Als een pb die U gestuurd heeft in de wachtrij staat, wilt dat zeggen dat degene aan wie U het pb'tje gestuurd heeft hem nog niet gelezen heeft. Zodra diegen de pb opent komt hij bij U in verzonden te staan.
Frummel is een beetje stil en daar hou ik niet van. Voor de rest is de film nog niet gelukt, dus daar baal ik van. Ik heb gestreken ( wel 8 minuten) en dat ging ook niet goed. Kortom een baaldag. En oja ben vanochtend door die domme film ook nog in janken uitgebarsten. Ites wat ik nog nooit heb gehad. Toch hormoontjes?
En hoest met jou? Nog een paar uurtjes he. Leuk he. Oja en de droogmolen was door de wind omgewaaid in die gore kattestront. Gadverdamme, laten ze lekker de katten bij zich houden. Rotbeesten. Ze schijten in MIJN tuin. En ik kan ook nergens meer de ramen open zetten, want die rotbeesten springen gewoon door de hor heen naar binnen. Zo ik heb weer geklaagd.
Nou ik was even op een ander deel van de website, jij was ook offline Ja ik kan niet klagen over andermans katten daar ik er zelf twee heb loslopen.
Oh, ik heb een mooie fiets gezien , ik wil zo graag een tweede fiets hebben voor het fietsen met de kleine, want op mijn nieuwe sportfiets kan geen zitje. Nu heb ik een hele mooie gezien, maar hebben er nu natuurlijk geen geld voor
gelukkig komt het vakantiegeld bijna Bij ons is het ook bijna op het geld... dus vakantiegeld en belastinggeld is erg welkom... Binnenkort ook nog een bakfiets kopen en das ook niet echt goedkoop! Ow je ouders komen bijna,wat lekker zal dat zijn,weer je mams zo dichtbij! Ow en voor Jopie is het ook al zo spannend! Kan me voorstellen dat je vlindertjes in je buik hebt! Lekker een paar maanden met je man genieten en straks ook van de kleine! Hmm dit weer is echt goed voor je schoonmaakdrift! Heb de ramen gelapt,benedenverdieping gezogen en gedweild,boodschappen gedaan en opgeruimd,zo gaat de tijd wel snel! Vanavon ga ik eens alle video opnames op dvd zetten,moet nog steeds van toen Jennifer een baby was,dus ben wel ff zoet!
Laatste nieuw: Duidelijk nieuwe weeen. Wel overkoombaar volgens Tascha maar wel aanwezig. CTG gemaakt was goed. Over 1,5 uur toch maar weer een remmer. Spannend! Gr. Lona
Lona:Moet Tascha dan niet een aantal keer per dag een pilletje nemen ofzo voor de weeen te stoppen? Bij mij was het heel erg,ik had pijnlijke weeen om de 3 min en ze hebben het toch kunnen stoppen! Ik heb nog 2 weken lang weeenremmers moeten nemen. Die pillen waren echt straf! Ik begon na gestopt te zijn met de baxter ook terug weeen te krijgen en heb toen een pilletje gekregen.Na 10 min was alles stil zelfs geen harde buik meer in dat half uur monitor(straffe pillen denk ik ) Is inderdaad een spannende periode!
Oh, wat spannend weer Lona, hoop dat ze het weer stil kunnen krijgen. Pientje, ik zie de Beslatingdienst liever komen dan gaan hoor ze hebben van ons nog ruim 500 euro te goed. Ik heb ook al gekeken of ik deze fiets 2e hands kan krijgen, maar kan hem niet vinden en de advertentie van de Makro loopt tot aanstaande maandag.
Het duurde al van maandag tot woensdag totdat de pillen een beetje hun werk deden. Eigenlijk is het nooit echt stil geweest. De artsen zeiden ook dat het weleens voorkwam dat er door de pillen heen toch weeen komen. Ze waren de dosis juist aan het afbouwen. Ze voelt zich er ook niet echt lekker door hoor. Lage bloeddruk enz. Gr. Lona
Het duurde al van maandag tot woensdag totdat de pillen een beetje hun werk deden. Eigenlijk is het nooit echt stil geweest. De artsen zeiden ook dat het weleens voorkwam dat er door de pillen heen toch weeen komen. Ze waren de dosis juist aan het afbouwen. Ze voelt zich er ook niet echt lekker door hoor. Lage bloeddruk enz. Gr. Lona
Lona, da's dan toch wel een domper voor Tascha, net nu het goed leek te gaan. Ik hoop dat de weeënremmers helpen. Loeki, zijn je ouders als thuis?! Pientje, doe je niet een beetje veel
Nou hopen dat het nog even te stoppen is voor Tascha en de beeb. Ik heb haar ook een kaartje gestuurd.