April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik had weinig klachten en heb nu ook nergens last van.

@Zaza, ik heb een echo in week 9 gehad en krijg er nu weer een in week 20, als we dat willen. Heb geen nekplooimeting laten doen, dan krijg je een extta echo, maar wij wilden dat niet.

Aquarium gaat goed, zal proberen er in het weekend een foto van te maken. Voorlopig houd ik het bij de guppies.

2. Niet meer actief

Goede morgen dames,

Loeki ik zit even in jouw album te spieken.
    Hebben jullie de trap met laminaat belegd? ( net of ik het over een boterham heb)

En zo ja door welk bedrijf hebben jullie dat laten doen?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Janne, de trap ik gewoon geschilderd, dus helaas geen laminaat op de trap. Zag op Marktplaats laatst wel een bedrijf dat dat kan doen, maar heb daar geen gegevens van.

4. Niet meer actief

Dank je wel Loeki.
    Jullie trap is echt mooi, maar schilderen is bij ons geen optie.( heel erg veelvuldig gebruik)
    Dus het wordt wel laminaat.
    Maar ik kijk eens op MP.

5. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    @Zorra: Dat zijn inderdaad de dingen waar ik me een beetje zorgen over maak en waar ik een beetje angstig van wordt....tis echt heel dubbel want ik ben echt dol gelukkig dat we een kindje krijgen! Maar het hoort er idd soms een beetje bij. En ik vertrouw erop dat alles wel goed komt. Het is ons eerste kindje dus het is allemaal zo nieuw ook.
    Ik voel me vandaag iig alweer wat beter als gisteren. :)
    Ik hoop echt dat de kilo's de rest van de zwangerschap niet zo hard gaan als afgelopen tijd want ik had van mezelf al wat overgewicht...
    Ik heb het er allemaal voor over alleen ik ben een paar jaar geleden geopereerd aan mijn rug, dus die doet al snel moeilijk bij veel extra gewicht..
    Hoe weet je eigenlijk dat je vocht vast houdt? Waar merk je dat aan?
    Erg bedankt voor je reactie en wat een leuk cadeau van je ouders! Ik wist niet eens dat zulke beren bestonden! Grappig!

@iedereen, sorry dat ik even zo zeur hoor :oops:

Mijn ouders zeiden gister dat we een baykamer of iets anders van zo'n 500 euro mogen uitzoeken op hun kosten :confused: Ik was super verrast !
    De kinderwagen en heel wat andere dingen krijgen we van mijn zus ( hergebruik), er hoeven nog maar weinig dure dingen aan geschaft te worden zo, gelukkig :)

@ Meliske: lekker gevoel he, als je zo weer zonder iets weg kan lopen bij de tandarts! En goed dat je het hartje kan horen, erg leuk!

@ Em, zeker een mooie echo!

@ Janne : ik heb ook haast geen klachten meer! Ik eet nu wel wat beter avondeten en doe ook zonder al teveel moeite weer het huishouden enzo...Eerst moest ik tijdens elke afwasbeurt 4 x pauzeren ofzo..hihi
    ;)
    Mijn borsten doen nog maar heeeel soms pijn in de avond.

Ik heb mijn echo van woensdag in mijn album gezet, ik kan echt niet stoppen met ernaar te kijken, zooo mooi

Fijne dag allemaal!

6. Niet meer actief

Jeetje wat zijn we met zijn allen krakkemikkig.
    Iedereen heeft chronische rugklachten.

Evon mooie foto's hoor!

Ik ben blij dat er meerderen zijn die geen klachten meer hebben.
    Vorige week stond ik nog te spugen, nu is dat eigenlijk bijna weg.
    En ik heb vanochtend voor mijn doen ook weer heel veel gedaan. ( aardappels schillen, dagboek bijgehouden, telefoontjes afgehandeld)
    Aangezien ik de afgelopen 4 weken alleen maar gelegen heb, is het echt heel veel.

Dus we zijn op de goede weg met zijn allen.

7. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi meiden wat is er weer veel gebeurd zeg.
    Nou even een update, ik zit in de ziektewet hoor, alleen niet met m'n rug hoewel dat niet over is.
    Ik heb een bedrijfsongeval gehad gisteren met de vracht aannemen. Ik ben van het afstapje gevallen voor de winkel en ik heb mn enkel bezeerd. Gelukkig stond de vrachtwagen dicht bij de gevel en ben ik daar tegen aan gevallen zodat ik me ergens aan vast kon grijpen anders was ik waarschijnlijk plat op mn gezicht gevallen. Toen had ik wel veel pijn maar ik kon er wel op lopen dus ik dacht ik loop de pijn er wel uit. Dat ging op zich aardig, ben nog naar het postkantoor gelopen en in mn pauze nog ff naar prenatal. Maar vlak voor de middag ging ik door mn knieen om iets op te rapen en toen een soort knak en helse pijn. Ik ben er zelfs bijna door flauw gevallen zo zeer deed het. Ik werd helemaal duizelig en het zweet brak me uit en ik kreeg het benauwd. Echt heel eng.
    Toen mn mannetje gebeld of hij even weg kon van z'n werk om me op te halen en thuis te brengen. Nu zit ik met mn pootje omhoog en een ijszak erbij om de zwelling af te laten nemen. De dokter kan er pas wat van zeggen als de zwelling weg is.
    Ik ben wel een pechvogel hoor, ik hoop alleen dat mn kindje geen last heeft gehad van alles. ik vind het best wel een enge gedachte.

Ik was wel blij dat nog bij prenatal geweest ben, ik heb leuke positiekleding gekocht! ;)

Ik ga nu ff een broodje smeren en dan ga ik zo proberen mn buikfoto te plaatsen, heb nu toch tijd zat. pff

8. Niet meer actief

Jeetje mina, Harley.
    Je beeb heeft er echt niets aan overgehouden hoor.
    Nou daar zit je dan te zitten.

Heel veel sterkte.

Ik denk aan je.

Liefs
    Janne

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hé Harley wat een pech zeg! Doe lekker rustig aan, dan knapt je rug misschien ook wat op. Met je kindje gaat het vast nog goed, die kan wel wat hebben.

Sterkte meis!

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Evon: Vocht vasthouden kan je merken aan opgezwollen voeten, knieeen, benen, als je er op drukt dan blijft de plek wat langer wit dan normaal. Wat gaaf dat je een kinderkamer van je ouders mag uitzoeken, wij waren ook zulke geluksvogels, nu kunnen we het kamertje weer gebruiken :D (een nieuw kamertje uitzoeken leek me veel leuker, maar ja kost ook weer heel wat en deze is nog helemaal goed)
    @Janne:Lekker dat je je nu beter voelt, apart is dat he dat je zo ineens klachten vrij kan zijn, heb je aan je beebje te danken, die heeft nu een groot gedeelte van je hormonen overgenomen :D Mijn klachten zijn ook stukken minder hoor, ik moet wel de hele dag door blijven eten dan gaat het met de misselijkheid wel, ik ben alleen erg moe, s'middags slaap ik en sávonds er om 9 uur al in.
    @Harley: O o pechvogeltje, dat is niet zo mooi he. Aan de andere kant ook wel want nu moet je wel rust nemen. Met je baby zal het allemaal wel goed zijn hoor, die is nog zo klein en zit veilig verstopt in je buik. Ik hoop maar niet dat het gebroken is, dan ben je nog wel even zoet. Morgen ga ik ook naar de Prenatal, ik wil nog een positiebroek hebben en iets voor de baby kopen, ook al vind ik dat nog wel eng. Veel sterkte met je enkel!

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Bedankt meiden!
    Mn buikfoto staat in mn album kunnen jullie mn megabuik zien (ik vind m echt enorm hihi)
    wilde ik net eten gaan maken komt mn schoonmoeder langs :x blegh wat een mens. nu ga ik echt wat eten.
    Zorra veel plezier bij de prenatal morgen!

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    evon - nee hoor zeuren die je hier niet! schrijf lekker van je af! als je vocht vasthoudt kan je dat idd wat zorra zegt merken als je erop duwt, en als je echt veel vocht vast houdt en je duwt erop dan duw je een deukje in je huid.

janne - gelukkig dat je klachten nu geen klachten meer heb!

harley - wat en pech! doe het lekker rustig aan! Mooie buikje al hoor!

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Dank je Meliske ;)

He ik heb lekker gegeten! Was ik aan toe, ik heb mn eetlust weer helemaal terug! Alleen geen vlees 's avonds de geur wordt ik helemaal onpasselijk van.

Wij krijgen ook de babykamer van mn ouders, zooo lief van ze!

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Nou dat is bij jou al goed te zien dat je zwanger bent Harley :D Echt mooi!
    Wat lief dat je ook je babykamer van je ouders krijgt. Heb je al een mooie gezien? De geur van vlees vind ik ook misselijkmakend, het eten ervan vind ik wel weer lekker :( En plezier bij de Prenatal gaat wel lukken denk ik, bedankt :D

15. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    jahoor we hebben er al een op het oog!

16. milou

milou Niet meer actief

ik heb nergens meer last van en begin soms te vergeten dat ik zwanger ben. terwijl ik, als ik er weer aan denk echt loop te genieten!
    maandag naar de vk en dan hoop ik ook voor het eerst het hartje te horen.

en o ja, allemaal even aanmelden bij http://www.frappr.com/zwanger

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Morgen ben ik 12 weken en dan wordt het tijd om alle goodies te gaan 'bestellen'. Hoeveel paketten hebben jullie al aangevraagd. Weet dat je van Felicitas na de doos (en de geboorte) ook een bezoekje aan huis krijgt, zit ik niet echt op te wachten, maar goed.

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Boxen heb ik al aangevraagd Loeki :oops: Er is een speciale site waar veel van die aanbieders op staan, even zoeken......

http://www.mybb.nl/

19. Niet meer actief

Heb ik ook gedaan. Toen heb ik voor het gemak, maar even het aantal weken van de gyn aangehouden. ( 1 week verder volgens de groei)

We hebben al een doos van babydump. Die is erg leuk!

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb de diverse dozen aangevraagd nadat ik m'n echo heb gehad. Toen wist ik zeker dat ik m'n zwangerschap niet verzonnen had hahahaha!

Morgen ga ik naar babydump.

Deel Deze Pagina