April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Evon sterkte morgen en i k hoop echt dat de baby vanzelf nog is gedraaid want een keizersnede is ook wel wat zeg :)

Fijn dat Meliske zich weer af en toe meld, fijn om wat van hun te horen zal haar PB en.

voor de rest ben ik het even kwijt er is zoveel geschreven dit weekend en ik heb weinig tijd gehad om alles aandachtig te lezen, komt nog wel.

;)

2. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik moet ook nog zoveel doen... Gordijntjes kopen, plankje en schilderijtjes ophangen op de babykamer, vrijdag gaan we een box kopen, ik moet nog een luiertas en verzorgingsprodukten en nog wat kleine dingetjes...
    Dan moeten we nog de geboortekaartjes, dus van de week even langs de drukkerij kijken wat de mogelijkheden zijn, en anders bestel ik ze via internet

En dan zijn er nog de gewone dingen die ik perse wil doen, zoals onze kledingkast opruimen (lees: veel spullen weg doen die ik niet meer aantrek) etc etc...

3. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    ohja komt wel omdat we per 1 februari in ons nieuwe huis zijn gaan wonen en daardoor veel dingen heel laat regelen.

De erkenning wordt wel een feestje want mijn vriend gaat mijn 1e kind ook erkennen ook al is hij geen biologische vader. Maar hij is nu wel al heel lang zijn enige en echt vader dus donderdag vieren en een klein gezins feestje! :)

4. Niet meer actief

messie dat wordt dan echt een familie feestje voor jullie, leuk en speciaal. :)

Sandra ik wil ook mijn klerenkast opruimen maar ik weet nit waar te beginnen, ben nu nog niet echt wat aangekomen dus heb geen idee hoeveel ik nog weeg en welke maat ik heb na bevalling dus welke kleren houden en welke niet. passen is nu geen optie, ben dus bang dat dit na mei een keer gaat worden ofzo. :rolleyes:

5. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Hoi meiden ik kom stiekum even gluren,

ik zie dat de eerste april mama is bevallen gefeliciteerd Dientje :D :D :whistle: Ik ben blij dat het zo goed met hem gaat ik hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0

7. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeieavond,

Dientje voorallereerst ne dikke proficiat met de geboorte van jullie zoontje en blij te horen dat het zo'n ne flinke jongen is en 2 kg is toch al een mooi gewicht voor 33 weken zwangerschap.

Tascha veel succes meisje en hopelijk gaat alles ook goed bij jouw! En als hij nog even wil blijf zitten des te beter.

loeki tof dat meliske terug berichtjes stuurt en zo te lezen doet het haar toch wel ergens deugd. en als ze het zelf wil is een foto van haar dochtertjes welkom, wie er dan naar kijken wil kan gerust. Doe ze alleszins vele warme groeten van mij en bedank haar maar voor de wensen van ons huwelijk.

Hier is de beeb heel erg rustig geweest vandaag ben het eigenlijk niet gewoon! Toen we deze namiddag gaan wandelen zijn heb ik af en toe zo van de pijnlijke scheuten gehad onderin. Dinsdag naar gyn ben er wel blij om zodat ik wat uitleg vragen kan. Alles zit ineen van de kamer ga er deze week foto's van maken.

evon hopelijk toch nog het goede nieuws morgen en kan je natuurlijk bevallen é.

en zoals loeki zegt hopelijk volgen we het lijstje nu wel verder.

sterkte aan de rest van de mama's en vergeet nooit we zijn er voor elkaar!

slaapwel iedereen en tot morgen,

Annabel

8. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Wat fijn om te horen dat het wat beter met meliske gaat ik denk nog vaak aan haar.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat bewijzen we toch iedere keer weer hè en iets zegt me dat meliske ook nog wel eens komt buurten hoor. Ze klinkt in haar berichten tenminste weer positief en ik vind het heel knap dat ze ook weer op iederen probeert te reageren. (ik had haar even kort de bijzonderheden van de afgelopen weken gemeld), maar zelfs dan weet ze nog heel veel dingen aan jullie te schrijven die ik haar niet verteld heb.

Ik stuur de door jullie geposte berichtjes ook weer terug dus reageer gerust met @ Meliske dan zet ik het in de mail en krijgt ze het dezelfde dag nog. Ze vind het in ieder geval heel fijn om van jullie te horen. Persoonlijke berichten kunnen natuurlijk in een PBtje aan haar.

10. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    @Meliske, ik denk dat we graag foto's van jullie mooie meisje willen zien hoor! Misschien kun je ze in je eigen album zetten of zoiets, dan kunnen de dames zelf beslissen of ze het wel of niet aandurven om jullie meisje te bewonderen.
    Sterkte gewenst, en fijn om te horen dat het wat beter met je gaat, en de kracht hebt om toch af en toe mee te lezen op het forum.

11. Niet meer actief

Loeki waren je ouders nog ingesneeuwd geweest ?

@meliske ik wil wel een foto van jouw mooie meisje zien hoor.
    ik heb je al een pb gestuurd voor ik deze mail via loeki las.
    en ik hoop dat het licht dan snel op groen gaat voor jullie om een nieuwe zwangerschap te beginnen.

Loesje hoe is het met jouw?

ik weet de laatste 2 dagenniet meer hoe ik moet liggen rug niet fijn, buik gaat niet, rechterzij is fel protest via baby :( linkerzij veel pijn richting nier, dus slaap ik met veel opstaan, draaien, moeilijk liggen en nadenken over vanalles en nogwat :)

12. Niet meer actief

Ik krijg trouwens wel de kriebels als ik zo de box in mijn kamer zie staan, morgen oppassen op mijn neefje van3 en ene van 4 maanden even nog een keertje proefdraaien :p

13. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Op zich wel goed dizzy missy op de normale zwangerschaps kwaaltjes na zoals vocht (wat behoorlijk pijnlijk is) en hoofdpijn(bloeddruk?) maar ik heb in ieder geval nog geen bloedingen meer gehad en daar ben ik blij mee. hoe is het met jouw?

14. Niet meer actief

Jopie..................................I KNOW WHAT YOU DID TODAY hihihi, sorry heb eenmelige bui en ben bebieuwd of alles goed is gegaan met vlucht en man. en zijn reactie naar je buik en kamertje :) :) :)

15. Niet meer actief

Na 7.5 maanden overgeven en extreem misselijk te zijn geweest is het nu beter dan in al die maanden, voel me goed, misselijkheid op laag pitje, ik eet weer redelijk normaal en dat doet wel goed. de buik is nog niet zoveel maar ja zit ie ook niet in de weg denk ik maar ;)
    fijn dat de bloedingen weg zijn gebleven, vond ik toch wel zorgelijk :) :p

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga jullie berichtjes morgen aan Meliske doorsturen, de suggestie om de foto's in haar eigen album te zetten is wel een goede. Ik zag dat ze vandaag al wel weer op het forum geweest is, maar ze had nog niets gepost.

@ Missy, ja ik denk dat ik ook wel weet wat Jopie gedaan heeft vandaag :evil:

@ Loesje, fijn dat er geen bloedingen meer geweest zijn. Nu kun je echt wachten op de kleine hè.

17. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    nou ik wil qua buik wel met je ruilen ik ben hem al zo zat! ik kan mijn eigen voeten niet eens zien en sokken en schoenen aan en uit doen is net een komedie voor een ander dan :D

18. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    echt wel loeki ik kan niet wachten maar het moet toch nog wel zeker een weekje of drie blijven zitten :)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Met mijn buik bedoel je, nou geloof me, je mag hem zo hebben, met spierpijn en al. :p

20. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ja soms zou dat wel makkelijk zijn als we even konden ruilen kon je even op adem komen, al wordt die van mij top zwaar ;)

Deel Deze Pagina