April 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by carol78, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

U hebt een neutrale cosmetische veranderingswens. Dit maakt het erg moeilijk uw ontvankelijkheid voor ideaalbeelden te meten.

Nou Loeki zelfde uitkomst :) :)

2. Niet meer actief

Slaap lekker dan :)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Trusten loeki

Ik ga zo ook even zelftesten

4. Oempje

Oempje Actief lid

Aug 13, 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Ja daar heb je veel aan Loeki en Dizzy :S

Ach ik vond t wel grappig dat sommige vrouwen zich zo laten beïnvloeden.. eigenlijk is het gewoon triest, maar goed dat is mijn mening.

Ik zal ook eens testen, nog niet aan toegekomen.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Ik heb dezelfde uitslag als jullie, loeki en dizzy, :)

6. Oempje

Oempje Actief lid

Aug 13, 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    U hebt een zeer lage cosmetische veranderingswens. Dit betekent dat u zeer gering ontvankelijk bent voor druk van de huidige schoonheidsidealen.

Dit kreeg ik.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Jij bent gewoon erg anti oempje :p

Ik zou wel mijn tanden laten doen, rond mijn 50e.

Dat staat altijd een stuk jonger dan die oude tanden.

Maar op dit moment zou ik niks willen veranderen. Ja straks een platte buik en een lief baby'tje in mijn armen, :baby:

8. Oempje

Oempje Actief lid

Aug 13, 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Klopt bosi! Haha! Ja wat jij wil, wil ik ook! Oude figuur terug (voor zover mogelijk dan) en een lieve baby!

Hebben jullie al plannen om weer te gaan sporten?

9. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Oempje, ik had hetzelfde antwoord als jij. Maar wat een onzin zeg!

Ik heb plannen om straks met een vriendin naar de sportschool te gaan. Kijken of ik het weer een beetje strak kan krijgen.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Ja ik ga steppen, touwtje springen, met de hond lopen ( als papa thuis is) en elke avond buikspieroefeningen doen.

En natuurlijk een beetje aan de lijn, dus geen koekjes meer, veel fruit en water en een schep minder eten in de avond, behalve de groente.

Nu al zin in, :p

11. Niet meer actief

Ik ga veel wandelen, water drinken meer fruit eten, kortom gezonder leven hoop ik, moet nog maar blijken of ik het volhoud :(
    Een echte sportfan ben ik niet. ja NL elftal kijken vind ik wel leuk. :)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    :)

Dat telt niet dizzy.

Misschien val ik van BV ook wel veel af, en hoef ik niet te sporten, ;)

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    pffff ik sport al....net een uur voor niks gefietst! ben moehoe!
    Heb geen zin meer om boodschappen te doen,dus dat wordt denk ik een patatje (heb net toch genoeg calorieën verbrand geloof ik :) )

ik ben mijn uitslag alweer vergeten van die test,maar klopte toch niet.

Hoe zou het met Dientje gaan?
    Ben ook erg benieuwd hoe het met Meliske gaat trouwens!

14. Niet meer actief

Ja Meliske ging laatst nog erg door het dal, en als Loeki wat hoort zou ze het direct ons zeggen, dus ik denk verder nog geen nieuws.
    Ja en dan Dientje en Tascha wie had dat gedacht beide eind april en als eerste mama vermoed ik.

Oja Bosi ik val af met bevallen :) want ik ben bijna niet aangekomen dus dat moet haast wel.

15. Niet meer actief

Iedereen weg :(
    dan ben ik ook maar weer eraf..tot later dan maar weer!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Plannen wel, maar ik mag al blij zijn als ik de 4 Mijl van Groningen dit jaar weer kan lopen zegt de fysio :(

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Pagina 1200 :confused:

Nee ik heb niets meer van Meliske gehoord. Anders had ik het wel laten weten.

18. bambino

bambino Bekend lid

Aug 2, 2006
    965
    0
    0
    He wat gebeurt hier toch met alle april dames? Ik hoop dat die kleine nog lekker blijft zitten, maar het heeft me wel aan het denken gezet. Wil toch wel de spulletjes gaan wassen en de ziekenhuistas klaar zetten. Je weet blijkbaar maar nooit......
    Manlief gaat nioet meer weg zonder mobiel en ik ook niet :oops:
    Verder probeer ik er rustig onder te blijven hoor :) :)

Gisteren met het mooie weer de tuin gedaan. Beter niet kunnen doen geloof ik :oops: Heb de hele avond last van mn heup en benen gehad. Stom stom stom. Vandaag ging het redelijk. Hij/zij drukt veel op mijn schaambeen en das niet fijn. Maar we hebben het er voor over ;)

ach afvallen....... ik hoop dat het met gezond eten en wandelen met hond en kind gaat lukken, een echte sporter ben ik niet. Maar ja als het niet genoeg is, dan zal ik toch echt naar de sportschool gaan :(
    En ik hoop dat BV helpt :oops:

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Oh, ik kan werkelijk niet wachten tot ik weer kan gaan sporten. Ik mis het zo verschrikkelijk en zeker als het een beetje mooi weer is.

Ja, de tas heb ik ook klaar staan nu, zeker nu ik besloten heb om poliklinisch te bevallen. Dat betekend dus dat is sws naar het ziekenhuis ga.

20. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Bambino, ik ben ook niet echt een sporter, daarom heb ik met een vriendin afgesproken, toch iets meer stok achter de deur.

Share This Page