Ik ga nu ff lekker douchen! Enne leuk dat je zondag alles neer gaat zetten hoor! O ik kan ook echt niet wachten tot die kleine er is! Lekker alle mooie nieuwe kleren aantrekken die ik gekocht heb en eindelijk in een klein kontje bijten en heel veel kusjes geven.... Ja, ik ga weer duimen dat het straks begint! Meiden fijne avond nog en tot morgen!
Zo nou wij zijn vanavond eindelijk naar het gemeentehuis geweest voor de erkenning. Werd wel eens tijd al zeg ik zelf. Verder heerlijk de hele middag van de zon genoten, en de kids hebben lekker buiten gespeeld. Zalig zeg, van mij mag het elke dag wel zo zijn He Loeki2, die straaljager ging hier ook over, zal wel weer tussen hier en Groningen heen en weer vliegen als oefening.
Laatste update van vandaag. Het is nog "rustig" Geen verdere bijzonderheden. Morgen weer een nieuwe dag. En zo komt er elke dag een dag bij dat de baby nog een beetje kan groeien. Blijven duimen dat het goed gaat. Slaap lekker allemaal en tot morgen. Gr. Lona
@ Lona, goede nacht voor jullie allemaal. Fijn dat het nu relatief rustig is. @ Pientje, laat ik het dan heel duidelijk schrijven, ze laten je hier rondlopen t/m 21 dagen na je uitgerekende datum, is het zo duidelijk. In jouw geval tot 15 mei. @ Sandra, ja dat is ook mijn manier van opruimen en gevolg is dat ik nu al 3 dagen naar mijn jaaropgaven moetzoeken @ Natanya, ja erkennen is wel nodig hè, hebben wij gelukkig al vroeg geregeld. Ja een straaljager is in ongeveer 10 minuten van Groningen naar Den Helder, en dan met een omweg terug naar de basis in Leeuwarden denk ik. @ Mo, ja collega heeft me lekker in de kou laten staan. Nou is dat een hele vervelende eigenschap van hem hoor. Hij is even afgeleid en hij vergeet gewoon waar hij mee bezig is. Ook als collega's is dat wel eens lastig. Nou ik ga naar bed, het is al weer ver voorbij mij bedtijd. Manlief is nu lekker 4 dagen vrij dus we kunnen morgen lekker uitslapen en zaterdag komen mijn ouders weer thuis. \/
Nou Loeki geniet lekker van het uitslapen. Ik gooi ook wel eens ergens spullen tussenin die ik daarna natuurlijk kwijt ben hoor! Alleen mijn vriend gebeurd het soms iets te vaak.. Ik ga dossier 2300 kijken, met die verslaafde baby's of waar gaat het vanavond over en dan ga ik ook lekker slapen.
Hoezo erkennen is nodig, ik ben al 7 jaar getrouwd moet ik dat dan ook regelen, en wat is dat dan precies?. (loeki jij bent toch ook getrouwd in dec een jaar geleden dus wat heb je dan moeten erkennen help me eens op weg aub.) slaap lekker allemaal. Oja Sandra achter gewicht staat het aantal weken dat je zwanger bent op het moment dat je dat gewicht ingeeft. bijv. 3 kg (20 weken) alleen hebben we de weken inmiddels al weggelaten. sommigen houden de lijst prima bij anderen vullen hem af en toe aan. ZOnder de weken erbij weet je niet hoeveel kilo iemand is aangekomen in hoeveel tijd. uiteraard vrijblijvend om in te vullen. jammer van je BH 's trouwens.
Nou de muren kletsen weer harder dan jullie (of zijnhet de buren die ik hoor ) Lona slaap lekker, hopelijk doet Tascha dat ook. Bosi de eer is weer aan jou denk ik
ha ha, dizzy, inderdaad Als je trouwens getrouwd bent hoef je niet te erkennen. Verder net bezoek gehad voor de verjaardag van mijn vriend. Morgen weer en zondag het laatste bezoek, Ik heb echt vreselijk veel pijn aan mijn benen en schaambeen. Het wordt ook steeds erger. Overdag gaat het nog redelijk, maar in de avond kan ik amper nog lopen en schuifel ik. Net alsof de zwaartekracht me naar beneden duwt en overal steken. Niet echt leuk. Ik weet niet of ik nu naar de HA of naar de VK moet met dit probleem.
Goh Bosi wat vervelend dat je zo'n last hebt. Ik zou de VK even inlichten al denk ik dat ze er niet veel aankan doen, het hoofdje van de kleine zal wel of aan het indalen zijn of ingedaald zijn waardoor druk ontstaat en misschien is het zelfs een soort BI, ik weet het eerlijk gezegd ook niet Lona is Tascha de nacht goed door gekomen? ik neem de lijst er even bij voor vandaag en dan ga ik ontbijten, vogeltjes fluiten al lekker buiten heerlijk dat heb ik lang gemist.
01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +9,3 kg (35+3) hoofdlig. verlof=19 feb 02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 2/3 NX (36+3) gew + 6kg (36+3) hfdlig. inged VAST verlof 03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >1/2nx cm (31+2)gew -4,5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. verlof=08 maart 04.Krulliewullie (26) J 1 april 1e kindje BM ? cm gew +5 kg (30+2) ?lig verlof=18 feb 05.Evon (26)M 01 april 1* 1e kindjeBM 31 cm (32+2)gew +16 kg (32+2)hoofdlig verlof=nvt 06.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. verlof=1 maart 07.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 35 cm( 36)gew 2 (36) hfdlig. verlof 08.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 3/4 nx (35+5) gew +7,5kg(35+5) hfd lig, inged verlof=9mrt 09.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. verlof=5 maart 10.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. verlof=16 febr 11.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +13,5 kg ( 32+5) hfd verlof= 19 mrt 12.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 1/2 NX (33+3) gew +9,5 kg (33+3) hfdlig. verlof=NVT 13.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart 2007 14.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 2/3 NX (34+3) gew +10,2 kg (34+1) cbibi verlof 15.Eyerish (29)M 14 april 3e kindjeBM ? cm (23+4) gew +7 kg (27+1) ?lig. verlof= 10 maart 16.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +17,0 kg (33+1) hfdlig. verlof 17.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. verlof=17 januari 2007 18.Gul (31) J19 april 2de kindje BM ? cm (27) gew +7 kg (27) dwarsligverlof 15 maart 19.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ? cm (25+6) gew +? kg (25+4) hoofdlig. verlof=12 maart 20.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig verlof= 11 mrt 21.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. verlof=26 mrt 22.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 34cm (30+1) gew +4 kg (30+1) ?lig. verlof= in ziektewet 23.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. verlof= 23 mrt 24.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 27cm (30+6) gew +7 kg (31+1) hoofdlig. verlof=NVT 25. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (30+1) gew +8 kg (30+1) hfd verlof=26 februari 26.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. verlof=14 mrt 27.Dientje (21)J 29 april 1ste kindje BM 32cm (32+2)gew +15,0 kg (32+2) hoofdlig. hoofdje ingedaald verlof=5 mrt 28.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM ?gew +17,0 kg Stuitligging verlof=13 maart officieel, zit in ziektewet Meliske (22) Meisje 19-01-2007* daar ie ie weer er liepen weer 2 lijsten door elkaar, dus ik heb mijn gegevens in deze ook maar weer aangepast.
Hai dames Ik heb even een spoed vraagje mn vliezen zijn waarschijnlijk gebroken maar ik weet niet wat ik moet doen Mn hele bed is namelijk nat en ging naar de wc toen kon ik gewoon plassen en nu blijft het maar stromen en stromen, ik heb het opgevangen het is gewoon doorzichtig met witte vlokjes maar nu weet ik dus niet of ik de vk moet bellen of niet
Hallo Dientje ik ben geen april 2007 mama, maar ik kom toch even binnen vallen. Als ik jou was zou ik even de verloskundige bellen, want als het blijft stromen EN er zitten witte vlokjes in is de kans zeer groot dat het vruchtwater is en dan is de kans groot dat je tot het einde van je zwangerschap in het ziekenhuis moet blijven dus. Meis als ik jou was zou ik echt ff bellen, liever het zekere voor het onzekere nemen toch?
dank je debbie bedankt voor je antwoord ik heb de Vk gebeld en moet idd naar het ziekenhuis. doei doei
Dientje ik zag dat debbie al info gegeven had, heel veel sterkte en hopelijk kunnen ze goed helpen, het klinkt idd als vruchtwater. Dientje toitoitoi, ook voor je familie. Hopelijk horen we nog via via hoe het met je gaat
Nou zeg wat is er aan de hand in ons groepje we gaan toch niet achterstevoren bevallen de laatste aprilmama's als eerste (tascha en Dientje zitten allebei eind april) Ik hoop voor hun allemaal dat de baby's nbog even lekker blijven zitten in de fijne buiken van hun mama's
Hallo dames Nog even snel een berichtje ik moet tot het het eind van mn zwangerschap in het ziekenhuis blijven en krijg prikjes voor de longen. Ik ga jullie waarschijnlijk over een paar weken pas weer spreken dus dames fijne bevalling allemaal en ik hoop jullie snel weer te spreken.
Zoals al eerder gezegd heel veel sterkte en ik denk ook aan jullie. tot over een paar weekjes bij de mama's
Goedemorgen dames, Dientje heel veel sterkte waarschijnlijk kan je dit niet meer lezen maar toch, hoop dat ook voor jou de komende tijd een beetje goed verloopt en dat je kindje nog even blijft zitten. Jonge jonge ik wist dat april kinderen eigenwijs kunnen zijn (ben er zelf ook een namelijk) maar dit is wel toevallig zeg zag dat dientje ook pas eind april is uitgerekend. Tascha ligt nog gewoon op de afdeling dus nog niets aan de hand verder. Alles is rustig tot nu toe. Ik ga straks naar haar toe en blijf daar tot de echo is geweest. Ik informeer jullie dan weer natuurlijk. Gr, Lona