April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +9,3 kg (35+3) hoofdlig. verlof=19 feb
    02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 2/3 NX (36+3) gew + 6kg (36+3) hfdlig. inged VAST verlof
    03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >1/2nx cm (31+2)gew -4,5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. verlof=08 maart
    04.Krulliewullie (26) J 1 april 1e kindje BM ? cm gew +5 kg (30+2) ?lig verlof=18 feb
    05.Evon (26)M 01 april 1* 1e kindjeBM 31 cm (32+2)gew +16 kg (32+2)hoofdlig verlof=nvt
    06.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. verlof=1 maart
    07.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 35 cm( 36)gew 1,5 (36) cvibi. verlof
    08.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 3/4 nx (35+5) gew +7,5kg(35+5) hfd lig, inged verlof=9mrt
    09.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. verlof=5 maart
    10.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. verlof=16 febr
    11.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +13,5 kg ( 32+5) hfd verlof= 19 mrt
    12.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 1/2 NX (33+3) gew +9,5 kg (33+3) hfdlig. verlof=NVT
    13.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart 2007
    14.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 2/3 NX (34+3) gew +10,2 kg (34+1) cbibi verlof
    15.Eyerish (29)M 14 april 3e kindjeBM ? cm (23+4) gew +7 kg (27+1) ?lig. verlof= 10 maart
    16.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +17,0 kg (33+1) hfdlig. verlof
    17.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. verlof=17 januari 2007
    18.Gul (31) J19 april 2de kindje BM ? cm (27) gew +7 kg (27) dwarsligverlof 15 maart
    19.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ? cm (25+6) gew +? kg (25+4) hoofdlig. verlof=12 maart
    20.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig verlof= 11 mrt
    21.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. verlof=26 mrt
    22.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 34cm (30+1) gew +4 kg (30+1) ?lig. verlof= in ziektewet
    23.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. verlof= 23 mrt
    24.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 27cm (30+6) gew +7 kg (31+1) hoofdlig. verlof=NVT
    25. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 33 cm (33+1) gew +9,1 kg (33+1) hfd verlof=26 februari
    26.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. verlof=14 mrt
    27.Dientje (21)J 29 april 1ste kindje BM 32cm (32+2)gew +15,0 kg (32+2) hoofdlig. hoofdje ingedaald verlof=5 mrt

Meliske (22) Meisje 19-01-2007*

Ben ook terug van VK hier zitten 2 VK's maar 1 had dienst en spreekuur vandaar dat mijn afspraak van vanochtend is verzet naar middag uur. Ik heb bewust gekozen voor kleine praktijk, wel zo persoonlijk en tntn bevalt het prima, ik hoop de bevalling ook :)

Met beeb en mij gaat het goed, alleen ik ben nog helemaal niet toe aan bevalling of kindje, ik heb het idee dat ik net hersteld ben van zware griep en volgende week bij wijze van spreken weer aan het werk kan. Gek he. Ik heb momenteel helemaal niet het idee dat dit een zwangerschap is, voel me nu zoveel beter dan de afgelopen 8 maanden, tip van de VK zet snel eens de box op, hang babykleren in je huis en zorg dat je er aan went want voor het zelfde geld heb ik volgende week een kleine. Ik verwacht dat die vanmij gewoon op de uitgerekende datum komt volgens plan
    ;) Hopelijk ben ik dan er aan gewend hihihi.

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zooooo wat een grote boobies hebben jullie allemaal zeg :) kom ik daar met mijn inimini cupje! :( straks met BV zijn ze wel lekker groot :D oke tis maar tijdelijk...
    Heb nog 2 voedingsbeha's maar die zitten niet lekker! Dus wil wel nieuwe kopen.

@Tascha/Lona,pfff wat spannend zeg! Echt heel fijn die up-dates! Anders zouden we ons steeds maar afvragen hoe het gaat!
    Succes Tascha!

@Prdm,wat een leuke site zeg! Echt knap als je dat kan joh!
    Wel balen van die oefenweeën zeg,ik heb daar nog geen last van!

@Harley,Kutje? Toch niks mis mee? Wij hebben voor een jongen de naam Pikje klaar staan :)
    neehoor,das echt te erg! Arme Kutje..... 8)

@Bosi,gefeliciteert met je vriend!

@Mo,hmmm lekker rijsttafel! Mag ik aanschuiven? Heb afgelopen zondag voor mijn schoonouders de hele dag in de keuken gestaan om Indisch te koken,pfff was toch wel zwaar hoor dat staan de hele tijd!

Ow heb vandaag een telefonische intake gehad van kraamzorg,is dat ook weer geregeld!
    Het is hier ook heeeerlijk weer! Heb zo'n zin in de zomer,heerlijk!
    Nou ik ga weer verder met soppen! vandaag is de benedenverdieping aan de beurt.
    Hopelijk morgen weer lekker weer want dan staat ramen lappen op het menu!

bedoelen jullie tot 43 overtijd laten gaan? Of tot en met 43 weken? Zit een heel verschil in

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    :) Ik heb ook niet zulke grote hoor, cup B, en volgens mij zijn ze nu niet groter dan dat. Straks idd met BV twee maten groter,

Volgens mij ben jij echt een poetser. Ik ben dat dus helemaal niet. Ik doe het wel, maar niet vaak en echt het hele erge goede poetsen doe ik als er hoog bezoek komt ( schoonmoeder = de koningin, :) )

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo ik ben weer wakker.

Annabel, ik schrok even van je berichtje. In Nederland is er denk ik geen DA die om die reden een kat in laat slapen, dan mogen ze naar mijn idee ook niet. Een gezond dier moet hier naar het asiel gebracht worden als het thuis niet meer gaat of je moet er zelf een plekje voor vinden, maar de DA zal een hond of kat echt geen spuit geven op het moment dat hij te veel wordt, daarvoor is de opvang hier goed geregeld. Natuurlijk komt het hier ook wel voor hoor, maar bij zo'n dierenarts zou ik mijn dieren niet durven brengen, als ze zo snel naar de spuit grijpen vind ik het een eng idee.

Ik heb 2 jaar een incontinente kat gehad, daar liep je met een dweil achteraan, maar nooit heeft de DA voorgesteld hem in te laten slapen, alleen als het ons echt te veel zou worden, maar hij is uiteindelijk doodgegaan aan een blaasontsteking.

Ik las ook net het volgende bericht:

Warmte voorbode van mooi voorjaar

Uitgegeven: 8 maart 2007 14:57
    AMSTERDAM - De uitzonderlijk hoge temperaturen waarmee Nederland ook de komende dagen te maken krijgt, kunnen wel eens de voorbode zijn van een warm voorjaar. Na de zachte winter is de kans op een warme lente in Europa groter dan gemiddeld.

Dat zegt klimaatonderzoeker Geert Jan van Oldenborgh van het KNMI op basis van de nieuwste seizoensprognoses.

De voorspellingen zijn vooral gebaseerd op de effecten van de zachte winter. Langs de kusten van de Noordzee en de Oostzee gaat het daarbij om het warme zeewater en in het noorden en oosten om de kleine hoeveelheden sneeuw.

Voorlopig komt er in elk geval nog geen einde aan de warme periode. Komend weekeinde worden temperaturen verwacht van rond de vijftien graden, zo'n zes graden boven het langjarig gemiddelde.

Lijkt wel of deze kleine dames en heren de hittegolf van hun conceptie meegenomen hebben door de zwangerschap en straks een heerlijk warm voorjaar tegemoed gaan.

Verder iedereen die bij de VK of gyn is geweest, fijn dat alles goed is en dat jullie er weer zijn. Ik ben de rest al weer vergeten, was zo overdonderd door het bericht van Annabel.

:confused: Jeetje komt hier een straaljager laag over :confused: schrik me wezenloos, die komen hier anders nooit.

@ Pientje, fijn dat de kraamzorg nu geregeld is.

Hier gaan we tot week 43 overtijd dus t/m de 43e week.

@ Bosi, poetsen, wat is dat? Oh, is dat wat mij hh-hulp doet, ik snapte al niet wat ze nou altijd deed, maar nu snap ik het :p

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    haha de koningin :)
    Nee ben juist helemaal geen poetser :oops: wat ik nu doe is dus eigenlijk achterstallig onderhoud in combinatie met nesteldrang
    terwijl ik dus de hele dag thuis zit,dus ja eigenlijk moet ik wel een poetser zijn,cuz it's my job
    gelukkig kan ik niet ontslagen worden 8)

Ow lekker vooruitzicht loeki
    Alleen 1 nadeel,waarschijnlijk meer insecten en vieze beestjes en muggen door die zachte winter en daar heb ik juist zo'n hekel aan!

Was toevallig nu de pc aan het poetsen,vandaar dat ik ff reageer 8)
    ga nu weer verder...

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar die beesten komen toch wel, mooi of geen mooi voorjaar, de muggen hebben de winter lekker allemaal overleefd en die overleven een nat voorjaar ook, dus laat het dan maar lekker warm worden in april en mei. Voor de kleine hebben we al ee klamboe opgehangen, die zal er geen last van hebben.

7. Niet meer actief

Ik ga weer aan het werk hier, en straks lekker voor TV zitten misselijk te wezen. (alles went) meiden fijne avond en Tascha hou vol!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou geniet van de tv en niet van de misselijkheid.

Hier de hele dag nog geen zuur gehad, ben wel happy.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Wij hadden vroeger ook een hh hulp thuis, mijn moeder is ook geen poetser,

Wij hebben daar nu nog geen geld voor, maar reken maar als dat er is dat ik dan niks meer doe, :p ja, alleen nog koken!

Dizzy: ik hoop dat je misselijkheid snel overgaat

Loeki: fijn, dus het middeltje werkt tegen maagzuur?

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou mijn kaartjes liggen nog steeds hier :( snap er niets van, gisteren belde mijn collega af, maar nu heb ik neits gehoord.

11. Niet meer actief

ojee het woord cupmaat prober ik te negeren. In de hoop van als ik het er niet oevr heb dan worden ze niet groter. Ik zit nu op een Dcup en ik hoop van harte dat dat zo blijft, maar uit ervaring weet ik helaas dat dat niet zo is. :( Dan wordt het weer een maatje meloen :cry: Ik heb van mijn zoontje foto's dat hij op mijn borst lag te slapen. Ziet er niet uit, lig ik daar met een onthoofd babytje. Zo ver was hij tussen mijn b....... verdwenen grr

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha PRDM, wat een leuke foto lijkt me dat. Ik heb nu ook cupD, maar ben ook bang dat ik er daar mee niet ben. Ik heb straks geen striae op mijn buik, maar wel op mijn borsten.

13. Niet meer actief

Maak me niet bang zeg met jullie enge verhalen over groeiende borsten. tnt heb ik mijn gewone maat gehouden en ik hoop dat het zo blijft na de bevalling ik heb al genoeg vind ik! :)

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wat is het nou? :) tot week 43 of tot en met week 43? :)

Die babyfoon van alecto is trouwens echt goed!
    We hebben er echt lol mee,staat bij Jennifer op de kamer en je kan ook terug praten,errug handig.

En zo leuk als papa haar naar bed brengt,dan kan ik alles horen :D zooow lief!

15. Niet meer actief

Ik heb ook die alecto aangeschaf en proefgedraaid op mijn neefje idd een goede babyfoon, en terugpraten is erg handig.

Ik heb vandaag eens nagevraagd hoe mijn baby in de buik ligt want ik kon een bult in me zij niet thuisbrengen, het blijkt de billen te zijn, zo schattig idee, zit de baby daarmee te duwentegen mijn huid aan om meer plaats te maken (die er niet is) :p

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
  17. Niet meer actief

Die babyfoon hebben wij ook Pientje!
    Met die mooie lichtgevende sterren...
    Ik gebruik m nu nog om mn man te laten schrikken :), maar dat terugpraten is idd superhandig!

Loeki, is je collega nou nog langsgeweest?

Missy, zet de boel dan maar snel op! Wel fijn dat alles goed was bij de vk!

Ik had net een schoonmaakaanval... Heb ik nooit, dus maar even flink gebruik van gemaakt. De badkamer en de babykamer zijn schoon, woonkamer gezogen en wasmachine gevuld. Ben nu ook maar weer begonnen met alles van de baby op z'n definitieve plekje neer te zetten! Zeep in de badkamer, flesspulletjes in de keuken... Je weet tenslotte maar nooit!
    De rijsttafel was lekker! Al was het niet echt een rijsttafel geworden. haha Geen rijst... maar bami en niet zoveel keus. Manlief vond t erg lekker!

enne prdm, lijkt me ook wel een grappige foto! Ik hoop juist op meloenen, want als je ze nu over mn buik heen ziet hangen wordt je ook niet vrolijk hoor!
    Ik had altijd keurig rechtopstaande, maar de puf is er al ffies uit! :) Hoop dat dat na de bv weer normaal wordt!

18. Niet meer actief

19. Niet meer actief

haha wat grappig zeg!

20. Niet meer actief

Mo doe nou maar niet te veel straks krijg je de rekening dat je je niet zo lekker voelt of buikpijn krijgt let op jezelf :)
    Bami is ook lekker he, ik kan het nu niet goed hebben, onsmakelijk maar ik proef het dan nog 24 uur dus nu even niet in de zwangerschap.

Ik heb ook die alecto met sterren en muziekjes, er zijn er verschillende.

Zondag gaat hier ook de baby invasie plaatsvinden heb ik met mijn man afgesproken dwz, box, kinderwagen badje + toebehoren etc etc. heb er nu al zin in :)

Deel Deze Pagina