer kwijt :( Maagzuur valt nu mee, nog niets ingenomen, maar meestal komt het pas a de middag opzetten. Ik hoop idd dat het middeltje gewoon even tijd nodig heeft om de boel rustig te krijgen.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Bambino: nee het scheelt een jaar, want mijn vriend wordt nu 26. Samen trakteren vind ik een goed idee. :p Hebben we ook iets lekkers maandag!

Mo: idd niks gehoord van almira. Ik hoop dat alles ok is.

Hier is het ook mooi weer. :p

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het is hier heerlijk weer. :D Alles begint nu echt te bloeien, narcissen springen open als je er naar kijkt.

18. Niet meer actief

Ja spannend he! 37 weken, dacht dat het nooit zover zou komen... nog maar 3 dagen! hihi en dan natuurlijk misschien nog wel 5 weken....

zijn je kaartjes nu helemaal af, loeki?

19. Bosi gefeliciteerd!

Lona; bedankt voor alle updates. Tascha is een bikkel. Ik hoop dat ze het nog even vol kan houden...wens haar veel sterkte!

JIPPIE, VERLOF :D
    Eindelijk...wat een heerlijkheid

Vanochtend naar de VK geweest. Heb echo gehad om te kijken of kleine goed gegroeid was en zeker goed lag. Vocht schijnt normaal te zijn. Veel water drinken en brandnetelthee. Zal zo het lijstje even bijwerken.
    Kleine heeft geschat gewicht van 2500 gram. Ze was enorm druk aan het doen en de hele tijd met haar handje tegen haar eigen gezichtje aan het meppen. Heel grappig gezicht.
    VK denkt niet dat het nog heel lang gaat duren, maar zeker weet je het natuurlijk nooit.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja de kaartjes zijn klaar en worden vanmiddag opgehaald. het zijn er 124 geworden. Dus ik heb er best wel veel over denk ik. Vanmorgen de geboortezegels op het postkantoor gehaald. Voor de zekerheid maar 150, want ik denk dat ik met 100 niet uit kom en ja, postzegels kun je altijd wel gebruiken. Voorlopig ontvangt iedereen post met geboortezegels van ons ;)

Deel Deze Pagina