April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hoi Milou, ik dacht even dat je ME2 was, die heeft dezelfde avatar, ik snapte het verhaal al niet :) Maar ik begrijp uit je verhaal dat je al een keer een positieve test hebt gehad en dat daarna je symptomen verdwenen zijn? Wat was de 4e test vanmorgen dan? Wel vreemd dat je HA niet wist dat je dmv een bloedtest hcg kon opsporen. Moet je dan nog zo lang in onzekerheid zitten, niet leuk voor je. En dat ook nog eens tijdens je vakantie.

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hahaha, ja ik schrok ook even. Ik acht: ik kan mehelemaal niet meer herrinneren dat ik dit heb getypt!! Hahahahaha
    Nou Loekie, je hebt de dag dus goed doorstaan! wel super grappig dat je nichtje niets door heeft!!

3. milou

milou Niet meer actief

ik luister net mijn voicemail af, heeft de ha al ingesproken: hij feliciteert me want het hcg was heel hoog!!

maar ja, ik blijf nog onzeker, en wil heel graag net als jullie allemaal eerst een hartje horen.

4. milou

milou Niet meer actief

he me2, ik ga op zoek naar een andere avatar. ik heb hem nu al een jaar dus ben wel toe aan wat anders. jij bent net begonnen.
    het was me in een van de eerste posts in dit item al opgevallen dat we doorelkaar gehaald werden.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik was ook al in de war. Gefeliciteerd Milou.

Mijn man kwam vandaag met een leuke naam Apollo Charisteas, we noemen hem Chris. Mijn hemel dat doe je m'n kind toch niet aan...maar wel heel leuk dat hij er zo mee bezig is. ;)

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb dan nog geen echo hoor. Het is meer ter kennismaking en ter info. Bij deze afspraak wordt pas een afspraak gemaakt voor een echo. Hoe lang dat nog gaat duren dat weet ik niet.

7. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Jopie Minoes en Milou welkom bij de club!
    Ik heb me net heel stoer opgegeven bij moeders voor moeders. Eigenlijk vind ik het wel eng om het nog voor de echo te doen maar goed het is voor een goed doel en ik heb er eigenlijk best wel een goed gevoel bij dus toch maar een online aanmeldformulier ingevuld.
    Zijn jullie van plan om je op te geven hiervoor?
    Trouwens die zwangerschapsalzheimer dat herken ik hoor! Ik lijk net een onewoman komiekenshow.Als je hoor wat er af en toe uit mijn mond komt rollen...Hopeloos hihi En ik ben ook zo lomp als ik weet niet wat. Nou ja je moet er wat voor over hebben he!?
    Weten jullie toevallig of je roosvicee laxo mag nemen tijden de zwangerschap? Af en toe zit ik zo verstopt dat ik het best wel een handje wil helpen en de pruimen hebben niet geholpen.

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    HArley, ik heb me ook opgegeven voor MvM. Ze komen maandag avond langs. Dan kijken ze ok je kan meedoen!

Over dat Roosvicee weet ik niet, maar ik lees overal dat je heel veel vochthoudend voedsel moet eten tegen verstopping. Dus ook gedroogde pruimen/abricozen eerst goed laten weken in water ed

9. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik kom hier ook bij. Ik ben zwanger en ben 13 april uitgerekend. :D

Groetjes Gerda

10. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    He Me2 bedankt ik ga morgen gedroogde pruimen en abrikozen halen. Ik probeer alles! Gerda gefeliciteerd! :D

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    het wordt hier steeds drukker, maar mischien ben ik een dezer dagen weg hier....
    was vanavond op mijn werk en ging naar de wc, had ik ineens bloed in mijn inlegkruisje....
    daarna hele avond niet meer gebloed, nou trouwens ook niet, ik kwam net thuis van me werk, meteen getest en geeft nog steeds zwanger aan, wat moet ik hier nou mee, dat bloed is toch niet goed????

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Was het rood of bruin Meliske, ik had ook wat roze en bruin verlies op de dagen dat ik ongi moest worden, komt wel vaker voor. Bij twijfel gewoon je ha of vk bellen hoor.

Hier gaan mijn darmen weer te keer, niet echt obstipatie, maar de kramp voor ik kan is niet fijn, na de koffie gaat het wel, maar ik merk dat koffie me tegen gaat staan.

Wat vonden jullie trouwens van de naam die mijn man bedacht had? (laatste bericht vorige pagina)

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    het was rood bruin bloed, meer rood dan bruin, maar heb er daarna geen last meer van gehad, dus ik weet het ook niet....

vind het een mooie naam loekie!

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Milou:Gefeliciteerd hoor, ga er nou maar gewoon lekker van genieten. Ik weet dat het moeilijk is, maar ik heb tijdens zw. schap van mn dochter ook veel te druk gemaakt en weinig er van genoten (ik had daarvoor een miskraam met 7,5 week gehad) Nu wil ik gewoon genieten en probeer positief te blijven!

@Loeki:Schattig dat je man er zo mee bezig is, ik hou wel van aparte namen maar Apollo vind ik meer een hondennaam (sorry als ik je hier mee beledig :oops: ) en die 2e naam weet ik niet eens hoe je het uitspreekt, hihihihi. Hoe komt hij trouwens aan die namen?

@Meliske:Ben je vlak daarvoor naar de wc geweest? Je baarmoeder is nu goed doorbloed en bij te hard persen kan er een adertje knappen. Erg onschuldig maar je kan er wel onzeker van worden.

@Harley: Activia helpt ook altijd erg goed, ik vind het wel prijzig, maar als je het echt een tijdje gebruikt dan heb je een perfecte stoelgang. Ik wil het ook weer gaan halen, mn darmen zijn ook erg van slag.
    Ik heb me ook opgegeven voor MvM, ze kwamen dezelfde avond nog langs, als je je voor de 7e week opgeeft krijg je bovenop de "gewone" cadeautjes ook nog een fotolijstje voor je echo. Je doet het natuurlijk voor het goede doel, maar ik vond het stiekem wel erg leuk dat ik van die cadeautjes krijg :oops: Ze zijn erg blij met vrouwen die zich al zo vroeg opgeven, voor een bakje grondstof hebben ze een zwembad urine nodig :confused: Volgende week woensdag kan ik beginnen :D

@Gerda:Nogmaals gefeliciteerd en leuk dat je ook bij de april mama's hoort, we lopen bijna gelijk, scheelt een dagje :D

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nou ja ik kan toch niet meer doen dan afwachten en dat doe ik dan ook maar he... maar dit maakt me nog onzekerder.

gerda en milou gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

16. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Ja hoor ik hoor ook bij april :p

Ik denk zo rond de 17de Misschien eerder.
    Beetje rare cyclus gehad :(
    Voor mij de eerste ronde na 17 jaar pil :confused:

Alle meiden gefeliciteerd en geniet ervan

Liefs sancho

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Gefeliciteerd sancho!
    welkom bij de april mama's!!!
    Een fijne zwangerschap!

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou die naam was hopelijk een grapje van hem. Charisteas is de aanvoerder van het griekse elftal.

Nee, het wordt iets van Bryant, of Casper of zo denk ik, maar mijn gevoel zegt me dat het een meisje wordt en dan heet ze Annika Elenor.

19. Niet meer actief

@ Meliske: ik zou gewoon de vk bellen hoor! Die van mij zei dat als ik iets niet vertouw ik zelfs snachts kan bellen, dus dat kan jij zeer zeker ook!

@alle nieuwe dames: Gezellig. Welkom!!!

@loeki: Die van mij komt ook alleen maar met namen van voetballers :) Casper heb ik ook op m'n lijstje voor een jongen!!

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja ik wacht het nog even een paar daagjes af, de VK kan toch nog weinig doen, en het is nog allemaal zo pril, morge pas mijn NOD dus ik kijk het even aan, geen bloedverlies meer gehad (alleen gisteravond dan). Maar bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina