dat zou natuurlijk kunnen, Ik ben benieuwd hoe jou man straks reageert op jou, en hoe je er nu uitziet jopie, dat moet toch echt wel heel vreemd zijn.
JA ik zou zijn gezicht ook wel willen zien, ga je hem alleen ophalen, volgens mij wel hè. Nou ik heb een foto gemaakt hoor maar ik denk dat hij over een uurtje spijt heeft, want hij heeft al zo'n last van zijn rug, alleen heeft hij net pijnstillers geslikt, dus merkt hij het later pas .
Dus hij ligt straks plat, Nou ja, de ramen zijn wel mooi schoon, Die van mij moeten ook worden gedaan. Misschien dat mijn moeder het morgen wil doen voor me. Mijn zusje vertrekt trouwens 16 maart naar zweden, om daar te gaan wonen. Ik vind het best wel erg eigenlijk. Maar goed het is haar leven. Het is alleen zo ver,
Nou ja, hangt er vanaf wáár in Zweden ze gaat wonen natuurlijk. Malmö is niet zo ver weg hoor, maar Kiruna is wel bijna een week rijden met de auto. Nou hier zijn zelfs de ramen van het auarium gedaan.
Oh, dat is net ten zuidoosten van Goteborg toch, dan valt het wel mee, ik ben er wel eens geweest, maar dat is jaren geleden.
Nog even een ideetje misschien. Via de site van het ziekenhuis kan je een kaartje sturen naar Tascha. als een van jullie dat zou willen doen stuur dan een pb naar mij dan geef ik het adres enz. op komen geen kosten bij is via de website helemaal gratis. Gr. Lona
Nou hou je die bewolking daar Loeki? Daar heb ik geen zin in hoor, het ziet er net zo vrolijk uit buiten! Ga maar eens strijken. Het houdt ook nooit eens op dat wasgoed! En ik denk dat het dit weekend nog erger word dan anders (we zijn onze zoon een poging aan het laten doen zindelijk te worden, dus hij heeft geen luier om!)
Meiden wat zijn jullie druk aan het kletsen! Natanya, spannend hoor! T zou een mooie overloop zijn, de een uit de luiers en de ander erin! Hoop voor je dat t goed gaat, want t is toch weer een hele mijlpaal! Bosi, Jammer dat ze zo ver weggaat. Mijn ouders zijn naar friesland verhuisd, 5 jaar geleden, en ik vind dat al een roteind. Wel jammer dat ze voor je bevalling enzo gaat, lijkt me erg moeilijk! Loeki, wat doet ie nou? Niks zeggen, lekker van genieten en als ie klaar is heeeeeel dankbaar zijn! Wij hebben net lekker een sinaasappel en een banaan gekocht. (lekkere boeiende info ook) Even een beetje puin geruimd in de tuin en nu gaan we weer iets klusserigs doen! Heerlijk die lente! Meiden een hele fijne dag en ik hoop dat de bewolking hier ook wegblijft!
Ik ben ook benieuwd naar de reactie van mijn man Ik ga hem idd alleen ophalen. Ik had hem net aan de telefoon. Hij zit lekker op het terras te ontbijten en hij gaat zo naar het strand Gelukkig is het hier ook mooi weer, al trekt het nu wel dicht.... Mo, gelukkig heb jij je sinaasappel gehad hihihi! Doe je wel een beetje rustig aan in de tuin? Natanya, succes en ik hoop dat je zoontje gauw geen luiers meer nodig heeft!
Mo: friesland is dan nog te doen idd, Heeft iemand lona al een pb gestuurd? Ik vind het wel een leuk idee van het kaartje.
Zo even snel tussendoor hoor. Ik ben onze slaapkamer aan het opruimen want het bed gaat op klossen vandaag. Pffffff wat een hoogte en hij staat nu nog erg wankel naar mijn zin. Mijn man komt zo thuis en dan kijkt hij wat hij er aan kan doen. Daarna de klamboe boven het wiegje hangen want we zullen wel veel muggen krijgen dit jaar. Fijn te horen dat het met Tascha goed gaat. En ja sturen we met zijn allen 1 kaart of allemaal losse? En wat verevelend dat je niet naar het ziekenhuis van je eigen keuze kan Dientje. We zeullen wel met zijn allen virtueel duimen dat er snel plek is in een van die andere ziekenhuizen duimduimduim...... Verder weet ik even niet meer wat er allemaal weer gezegd was, ben het kwijt Ik ga weer terug naar zolder, jammer dat het nu net vandaag zo'n mooi weer is. Maar ja met 37 weken moet alles klaar zijn en dat is toch echt morgen al! Groetjes doegggggggg
Ik heb al 2 reakties binnen dus adres doorgegeven. Het lijkt me leuk als ze post krijgt, want dat had ze tot gisteren nog niet. Is een beetje kaal boven haar bed. Groetjes Lona
Ik heb al een pb gestuurd en ook al een kaartje. We kunnen ook allemaal apart een kaartje sturen en samen nog een. Krijgt ze extra veel!