April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach ik ben nu 10 kg aangekomen, ikverwacht niet al te veel problemen met het kwijt raken daarvan. BV, wandelen en hopelijk weer sporten. Fysio zei wel dat ik er rekening mee moet houden dat ik 3 tot 4 maanden niet meer kan doen dan wandelen en misschien wat fietsen.

2. Niet meer actief

Ik voel de baby niet meer schoppen de laatste tijd maar schuiven hebben jullie dat ook dat je het gevoel hebt dat er onder je vel iets aan het verplaatsen is (beter uitleggen lukt me niet) De VK zegt dat het kan doordat er minder plaats is en afh. van hoe de placenta ligt

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja hoor Missy, dat heb ik ook, nog af en toe een por in mijn ribben, maar dat wordt minder en het draaien en schuiven neemt toe.

4. Niet meer actief

Ja ik heb trouwens ook de tas voor het ZH klaar staan, mag deze week sowieso nog niet thuis bevallen en ach klaar is klaar, mocht hij niet nodig zijn, is zo weer uitgepakt.

Ik denk dat het idd beter voor jou is Loeki om in ZH te bevallen, je kan nniet voorspellen hoe jouw pezen en spieren de weeen gaan opvangen :(

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Missy, hier ook geen geschop meer hoor!

Loeki, ik ben straks waarschijnlijk wel 25 kg aangekomen :oops: En al is het redelijk veel vocht, ik denk dat ik de sportschool wel nodig heb....

6. Niet meer actief

Tjee Jopie mijn vriendin had dat ook en na de bevalling 3 dagen later verloor ze op 1,5 dag 3,5 kilo aan vocht, ze kwam niet meer van het toilet af :)
    en hup bijna 4 kilo kwijt dus het gaat er ook wel weer snel vanaf als het alleen maar vocht is.

7. Niet meer actief

Jopie is je man nog steeds in de veronderstelling dat de babykamer nog moet worden gemaakt?

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Missy, ik zou het ook niet weten en mijn fysio ziet dat dus ook nog niet goed gaan, vandaar dat ze wil dat ik naar het ZH ga.

@ Jopie, het is altijd gezelliger met z'n tweeën. Ik ging samen met mijn man, maar die wilde op een gegeven moment niet meer en toen ging ik maar alleen. 25 kg is geen ramp hoor, als het er maar weer af komt. Het is geen vast vet. ;)

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Missy, vocht of geen vocht, het gaat er straks gewoon allemaal weer af! Punt :p

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Mijn man denkt idd nog dat ie de babykamer "ff" af moet maken.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, dat zal wel een leuke verrassing zijn Jopie.

Meiden, mijn man wil het dorp nog even in. Ik spreek jullie vanaaf wel weer.

12. Niet meer actief

Leuke verrassing dat de kamer al compleet af is Jopie.
    :)

Ik ga even eten wellicht nog tot later, of morgen ;)

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki veel plezier

Missy eet smakelijk

Mijn ouders komen zo dus tot later!

14. Niet meer actief

en toen was iedereen weer weg :rolleyes:
    Ik "spreek'jullie morgen weer doeg :) allemaal fijne avond

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb een 90D van de Hema gekocht en dat past best, valt dus redelijk groot uit.Manlief vind het wel leuk dat hij zo makkelijk aan de voorkant open kan :p

We hebben lekkerpizza gehaald en Ben&Jerries ijs.

16. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ja ik herken het zeker! Mijn buik gaat nu vooral in golven op en neer ipv kleine korte plopjes. En ik krijg meer las van druk plekken, dan gooit hij/zij de billen tegen mijn ribben en dat geeft enorme druk :( Krijg dan ook vaak minder lucht. Zelfde geld richting blaas helaas :oops:

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja last van mijn ribben heb ik ook, verschrikkelijk.

18. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Jopie ik ben nu ook 18 kilo aangekomen, waaronder ook vocht. Als ik sokken aan doe en ze even later weer uit doe dan zie je gewoon kringen, helemaal ingedeukt. Heb ook geen enkels meer, helemaal verdwenen... dus hoop dat dat ook zijn bijdrage levert aan de kilo's. Voordat ik zwanger werd, was ik weer begonnen met sporten, en ik wil het zeker weer oppakken, zoiezo om alles wat strakker en in shape te brengen.

Dat van het schoppen heb ik ook, het zijn meer bewegingen, die je dan ziet onder je vel. Mijn kleintje heeft wel regelmatig de hik, dan zie je mijn buik elke keer omhoog gaan, wel lief om te zien, en je voelt het dan ook onder.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, Ben&Jerry ijs... Lekker!

Oempje, ik heb dat ook met m'n sokken en met m'n slippers

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja de hik heeft ijn kleintje ook wel hoor, vind het eigenlijk niet heel fijn.

Deel Deze Pagina