April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Bedankt Pientje, weten we dat ook weer ;)
    Ze zal idd wel goed begeleidt worden.
    Loeki je laat me schrikken! Ik duim iig heel hard voor haar!

Mijn internettijd zit er helaas op, ik moet er vandoor. (nee wil niet!)
    (je moet!) ( :evil: )
    Nou vooruit.
    Ik zie jullie woensdag weer, ik hoop eerder maar daar ga ik maar niet vanuit dan valt het zo tegen. Niet teveel gekke dingen doen he?!

Jopie veel plezier met de thuiskomst van je mannetje!

Iedereen een fijn weekend!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Fijn weekend Harley.

Ja Dientje postte wel veel, maar lang niet alles bij ons, dus als je haar berichtje leest kun je lezen dat het dinsdag al niet helemaal lekker zat.

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Lona, gelukkig dat alles nu een beetje rustig blijft. Hoop dat u thuis even tijd heb om bij te komen. Nogmaals heel fijn dat u ons zo op de hoogte houdt.

Niet Dientje ookal :cry: Ben opslag alles verder vergeten..... Hoop maar dat het goed met haar en de kleine gaat.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat hopen we allemaal Jopie. Ik heb zodirect geen duimen meer over, een duim voor Tascha een duim voor Dientje, dames, de rest moet maar wachten hoor.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, daar ben ik het helemaal mee eens. Tot volgende week geen bevallingen, en dan alleen van degene die er aan toe zijn!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Mo mag zondag beginnen hoor, daar hoeven we dan neit zo voor te duimen, maar misschien hebben we dan al weer een andere duim vrij. :p

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik denk dat als de kleine van Dientje geboren wordt, we nog heel wat duimen moeten draaien.....

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou daar kun je wel eens gelijk in hebben, maar ik denk dat de duim voor Tascha nu wel een beetje rust kan krijgen, het rommelt daar gelukkig al een stuk minder en lees het verhaal van Taschke, die mocht zelfs al weer naar huis met weeënremmers. Dus wie weet...

I zoek nog steeds een leuke voedingsbh, zag net een maat 90K :confused: wat voor boobs gaan daar in zeg. Zelfs voor Pamela Andersen zijn er dus voedingdsbh's :)

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik wil het niet weten :) Ik vind ze zo al veel te groot. Het idee alleen al dat ze misschien nog groter worden :(

Ik hoop echt dat Tascha tot rust is gekomen en dat ze het nog even een paar weekjes vol kan houden! Dat zou wel helemaal super zijn.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik merk nu ineens, nu ik er op let, dat mijn meegroeibh z'n maximum wel aan het bereiken is. :(

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ach, heeft m'n man toch nog wat om blij mee te zijn :p

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    :confused: jeetje dientje ook al. Ik dacht gister nog aan haar, hoe het met haar is. Ik zag al een paar dagen geen berichtje van haar ( ik let daar altijd een beetje op)

Ik schrik hier steeds van. :( Het kan wel goed komen natuurlijk, maar voor tascha en dientje en de baby's is het toch zwaar zo'n periode.

Volgens mij moet de baby na 72 uur geboren zijn als je vruchtwater weg is.

Ik weet wel dat ik niet zoveel meer ga doen. Vandaag ook niet naar school. Donderdag de 15e ga ik nog, maar dan laat ik me ophalen door een vriendin of mijn broertje op het station in leeuwarden.

Ik neem geen enkel risico meer.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, nou dáár was mijn man al nooit ontevreden over hoor en ik moet eerlijk zijn, als mij gevraagd word op welk onderdeel van mijn lichaam ik trots ben dan zijn het mijn borsten hoor. Ben er verder niet zo heel trots op; spataderen, brede heupen, buikje, slap vel (door 20 kg gewichtsverlies), scheve ogen, e.d.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi, jij weet het wel te vinden. Het zijn niet alleen grote maten, ook grote prijzen :confused:

Bij Prenatal hebben ze volgens mij ook.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ja ze zijn best duur idd.

Ik voel me gelukkig een stuk beter dan deze week. Mijn benen lijken minder pijn te doen.

Ja jopie nog twee dagen. Heerlijk voor je zeg!

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, ontevreden was mijn man ook nooit hahaha! Maar als het zo doorgaat krijgt ie nog gelijk ook. Hij zegt altijd, je hoeft geen bh aan te trekken, ik hou ze wel vast.....

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja, ik heb vluchtgegevens binnen! Zondag ochtend om 11.15 moet ie landen :) :) :)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dure smaak? Nou ik merk wel dat een goede BH gewoon veel geld kost en ja, als ik een sportbh koop voor het hardlopen, dan ben ik er ook 60 tot 70 euro voor kwijt hoor. Alleen voedingsbh draag je maar een beperkte tijd, dus daar wil ik dan niet zó veel geld aan uit geven. Bij het sporten is goede ondersteuning gewoon een must, net als goede schoenen.

Deel Deze Pagina