April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,

joepie we hebben onze meubeltjes in huis, weliswaar nog in dozen maar we hebben ze toch. Net even de voiture in elkaar gestoken en ie is prachtig allé al zeggen we het zelf. We hebben alleen problemen om onze maxicosi op de adapter te krijgen, we testen morgen wel nog eens en dan gaan we meubels in elkaar steken. kga dan foto's nemen.

bambino ik heb ook veel last van mijn ene heup en dat komt plots op maar als het er is doet het wel veel pijn kga dinsdag toch aan gyn vragen hoe het komt. En ook deze namidag terug veel pijnlijke steken gehad onderaan eigenlijk echt in mijn vagina en redelijk slijmverlies gehad doorzichtig, sorry voor de detials...

allé kga beke bij de kids zitten,

Annabel

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik vind het ook niet prettig.

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Lekker Annabel! Ben zeer benieuwd naar het resultaat!

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mooi dat alles er is, vioture is de kinderwagen neem ik aan, aangezien het over de maxicosy gaat. Ik ben benieuwd naar de foto's

Zijn je ouders al weer weg Jopie, was het gezellig?

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja ze zijn weer naar huis. Was zeer gezellig. Zie jij je ouders morgen weer?

6. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Annabel wat goed dat alles binnen is, ben erg benieuwd! Hihi voiture grappig woord voor kinderwagen.

Ja, ik vind elk teken van leven een goed gevoel. Maar soms kan de hik van kleintje me wel uit me slaap houden. En soms denk ik, stopt ie nog? haha dan duurt het een beetje lang.

Ik zie mijn moeder morgen weer :D

7. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    Hoi allemaal

Ik heb de hele week nodig gehad om tussen door bij te lezen en bleef steeds 10 pagina's achter lopen maar ben nu weer bij :)

Tascha en Dientje; heel veel geluk en hopelijk komen er sterke baby's als ze eenmaal te vroeg worden geboren!

Heel veel blz terug ging het om een oproep voor een 30+ site/forum, ik zat te denken; ging dat niet om 30+weken zwanger? Ipv leeftijd?

Verder is het hier druk met de laatste dagen van mijn werk, alleen maandag en dinsdag nog...
    En heeft mijn 4 jarige zoontje sinds woensdag de waterpokken.. Ik heb meteen de verloskundige gebeld maar er is geen gevaar voor mij. Ik heb ze al gehad zegt mijn moeder. Mijn vriend is militair en door de week weg, dus waren wel even zware dagen zo met gebroken nachten want ach wat was mijn kleine kerel ziek. Nu is hij(vriend) gelukkig weer thuis en is hij druk met de logeerkamer begonnen. Dan kan daarna de babykamer afgemaakt worden als die komende week binnenkomt!

groetjes!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    JA heerlijk, rond het avondeten zijn ze weer hier.

9. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, het is vaak veel bijlezen, als je niet regelmatig komt kijken, dat heb ik ook vaak, echte babbelkousen hiero... wel erg gezellig!

Spannend dat je babykamer deze week binnenkomt...dat wordt nog even hard werken voor je vriend, maar dat zal allemaal wel goed komen ;)
    Gaat het nu wel wat beter met je zoontje? Waterpokken hebben is niet leuk!

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Messie, beterschap met je zoontje!

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, ik ben echt een moederskindje hoor en nu ze 6 weken weg geweest is vind ik het wel weer voldoende geweest, gelukkig konden we iedere dag chatten.

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    He dames!

Ik kan even snel op het internet hier in het ziekenhuis en ben wel erg blij dat ik jullie op de hoogte kan houden.

Het was allemaal zo onwerkelijk vanochtend ineens plons en daar ging mn water.
    Alle ziekenhuizen in amsterdam zaten vol dus ik moest een uur wachten voordat ik naar een ziekenhuis gestuurd kon worden wat niet bepaald mn eerste keus was ik heb vaak nare verhalen gehoord over dat ziekenhuis.
    Ik heb al gevraagd of ik overgeplaatst kan worden maar helaas zat het ziekenhuis waar ik naartoe wilde nog steeds vol.
    Ik moet de hele dag plat liggen en mag niet lopen want als er weeen komen houden ze niks meer tegen, ze gaan het kindje geen longrijpings prikjes geven wat ik wel een beetje raar vind eingelijk, ze zeggen dat de longen al rijp zijn maar ik geloof er niks van.
    Ze hebben me bloeddruk gemeten en een ctg scan gemaakt verder niet, mijn ouders en schoonouders vinden dat ze ook een echo moeten maken en bloed moeten afnemen maar dat vinden ze niet echt nodig.
    Gelukkig gaat alles wel prima met de baby, maar ik voel me niet zo prettig in dit ziekenhuis.

Ik spreek jullie morgen weer Groetjes nandine

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dientje, fijn dat je even ons op de hoogte kan stellen. Ik vind het ook een raar verhaal, dat ze verder niks doen....
    Meis, heel veel sterkte! Hou je taai en ik hoop dat je gauw naar het ziekenhuis van je keuze kan.

14. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    amaai wat een verhaal dientje, k zou mij er toch ook niet goed bijvoelen, hopelijk kun je snel veranderen van ziekenhuis!
    en helpen ze jue daar wel naar behoren
    succes, we denken aan u!

ja voiture is wandelwagen, dat is eigenlijk voor ons een dialect woordje uit het frans...

allé kga gaan slapen want buik doet raar,

slaapwel en tot later,

Annabel

15. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Heeeeeey Dientje! Wat goed om iets van je te lezen. Welk ziekenhuis lig je? En welk ziekenhuis had je willen liggen. Ik kan me voorstellen dat jij zoiets hebt van, waarom geen prikje voor de longetjes?

Ben heel blij dat alles goed met jou en de baby is... erg spannend allemaal! Hou je sterk en doe het rustig aan!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Sterkte Dientje, fijn dat je ons even laat weten hoe het gaat. Het komt echt wel goed hoor, maak je neit te veel zorgen om de zorg in het ziekenhuis, ze weten echt wel wat ze doen en laat je niet gek maken.

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Welterusten Annabel. Hopelijk gaat het morgen weer beter met je buik.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo iedereen reageert tegelijk :p

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    't lijkt wel spitsuur :p

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Oempje ik lig in het Slotervaart ziekenhuis en wil graag naar het Lucas Andreas of het AMC.

Deel Deze Pagina