Dientje, heel veel suc6! Hopelijk kunnen ze het bij jou ook nog even uitstellen! We maken er op deze manier idd wel een hele aparte volgorde van Heel raar, 4 dagen opgezwollen voeten en enkels gehad, en sinds gistermiddag verdwijnt het ineens spontaan. Ieder half uur plassen en m'n hele bed en ik nat van het zweet, maar vanochtend zag ik er weer normaal uit en was ik 2! kilo lichter
Wat gebeurt hier nou? Sjonge jonge,als dit zo door gaat dan ben ik de volgende die gaat bevallen,beetje omgedraaide wereld! Dientje heeeel veeel succes! Je bent in goede handen iig! Hopelijk horen we snel van je! Oke das wel balen dat we zolang niks van Dientje horen,tijd voor het smsplan? Want denk niet dat mijn man achter de pc gaat zitten en jullie eventueel op de hoogte houdt!
Fijn dat tascha de nacht weer goed is doorgekomen, en veel plezier met de echo. Dientje heel veel succes! En april doet wat hij wil maar dit slaat alles. Ik hoop niet dat dat dan betekend dat ik tot 1 mei zwanger blijf zitten Want die weeën wordt ik nu al gek van..... En als er hier iets gebeurd denk ik dat mijn zusje wel zo lief is om jullie op de hoogte te houden, want mijn man weet niet eens hoe internet werkt. Maar eventueel een smsplan is ook wel een optie denk ik. hmm hoe gaan we dit organiseren? Ik ga de kids naar school sturen en dan ga ik even lekker in bad liggen. groetjes doegggg
Hallo, Ik reageer hier nooit maar lees wel altijd mee Ik ben uitgerekend voor 8 april. Het valt me op dat inderdaad sommige april kindjes niet willen wachten tot april Ik heb 3 weken geleden ook in het ziekenhuis gelegen omdat mijn bevalling begonnen was.Ik heb 48 uur aan een baxter gelegen met weeenremmers en dan nog 2 weken weeenremmers moeten nemen. Ik dacht ook toen ik in het ziekenhuis lag dat ik het geen week meer zou volhouden maar het kan dus toch! Ik ben heel blij dat ons kindje toch nog even wilt blijven. Ben gisteren nog naar de Gynaecoloog geweest en ze zei dat het kindje er echt uit wilt maar dat er nog een laatste zetje nodig is Is wel spannend om te weten dat je ieder moment kunt bevallen! Aan Tascha en Dientje:heeeeel veeel succes en nog eventjes volhouden!
Dientje: nee niet jij ook al. Heel veel sterkte meis! Tascha: Fijn dat je weer een nacht bent doorgekomen!
Taschke, welkom! Pientje, nee, mijn man zal ook niet iets hier schrijven denk ik, maar heb wel een vriendin op het forum, pinguin72, zij is een september 2006 mama, dus mocht er wat zijn, kan je haar pb-en! Zij weet t wel! Prdm, jij zegt t en ik denk het! Heb ook geen zin in een omgekeerde versie hoor! Wil in Maart mn baby, word ook echt gek van dat gerommel in mn buik! Vind t wel echt sneu voor Tascha en Dientje. pfff, April doet idd echt wat ie wil, maar ik vind dit wel heel vlot hoor! Als je ziet wat we allemaal hebben, is toch niet normaal?
Jeetje ik weet niet wat ik zie! Ik denk ik kom ff snel kijken of er nog nieuws is van Tascha en nu ligt Dientje ook al in het ZH! Ik hoop van harte dat het niet zo door blijft gaan. Dientje meid ook al lees je dit niet meer, toch heel veel sterkte! Fijn dat Tascha weer een nacht goed is doorgekomen! Ik kwam eigenlijk vertellen dat ik een paar daagjes niet online kan zijn. Gisteren hebben we een kant van de kamer geschilderd (muur) en nu is mijn man helemaal losgeslagen en heeft hij geregeld dat er tm dinsdag steeds iemand in huis is om de rest van de muren en alle kozijnen op de beneden verdieping te schilderen! Echt joh hij heeft meer nesteldrang dan ik! En probeer daar maar eens tegenin te gaan. Lukt dus niet. Ik zie het eigenlijk niet zo zitten al die drukte in huis maar ik zie het ook niet zitten om het na de bevalling te laten gebeuren dus ik moet er maar aan geloven. We hebben nu trouwens wel een hele gave muur! We hebben metallic verf bebruikt in een taupekleur. Hij is nu afwisselend zilver bronsachtig groenig afhankelijk van hoe het licht erop valt! Maar goed waarom ik dan niet online kan zijn... de internetaansluiting gaat zo uit de muur dus dan wordt het lastig. Grote kans dat ik er pas woensdag weer ben. Dat wordt afkicken!
Wat lees ik nou, Dientje, dit zul je wel niet meer lezen, maar heel veel succes. Weet iemand trouwens wat ze doen bij gebroken vliezen in de 33e week. Weeën kun je afremmen, maar kan de kleine bijven zitten als er geen vruchtwater meer is? Iemand? Ja april doet wat hij wil en ook de april-kindertjes blijkbaar, want het is idd de omgekeerde volgorde zo. Gelukkig ben ik half april uitgerekend, dus zal het ook wel half april worden. En wij met z'n alle maar raden wie de eerste wordt. Nou de strijd om een eerste mama gaat nu tussen Tascha en Dientje, ik gok op Dientje, maar ik hoop echt van harte dat ze allebei nog even wachten. 32 weken is echt veel te vroeg. Ja de rest ben ik nu natuurlijk al weer vergeten. Harley, fijn weekend.
Oh mocht ik voor langre tijd in het ZH komen dames, dan gaat de laptop gewoon mee en kom ik jullie alleen nog maar meer lastig vallen
Gezellig Loeki! Maar blijf maar lekker thuis hoor! Ik heb altijd gedacht dat bij gebroken vliezen de baby binnen 24 uur geboren moet worden ivm infectiegevaar maar misschien dat ze in het ZH wel een soort behandeling hebben ik weet het eigenlijk niet.
Volgens mij heb je 48 uur na het breken van de vliezen, dus net genoeg tijd voor die spuit om de baby te bereiken denk ik. Als dat zo is zal Dientje dus wel heel snel gaan bevallen en is ze na het weekend mama. Hoop maar dat ze dan wel even laat weten hoe het gaat. Oh wat een egoïstische gedachte
Zou ook kunnen hoor. Ik heb me er nooit zo in verdiept. Ik hoop in elk geval dat het goed verloopt voor haar. Maar het zal idd niet erg lang meer duren denk ik.
Volgens mij denken we het allemaal hoor. Iedereen wil graag weten hoe het met een van ons gaat als er iets aan de hand is. Dat heb je met zo'n betrokken groepje. Maar goed ze komt wel als ze zover is.
Volgens mij moet de bevalling na 24 uur beginnen, zo niet, dan moet je naar het ziekenhuis voor weeënopwekkers en moet dán weer 24 uur later de kleine er zijn.
Nou dames wat een commotie allemaal zeg. Ik ga nu naar Tasscha toe. Daarna ga ik als alles goed is even een paar dagen naar huis. Ik heb dan alleen maar telefonische en sms kontakt met haar, maar hou jullie wel op de hoogte. Ik zal proberen in het ziekenhuis te informeren hoe het zit als je vliezen gebroken zijn, hoelang het kindje dan mag blijven zitten. Ik neem aan dat ze nog geen weeen had. Jullie horen weer van mij! Gr., Lona
Ik was welliswaar niet zo vroeg,maar toen bij mij de vliezen braken en er geen weeën kwamen,moest ik naar het ziekenhuis. Het is de bedoeling dat de baby binnen 24 uur komt. Maar na 24 uur waren er nog steeds geen weeën en is Jen geboren na 56 uur na het breken van de vliezen. Ze moest een nacht in het ziekenhuis blijven ivm infectiegevaar. Kreeg wel veel ctg's om te kijken of de baby het goed deed. Ik weet niet hoe het zit met vroeggeboorte. Heb weleens verhalen gelezen dat ze nog lang blijven zitten. Ik denk dat ze kijken naar hoeveel vruchtwater ze heeft en hoe de baby het doet en wat voor de baby het beste is. Ze zal iig goed in de gaten gehouden worden.
Nou Dientje heeft op een ander topic gemeld dat ze de baby sinds dinsdag al niet meer (zo veel) voelde, maak me nu wel ongerust, volgens mij heeft ze dat hier niet gemeld. Lona, een fijn weekend. Hoop dat alles rustig blijft bij Tascha.