Zeeziek worden en z'n biertje niet meer lusten.... Dat wil ik meemaken Nee, mijn man is een zeeman in hart en nieren, die wordt echt niet zeeziek. Loeki, ik heb begrepen dat je voedingsbh's het beste na de bevalling kan kopen. Ik hoop alleen dat mijn borsten niet meer veel groeien, want ik zit nu al op F Bosi, gefeliciteerd met je mannetje! Maak er maar een gezellige dag van. En dat ik bovenal jou moet uitleggen hoe lang 1 dag op 6 maanden kan zijn Bambino, ik denk dat ze je in een handwerkwinkel wel kunnen helpen. Em, lekker verlof! Geniet ervan.
Geeft neit, je hoeft het niet allemaal te onthouden hoor, als ik het maar onthoud, ben ze wel eens vergeten en dan komen er 's middags ineens vlekken in je shirt, oh dan loop je zoooo te balen
mijn man raakte laatst lichtelijk in paniek toen we in de auto zaten en we geen van beide onze mobiel bij ons hadden, haha. "wat als er nu iets met je gebeurd?!" Wel lief toch?
Ja maar ze staan bij mij op het lijstje van de kraam onder: meenemen naar het ZH, dus wat is het nou snap er niets meer van. Ik haal wel een goedkope bij de Hema en kan dan na de bevalling wel kijken naar anderen.
In dat geval mag het ook wel een iets harder strompje zijn Loeki ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt als je kleding dan onder de vlekken komt te zitten.
ja dat zei ik ook! "dan zet jij je voet op het gaspedaal en rijdt naar het ziekenhuis" "Oh ja" was het antwoord! haha
Ja jopie, 1 dag is al teveel. Ik heb er twee gekocht. Twee maten te groot, of groter dan ik had. Nu zijn ze helemaal niet groter geworden, Maar na de bevalling worden ze vast erg groot, Harley ik vind het erg knap dat je een constructie hebt bedacht. Misschien kun je straks weg timmervrouw worden,
Dan koop je er nu 1 bij de Hema (heb ik ook gedaan). Na de bevallen kan je er dan wat bij (laten) kopen, weet je gelijk of de maat goed is.
Oh, zie net dat de BH's van de Hema niet verder gaan dan 90D, daar heb ik dan waarschijnlijk niet zo veel aan.
ik heb bij normale bh's 75 DD, ik heb bij de hema een voedings bh gekocht van 80 D en die zit goed! Kun je ze niet ruilen als het niet goed is? ( bij ons nl wel)
Ik zal eens langs de Hema gaan. Kan idd ruilen als het niet zou passen en ik wil denk ik toch ook nog andere bh's kopen, maar ik wil wel even de maat weten voor ik 30 euro aan een bh uitgeef. Zag dat Bellyfashion voedingsbh's van Triump heeft voor 15,95, dat is ook wel interessant.
goeiemiddag iedereen, goed om te horen dat we weer een dagje verder zijn voor tascha iedere dag is nu meer dan een gewonnen dag voor haar. Hier is het ook prachtig weer, heb de was buiten gehangen, een mens fleurt daar toch helemaal van op é. Weet er iemand wat ik kan doen met mijn kat. Ik heb na de kuis mijn park opebngezet met niks erin om zo de katten er aan te laten wennen. Want sedert we naar hier verhuist zijn en er verandert ook maar iets in huis gaat één van mijn gesneden katers gaan sproeien! Dus wat raad je ze draait rond het park, ik haar goed in het oog houden gaat ze dan leuk tegen onze houtkachel gaan sproeien ik kom er zot van als niet tegen de kasten is, ist tegen de radiotors en nu tegen de kachel! Wat kan ik hier tegen doen, als het zo blijft duren moet ze weg oe graag ik haar ook zie, ze is echt een jaloers ding aan het worden en ze komt nochtans niks tekort! razend maakt het me! Annabel sorry door mijn boosheid ben ik de rest vergeten!