April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    lolo had een borstomvang van 130 centimeter maar de cup weet ik niet.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    130 cm :confused:, ga, wat zal haar borstomvang onder geweest zijn 85? 90? Dat is dan idd cup L

3. Niet meer actief

Ben idd ook bang dat dientje een maart-mama wordt!
    Hoop voor dr dat alles goed verloopt.

Jopie, wat fijn dat je nu een tijd hebt zeg!
    Vind t echt fijn voor je dat ie weer thuis komt.

Loeki, ik weet niets van zon sluitlaken.
    Wanneer komen jouw ouders nou terug?

Bosi, fijn dat t nu ff wat beter met je gaat!

Ik kan sinds gister officieel niet meer mn benen bij elkaar doen... Er zit dan echt een hoofd klem...

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    MORGEN \:D/

Oh de laatste cadeautjes:
    - hoekbeschermers
    - stopcontactbeschermers
    - mijn oude boeken van Niels Holgerson
    - mijn videobanden van Heidi (oh heerlijk dat sentiment)
    - een LP van heidi (krijg er ook een speler bij als ze hun huis opgeruimd hebben :) )

:) :) :) :)

5. Niet meer actief

Lekker hoor loeki! Scheelt ook weer een boel zenuwen voor jou!
    En leuke cadeaus hoor!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar ik vraag me af waarom zoveel beschermingsmaterialen, ik had zelf ook al wat gekocht en nu heb ik dus zo'n 60 contactbeschermers? :( iemand interesse?

Ik moet er vandoor dames, tot laters.

7. Niet meer actief

hahaha opa en oma zijn gewoon heel erg bang dat die kleine zich stoot! Je kan iig op alle hoeken wat plakken!

Kan je ook gelijk de bovenkant van alle kasten doen, voor het geval je je kind omhoog houdt en ze dr hoofdje stoot omdat je even niet oplet! :)

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow die dingen vielen bij mij steeds uit het stopcontact :(

@Jopie,ow joepie,nu wordt het helemaal spannend! Zondag om 11.15 zal ik ff aan jullie denken en jullie innige omhelzing :)

@Bosi,gelukkig voel je je nu wat beter dan de rest van afgelopen week.

@Loeki,al wat van je collega gehoord?

Morgen komt het proefkaartje binnen,ben benieuwd.
    Voel de hele tijd een kontje en een voetje uitsteken,leuk!
    Zulk mooi weer was het gisteren,zo vies is het nu :(
    Gelukkig bood de buuv aan om Jen van school te halen.hoef ik niet door de regen...

9. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen (alweer bijna middag), omdat mijn man nachtdiensten draait deze week en dus lang slaapt overdag, slaap ik ook lang.. dus voor mij is het goedemorgen ;)

DIENTJE jij ook al! Ook al lees je dit waarschijnlijk niet meer: ik wil je het allerbeste wensen en dat je een goede bevalling mag hebben, (wanneer het ook zal gaan gebeuren).

Ben blij om te lezen dat het bij Tascha wat rustiger is geworden. Wie weet mag ze nog naar huis?

Jopie ... het is echt aftellen voor jou! Eet hem niet op he ;)

Hmm las over voedingsbh's, mijn vriendin begon erover, ze wil voor me gaan halen en vroeg welke maat. Heb nu ook B (zijn niet veel grote geworden tot nu toe) dus verwacht ook misschien een maatje C, meer zal t denk ik niet worden.

Annabel, ik hoop dat er een goede oplossing komt voor je kat. Ik heb er zelf ook 2 en die zijn gecastreerd. Heb er verder weinig last van. Sproeien niet, maar ik snap dat het heel vervelend kan zijn. De kat van mijn vriendin had het gemunt op de maxi cosi van haar dochtertje... heel raar alsof ie jaloers was.

Mo666 ja voor ons wordt het nu ook steeds spannender, bijna 37 wk alweer. Toch hoop ik dat ie nog even blijft zitten, en dat gevoel heb ik ook, maar dat zegt ook niets natuurlijk.

Ben vandaag pas gebeld door de kraamhulp voor een afspraak huisbezoek...beetje aan de late kant.. maar ja ze zeggen zelf dat ze het enorm druk hebben. Duurt zo'n bezoek lang en waar letten ze op?

Ik heb gisteren toch een goede docu gezien! 'Beperkt houdbaar'. Het gaat over dat vrouwen een schoonheidsideaal nastreven, wat eigenlijk gewoon niet bestaat. Wisten jullie dat gewoon alle foto's in glossy's en modebladen gephotoshopt worden, ik wist dat dus niet. Ook dat plastische chirurgie normaal wordt/is, (ik ben hierzelf een groot tegenstander van). Conclusie van het hele verhaal was, dat de mode industrie vrouwen erg onzeker maakt om vervolgens hun dure producten te kunnen verkopen, die 9 van de 10 keren niet helpen. Nou als je niets te doen hebt en je bent geïnteresseerd www.beperkthoudbaar.info
    daar kun je de docu bekijken. De maakster van de docu wil ook proberen de mode industrie aan te klagen... YOU GO GIRL!

10. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Ooh je kunt ook zelftesten.. over je eigen zelfbeeld.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ik heb het ook gezien. Ja ik wist dat er gephotoshopt werd, een vriendin van me is ook model.

Mo: ik kan mijn benen ook niet meer bijelkaar doen, maar dat is omdat ik zo dik ben denk ik, :(

Pientje: leuk he, die billen en voetjes. Ik vind zwanger zijn niet heel leuk, maar dat schoppen en voelen van je baby wel! :p

12. Niet meer actief

Jeetje Dientje.... heel veel sterkte.

Tascha, fijn dat alles nu een beetje rustig lijkt te worden.

13. Niet meer actief

Zo iedereen heeft zich ongeveer weer gemeld vanmorgen,

Loeki heerlijk he je ouders morgen weer thuis!
    Jopie dus toch zondag, ik denk dat ik met een glimlach aan je denk om die tijd, (hou toch het beeld ook van de reclame in mijn hoofd ;) )

Ik ondervind momenteel geen beperkingen van de zwangerschap eni k vermoed dat mijn kleine het ook wel lekker vind even niet overgeven enrust in de buik dus die blijft denk ik nog wel even zitten hihihi :)

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Lekker is dat dizzy, dat je nu eindelijk ook even nergens last van hebt en kunt genieten. :p

15. Net toch maar even door het rotweer naar de markt geweest (lekker op het eind van de straat).
    Lekker een portie kibbeling gekocht en opgegeten :D

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    =P~

Lekker kibbeling,

17. Niet meer actief

Ja bosi heerlijk even niets behalve eens genieten na al die tijd had ik tnt nog niet kunnen doen :)

kibbeling ik vind het lekker uitzien en ruiken maar ik lust het niet gek he :(

Hier regen het ook weer, zou morgen een prachtige dag worden ben benieuwd, lekker shoppen in Maastricht is de planning :)

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja en dan krijg ik het volgende antwoord:

Daar heb ik veel aan hè ;)

Missy, lekker even niet misselijk zijn.

De fysio was niet echt tevreden, ben volgens haar veel stijver. De peesplaat tussen mijn rechte buikspieren doet ook echt zeer nu :(

19. Niet meer actief

Nou loeki handig dan zo'n test :p

He wat vervelend dat je nu weer meer last hebt dan voor dat je naar fysio ging. :( Nog even eenpaar weekjes volhouden en danzal hopelijk je buikleed geleden zijn. iK denk als jij in de toekomst nog ens last krijgt van het een of ander qua spieren dat je dat niets vind in verhouding met deze maandenlange blessures om het maar zo te stellen :)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik heb idd een zwangerschapsblessure (zou dat woord echt bestaan?) :p

Dames ik ga even plat. Ben zo moe...tot later.

Oh Google kent het woord niet.

Deel Deze Pagina