Arme Janne, ik vind het heel zielig voor je! Je hebt nu je laatste weekje? Lona, ik hoop ook voor Tascha dat t rustig blijft. Joh, toch wel leuk hoor dat de eerste aprilmama is bevallen! Wel jammer voor Dientje dat t zo moet, maar het is toch echt een beginnetje he? Ben zo benieuwd wie de volgende is! Denk nu toch wel Tascha...
Ik denk ook dat ze nu aan de beurt is. Als het eenmaal wil komen, dan hou je het ook niet zo heel makkelijk meer tegen.... Gr. Lona
En volgens mij wil Tascha d'r kindje heel graag komen, Lona! Laat maar komen, Dientje heeft t goede voorbeeld gegeven!
De eerste baby is geboren, gefeliciteerd dientje, Zoals ik het lees gaat het best goed met hem. leuke naam ook, tyron. Poepen hoort erbij hoor, En denken dat je dood gaat ook! Ik kan niet wachten op de foto's. Jopie: ontzettend veel plezier vandaag met de terugkomst van je man. 8) Janne: ik ben ook nog niet helemaal klaar met school en naar school gaan, maar jij bent wel al iets verder natuurlijk. Pientje: ik ga het eens opzoeken of dientje dat heeft gezegt, dat ze dat gevoel al had. Ik namelijk ook, bij 38 weken. Maar goed, dat is natuurlijk wel heel anders dan de 33 weken van Dientje. Tascha: nog steeds duim ik voor je dat de baby nog even mag blijven zitten. Kaartje komt eraan,
Ze heeft het inderdaad aangevoeld waarschijnlijk. Dat je dat nog wist pientje. Eigenlijk wel bijzonder. Haar baby was volgens mij toch ook al groter en daardoor dacht ze geloof ik ook dat ze misschien verder was. Dat vroeg ze ook een keer bij de VK hier op de site. Ik ga eens kijken of ik dat kan vinden. Gevonden: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Bijzonder dat Dientje het heeft aangevoeld. Ikzelf denk ook dat de baby eerder komt. Vraag me niet waarom, maar ik zeg al vanaf het begin dat de kleine rond 11-12 april komt ( misschien wel de nacht van) Puur gevoel Tascha; ik hoop dat het met jou en de kleine net zo goed gaat als bij Dientje! Succes, hoop dat het niet te zwaar voor je wordt. Janne: =D> =D> =D> nog steeds aan het werk, complimenten! Jopie; Heeeeeeeeeeel veel plezier vandaag. Je zult hier wel niet veel zijn vandaag Hier gaat het goed. Vanmorgen een wat harde buiken, maar zijn nu weer weg. Toch wel druk zo'n verjaardag Manlief doet best veel om me te ontlasten hoor, maar kan gewoon niet goed stil zitten Vanmiddag de laatste visite, 11 man Aankomende week zal wel voorbij vliegen denk ik, wil nu eindelijk alles eens gaan wassen en strijken. Ma laatste cursus dag. Woe naar de vk voor controle. Do naar de gyn voor 2e groei echo en vrij met mijn 2 beste vriendinnen ( waarvan 1 nu 12 weken zwanger) uit eten Ik kom de week wel door Iedereen een hele fijne zondag! En geniet van het mooie weer!
Dientje gefeliciteerd met de geboorte van je zoon hopen dat je hem snel mee naar huis mag wel lekker dat alles goed gaat groetjes Ellen
Dientje: gefeliciteerd ! Wat een drukte nog om zo op het laatste moment verhuisd te worden. Gelukkig gaat het goed met jullie. Tascha veel sterkte als het nu toch door gaat zetten. Ga nog even m'n laatste buikfoto's online zetten en dan gaan we vandaag lekker naar de thermen. Niet in de sauna, maar gewoon lekker in het warme water. Jopie: zet hem op he: knuffel die vent van je maar helemaal plat, ook al zit er nu een dikke buik tussen
Em; veel plezier. Lijkt me heerlijk om te doen! Bosi; doe zo rustig mogelijk, haha. De soesjes nemen we morgen mee! Krijgen jullie nog visite?
Ja vandaag ook nog. Maar daarna is het gelukkig weer klaar, Toch wel druk. Em: ik ga je foto's zo weer even bewonderen,
Dientje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Dat ie maar snel mee naar huis mag! Foto's Foto's! (Ben niet nieuwsgierig) Wij verwachten ook dat ons hummel eerder komt dan de planning, mijn man zegt 8 april, dan wordt het dus een klein paashaasje hahaha! Ach we wachten het af!
Hoi iedereen! WOW! Dientje! Gefeliciteerd met jullie zoontje! Ben erg blij dat het goed gaat met jullie Genietse Wat bijzonder ook dat je voorgevoel zo goed was.. Ben erg benieuwd naar de foto's! @Tasha: wederom heel veel succes de komende dagen! Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren, gelukkig ben je in goede handen! Sterkte! @Bambino en Em: mooie buiken hoor!, lief ook die kleertjes zo in de kast, bambino..ik kan altijd heel lang in de kast kijken hier...lekker outfits/combinaties bedenken enzo! @Jopie: Ik wens jullie super fijne dagen, dat komt vast helemaal goed @Janne...tis wel tijd dat je ook lekker met verlof gaat inderdaad...moet zwaar voor je zijn zeg! @Bosi: ben je nog bezig met school, of ben je er voor nu even klaar mee? Kan me voorstellen dat het erg zwaar wordt. Werkt je geheugen nog wel een beetje mee dan? Ik krijg morgen bij de gyn. te horen of ik een keizersnee krijg.. Vrijdag ben ik er ook geweest voor een ligginsecho en ze lag nog steeds in een onvolkomen stuit. En mijn baarmoeder is al 39,5 weken ver, de baby is wat groter dus en een draaipoging is waarschijnlijk geen optie meer. Natuurlijk bevallen is te gevaarlijk met een groot kindje...dat wil ik ook helemaal niet. Mijn VK heeft het sowieso voor mij afgeraden. Dus wie weet ben ik volgende week aan de beurt. Spannend! Een hele fijne dag voor iedereen, ik ga lekker naar buiten nu...maar eerst even een maagzuurtabletje pakken geloof ik...(wordt er gek van!)
Welkom op de wereld THYRON ALESSANDRO De trotse ouders natuurlijk van harte gefeliciteerd! Fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie. Nou mijn bed staat op klossen, wat een hoogte zeg. Kom er bijna niet uit, in gaat wel veel makkelijker! Het wiegje staat nu ook helemaal paraat met de klamboe eromheen. Het verzorgingstafeltje met de weegschaal staat ook klaar. De emmer met zak staat ook gereed. De stoelen staan erbij, nieuwe lampen voor extra licht indien nodig. Het kraampakket staat onder het wiegje, het kraammatras en zeil ligt op mijn bed. Oke wat ben ik nu nog vergeten? :-k Ik ga nu even op de bank liggen want ik heb gisteren te veel gedaan denk auauau =;
Helaas heb ik weinig tijd om op iedereen te reageren. IK WIL ALLEEN ZEGGEN DAT IK HEEEEL BLIJ BEN VOOR DIENTJE!Gefeliciteerd en het is gelukkig allemaal goed gegaan en achter de rug. Geniet van je zoontje en hopelijk mag hij snel naar huis!
Dientje en partner PROFICIAT \/ \/ \/ Hier harde buiken en pijn in buik gisteren in de Xenos hihihi, wat wil het toeval mijn eigen VK stond achter me aan de kassa, manlief was gelijk gerustgesteld en de VK moest ook wel lachen om de situatie hebben het even afgewacht en toen het weer ging is ze weer gaan winkelen, lachwekkend vonden we. Jopie lig je al in bad met een bavaria malt en JE MAN Loeki ouders goed en wel gearriveerd, helaas nu geen kadootjes meer iedere dag. Tascha ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat, Lona dank voor iedere update! Ik heb net box opgezet dus we zijn er hier ook zo goed als klaar voor
Heel snel even, mijn ouders zijn net weg en mijn schoonouders zijn er nu. Lees later wel weer bij. DIENTJE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE, dat jullie allemaal maar snel naar huis mogen. Tascha, jij bent vast de volgende hoor meis. Zo niet, dan nog even volhouden, komt allemaal goed. Mo, jij mag vanaf vandaag hè
Update. Dokter is langs geweest. De weeenremmers zijn gestopt worden niet meer gegeven. Er is nog wel aktiviteit in de buik, maar nog niet erger. Haar gevoel zegt dat het niet lang meer duurt maar dat is natuurlijk afwachten. Na het bezoek dat is om 4 uur afgelopen neem ik weer even kontakt met haar op. Spannend! Gr. Lona