Daar heb je wel gelijk in, maar om nou 50,-- uit te geven, terwijl het ook voor 25,-- kan, vind ik wel erg veel. Want ik zit me te bedenken, dat ik laatst een leuke voedingsbh bij Prenatal heb gekocht voor 17,95. Was wel in de opruiming, maar toch, scheelt wel veel.
Bedoel je niet 'dan vorige week' ? Fijn dat je je beter voelt, ik heb ook geen last meer van zuur, dan is ook wel heel erg prettig.
Ik heb juist geen dure smaak, Ik had alleen even gegoogeld, en dit was de enige winkel die naarvoren kwam met maat K. Ik heb cup B, en volgens mij worden ze straks niet groter dan een grote C hoogstens een kleine D, Jopie: dus ook al een tijd, spannend zeg!
Nee ik bedoel ( het staat er inderdaad wat ongelukkig) dat ik me de hele week slecht heb gevoeld, maar dat het vandaag weer goed gaat.
Nou, ik denk dat je al op maat G of H moet hebben van jezelf wil je ooit maat K of L bereiken, tenzij je je om wil laten bouwen natuurlijk.
Dat ziet er bij zo'n klein meisje niet uit. Ik ben maar 1.60. Ik ga eens even wat opzoeken over vruchtwater enz... Even kijken of ik er wijzer uit kan worden en wat dientje misschien te wachten staat.
hallo, amaai wat lees ik nu weer dientje haar water gebroken, zij zal dus zeker een maartmama worden want als je vliezen gebroken zijn kunnen ze de bevalling toch niet meer uitstellen... Tascha goed om te horen dat alles rustig is, zo ben je nu ondertussen al 33 weken weer een weekje winst. ik heb ook het gevoel dat er iets duwt vanonderen maar kan het niet echt beschreven. Ammai die voedingsbh geven nogal wat problemen... . Ik geef straks flesvoeding dus echt meepraten daarover lukt me niet... Vanavond mogen we om de kinderkamer en buggy ben echt blij \/ alle tot strakjes nog eens, Annabel
Mijn achterneefje is ook 7 weken te vroeg geboren. Hij heeft een zware en moeilijke start gehad, maar nu gaat het super met hem. Ik hoop dat dit wat hoop geeft....
I ga straks aan de fysio even vragen of het verstandig is om een sluitlaken te kopen voor na de bevalling. Lees dat dat het herstel van de buikspieren bevorderd. Kun je zo'n ding zelf knopen? Iemand ervaring er mee?