April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hè jakkes Annabel. Wat vervelend. Ik heb geen idee wat je eraan kan doen. Ik vind het al erg genoeg dat alle katten uit de buurt bij mij in de tuin zitten te schijten (zo lijkt het tenminste....)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annabel, even aan de dierenarts vragen die hebben vaak wel een middeltje tegen sproeiende katers. Die van ons deed het één keer toen we de box neergezet hadden, maar ben ook benieuwd wat hij gaat doen als e kleine er is.

3. Niet meer actief

Het heeft idd zo moeten zijn Lona denk ik. En fijn dat de weeën zijn afgenomen. Hopelijk stopt het helemaal en blijft de kleine toch nog lekker tot het einde zitten.

Bij mij zijn de oefenweeën doorgegaan tot ruim 4 uur, gek werd ik ervan. Kon niet liggen, zitten, lopen pffffffff. En dan te bedenken dat de echte weeën nog moeten gaan komen. Ik hoop dat ik ze dan nog ga herkennen want ik durf de verloskundige niet meer te bellen. En mijn man slaapt overal doorheen :( Straks beval ik nog in mijn eentje......iekksssssssssss
    Maar goed ik heb vanmorgen de kids naar school gestuurd en heb nu dus even wel kunnen slapen, en nu weer er tegen aan. Ben wel gebroken nu en heel mijn buik voelt beurs :(
    Ze komen zo weer thuis om te eten dus ben zo weer weg.

en annabel, castereren wil wel wel helpen. Dan zijn ze hun balletjes kwijt en kunnen ze niet meer sproeien. Je krijgt het namelijke echt niet afgeleerd......

Ben nu eten maken groetjes doegggggg

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij zijn ze al gecastreerd, ze had het over een gesneden kater, of is dat iets anders, mijn Vlaams is neit meer wat het geweest is :p

Vervelend van die oefenweeën. Maar ik denk wel dat je de echte weeën gaat herkenne hoor.

Ik heb dus nog steeds geen echte oefen of indalings weeën gehad, meer dames die daar nog geen last van hebben?

5. Niet meer actief

Ja een gesneden kater lijkt mij ook gecastreeerd :)

Meestal als ze al geholpen zijn, kan je er niks aan doen.
    (is mijn ervaring) Er zijn idd druppels en de DA kan een hormooninjectie geven. Maar bij onze katten heeft dat nooit geholpen.

PRDM, gewoon de vk bellen hoor! Als het om de 3 minuten is, ben je misschien wel aan het bevallen! Ik hoop voor je dat je aan het verstrijken bent en dat t daardoor komt, dan heb je de helft er alvast opzitten!

Loeki, ik heb de grootste voedingsbh's van de hema. Die kunnen nog een aardig eindje in cup meerekken, ik mag toch hopen dat onze omvang zonder borst gelijk blijft?

Enne Jopie, nog heeeel even en je hebt ook een overbezorgde man met nesteldrang! Laatste loodjes zijn zwaar he?

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ik dacht dat ik ze heb gehad, indalingsweeen, maar dat weet ik niet zeker.

Een ongi gevoel, maar dan met een pijnlijke harde buik erbij.

Maar nu niks hoor, alleen pijnlijke benen en schaambeen. Ik kan gewoon niet zo goed meer lopen zonder dat het me flink pijn doet, :( Niet de banden, maar echt spieren en bot.

7. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik heb net op een babysite de meisjesnaam Kutje gezien! :confused: :c: Ik mag toch hopen dat het een misselijke grap is en dat er niet echt een meisje met die naam rondloopt! Dan spoor je echt niet!

Ik kreeg net een telefoontje dat mn man de middag vrijneemt of ik meega naar de praxis om muurverf uit te zoeken. Ik denk dat ik vandaag dan niet meer langskom dus dan zie ik jullie morgen wel weer!
    Fijne dag nog!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Mo, heerlijk he, bezorgde mannen.

@ Bosi, dan maar rustig aan doen hè, ga je het weekend nog naar L'warden?

Ik heb nu toch het UWV maar gebeld, want ik snapte werkelijk niets meer van hun correspondentie. Ik zit per 4 maart in de :confused: ziektewet :confused: , maar ik ben verdorie niet ziek hoor, alleen maar zwanger (wat volgens mijn man de meest voorkomende SOA ter wereld is :) ). Het voorschot is ook maar 75% van mijn normale inkomen.

Ze zeiden me dat dat allemaal niet uit maakt, ik krijg gewoon mijn salaris via mijn werkgever en die betaald dan het juiste bedrag weer aan mij uit aan het einde van de maand. WAZO- en Ziektewet- uitkering is hetzelfde.

Snapt iemand het nog :-k

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat denk je van Ongelooflijk als meisjesnaam

10. Niet meer actief

Loeki,
    - fijn dat je pilletjes lijken te werken.
    - Ja en ik kan ook niet wachten totdat Frummel er echt is.
    - trek ik het nog? Ach het zal wel moeten. Maar mijn buik zit echt heel erg in de weg met werken. Maar ja hopelijk groei ik de laatste week niet nog meer, anders weet ik echt niet hoe ik volgende week vrijdag door moet :(
    - Ik heb een dag weeen gehad en voor de rest ook nog niet hoor. En ook geen harde buik. Wel een harde buik, maar bij een harde buik stel ik me toch iets anders voor dan de baksteen die ik voel. Snap je me nog?

Zorra
    - je bent wel gezellig hoor!

Dizzy
    - jij bent ook heel lief hoor. Dus laat ze maar :)
    - hebben jullie dan maar 1 vk omdat je vanocytend afgebeld ben? Wij hebben om zulke dingen te voorkomen meerdere vk's in de praktijk
    - veel plezier bij de vk

Bosi
    - dank je wel :) Het ging toch niet om die aso-club? Of wel? In mijn mail stond de 30+
    - ik droom altijd he, als er iets is met iemand van ons. Meliske, Zorra en nu met Tascha ook. ( zegt iets over me denk ik)
    - gefeliciteerd met je vriend

Mo
    - hier laten ze je 3 weken overtijd lopen hoor. Ik weet niet of dat bij jullie 2 is?

Em
    - fijn dat alles ok was

Harley
    -fijn dat nijn weer de oude is
    - Kutje? :(

Jopie
    - jij had geen nesteldrang, maar kanaalkoorts. wat is dat? Of ben ik nu erg blond?

Annabel
    - ik weet ook niet wat je met die katten moet. De katten van onze buren komen zelfs ongevraagd via het dakraam binnen :evil:
    Ik moet ze niet zien, anders.... ( sorry voor de kattenliefhebbers, maar het is dus altijd op hoop van zegen om met mijn raam open te slapen)

PRMD
    - hihi castreren. Zal ik ook ongevraagd eens doen bij die katten. Maar ze poepen dan nog in MIJN tuin.

Ik heb helemaal geen voedingsbh. Is dat nodig?

11. Niet meer actief

WAAAT? 3 weken?
    Mijn god!

De gyn. zei gister dat ze me twee weken over tijd lieten gaan... Maaar vol goede moed denk ik natuurlijk helemaal niet dat dat nodig is!

Janne, als je bv gaat geven is een voedingsbh misschien wel handig... anders moet je steeds je bh uitdoen.

Enne Harley, Kutje? Wat erg! Dat doe je toch niet?

Bosi, ik heb die pijn ook! Bij mij is het het hoofdje van die kleine die beweegt... Misschien bij jou ook wel?

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Janne, ik hoop ook dat het groeien stopt, voor ons beiden.

Ik zeg wel dat ik een bowlingbal ingeslikt hebt. Mijn buik is net zo hard en zwaar (en klein)

Een voedingsbh is wel handig als je BV gaat geven en dat doe je al direct na de bevalling.

13. Niet meer actief

Ik heb een skippybal ingeslikt.

In de babyzaak zeiden ze dat ik mijn gewone bh's aankon dat ik hem dan alleen even naar boven moest doen.

Ach en ik verwacht toch niet dat ik mijn bed uitkan, dus dan maakt het niet zoveel uit en anders laat ik mam er wel even een halen.

14. Niet meer actief

Ja erg he. Ik vind dat ook veel te lang, maar ja wat doe je eraan?

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mo, hier laten ze je ook 3 weken overtijd gaan, mits je voldoende vruchtwater hebt.

Ik ga toch maar een voedingsbh kopen denk ik.

16. Niet meer actief

Ja maar hoe weten ze of je voldoende vruchtwater hebt? Hier maken ze geen echo meer.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat schijnen ze te kunnen voelen en als je over de 40 weken gaat word je naar het ZH gestuurd voor een echo hoor.

Zwangeren bij wie uitgebreider onderzoek nodig is dan op de polikliniek gebeurt, maar voor wie opname (nog) niet nodig is, kunnen worden verwezen naar het Dag Obstetrisch Centrum. Uw verloskundige of arts kan u bijvoorbeeld voor onderzoek of observatie naar het centrum verwijzen als:

*
    uw bloeddruk licht verhoogd is;
    *
    u de baby minder voelt bewegen;
    *
    u langer dan 42 weken zwanger bent;
    *
    uw baby te klein is voor de duur van de zwangerschap;
    *
    u gevallen bent;
    *
    u bloedverlies heeft in de laatste weken van de zwangerschap;
    *
    u zwanger bent van een tweeling en de kinderen ongelijk groeien (groeidiscrepantie);
    *
    uw vliezen gebroken zijn, maar u geen weeën heeft;
    *
    uw baby in een stuit ligt. De gynaecoloog kan dan proberen uw kind te draaien. Meer informatie hierover vindt u via de link onder aan deze pagina.

18. Niet meer actief

Hier wordt je dus pas bij 41w6d naar het zh gestuurd. Heb ik vorige keer in de brochure van hen zitten lezen.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Janne, hier vind je een kleine uitleg van kanaalkoorts.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar denk je echt de 42 weken te gaan passeren?

Oh, ik moet het zh nog bellen.

Deel Deze Pagina