Ja, dat zou voor heel even wel fijn zijn denk ik, maar geloof me, je zou niet weten wat je overkomt als je ineens met een andere buik wakker zou worden morgenochtend
Ik wel iig, Loesje ik ga lekker mijn bedje opzoeken, ik denk dat de meeste dames dat ook al gedaan hebben. Tot een volgende keer, ik ben er iig morgen weer om jullie, indien nodig, berichtjes van Meliske te bezorgen en te vertellen hoe onze rondleiding in het ZH was natuurlijk. Welterusten allemaal en sweet dreams.
Bosi ik laat het weer aan jouw over, je kunt hier momenteel een kanonskogel afschieten zonder reactie
Ja dizzy, geef het stokje maar weer over. Loeki: ik heb je een pb gestuurd. Ik reageer morgen wel even op iedereen ( als ik alles nog weet) Ik ga nu even tv kijken en dan slapen. Ik voel me verder ook prima.
Goedemorgen allemaal, Gisteren niet meer in de gelegenheid geweest een bericht te plaatsen, dus nu nog even een kleine update. De weeenremmers zijn dus gestopt, er was gisteravond rond 8 uur nog steeds activiteit. De verpleging houdt het goed in de gaten. Ze vertelde wel dat de onzekerheid een beetje veel werd. Komt het wel komt het niet. Hoe gaat het lopen, niemand kan het haar vertellen. Ligt ze nog een poosje zo in het ziekenhuis? Zelf denkt ze dat het niet lang meer kan duren, ik trouwens ook niet. Ik ga haar zo direct weer even bellen, en dan hoop ik weer meer te weten. Trouwens even een gedachte van mij. Ik heb vanaf het begin gedacht dat het een meisje zou zijn, was er zo van overtuigd. Maar nu het steeds dichterbij komt denk ik dat het een jongen is. Raar hoor. Maar ook mijn gedachtes slaan op hol. Rare oma in spe ben ik hoor! Gr. Lona
Tascha gesproken, Ze heeft enorm slecht geslapen, Ze heeft weer flinkenutteloze weeen gehad. Ze zijn nu wel wat afgenomen, maar niet weg. Het wordt nu wel een beetje vervelend. Ze is het een beetje zat denk ik. Hou jullie weer verder op de hoogte. Gr. Lona
O de waterlanders komen weer. Ik las je berichtje van Meliske Loeki. Oh wat is ze toch een scheet he. Em, er is echt al een buik he. Bambino, jij ook aan de straie? Ik zag ( nou ja mijn man eigenlijk) ook het 1e streepje op mijn buik. Op mijn dijen zaten ze al. Evon, spannend. Hou je ons op de hoogte? Heeft er iemand ervaring met het bed verhogen? Klossen past niet en gister ging het bed door 5 kratjes bier heen. Wat nu? Lona, nee hoor is geen rare gedachte. Ik en mijn moeder trouwens ook hebben heel de tijd gezegd een meid en sinds een week of 3 zijn we over op jongen. Messie, je had een oud lijstje erbij gepakt. Ik pak even het nieuwste lijstje, wil je je zelf daar dan weer even tussen voegen?
01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +9,3 kg (35+3) hoofdlig. bijz= 02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 2/3 NX (36+3) gew + 6kg (36+3) hfdlig. inged VAST bijz= 03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >1/2nx cm (31+2)gew -4,5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. bijz= 04.Evon (26)M 01 april 1* 1e kindjeBM 31 cm (32+2)gew +16 kg (32+2)hoofdlig bijz= 05.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. bijz= 06.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 35 cm( 36)gew 2 (36) hfdlig. bijz= 07.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 3/4 nx (35+5) gew +7,5kg(35+5) hfd lig, inged bijz= 08.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. bijz= 09.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. bijz= 10.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +13,5 kg ( 32+5) hfd verlof= 19 mrt bijz= 11.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 2/3 NC (35+0) gew +10 kg (35+0) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling 12.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart bijz= 13.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 2/3 NX (34+3) gew +12 kg (35+0) cbibi bijz= ZH-bevalling 14.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +17,0 kg (33+1) hfdlig. bijz= badbevalling indien mogelijk 15.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz= 16.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ? cm (25+6) gew +? kg (25+4) hoofdlig. bijz= 17.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig bijz= 18.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz= 19.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 34cm (30+1) gew +4 kg (30+1) ?lig. bijz= 20.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. bijz= 16.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 27cm (30+6) gew +7 kg (31+1) hoofdlig. bijz= 17. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (30+1) gew +8 kg (30+1) hfd bijz= 18.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. bijz= in ZH met weeënremmers 19.Dientje (21)J 29 april 1ste kindje bijz= Thyron Alessandro 11/3 ( 33w) 20.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM ?gew +17,0 kg Stuitligging bijz= Meliske (22) Meisje 19-01-2007*
Goeiemorgen iedereen! Ik moet even klagen! Heb gisteren een rotdag gehad.Ik heb de hele dag met weeen rondgelopen en vandaag gaat het terug beter Dus ik weet perfect hoe Tascha haar voelt! Ik ben het zoooo beu al die pijn en weeen! Ben ondertussen ook heel mijn slijmprop verloren want ik verlies nog maar een beetje afscheiding. Morgen terug naar de gynaecoloog. Ik hoop dat ons meisje nog wat gegroeid is en dat mijn bloeddruk beter is. Ik voel haar sinds gisteren ook minder bewegen Ik voel haar nog wel maar echt niet zo veel als normaal)
Arme Taschke, klaag maar hoor, dat kan hier erg vervelend die onzekerheid die je nu hebt, geld t idd ook voor Tascha, weer zo'n rotnacht met weeen jullie krijgen het ook niet voor niets dat blijkt wel. Ik heb wel goed geslapen, maar als ik wakker ben moet ik op want ik heb best wel last van li nier denk ik. van de week bij Vk eens navragen. Janne bij ons pasten de klossen ook niet dus mijn man heeft er blokjes hout opmaat gezaagd en die in/op de klossen gemaakt, we zijn er nog niet doorheen gezakt. Je zult wel geschrokken zijn
Zo ik heb Meliske ook een pb gestuurd,wel fijn te lezen dat het al beter met haar gaat! En dat ze weer naar de toekomst kijkt. Ik ben ook wel benieuwd naar een foto van haar meisje! @Dientje,hoe gaat het nu met je? En met Thyron? Zeker wel raar dat je buik nu leeg is terwijl hij er nog in had moeten zitten... @Tascha,erg vermoeiend,zet het door,zet het niet door? Veel succes! @Taschke,vervelend zeg die weeën,beter dat je morgen weer naar de gyn moet,gaat ie dan ook weer kijken of je nog meer ontsluiting hebt? @Zorra,hoe gaat het met jou? Nog vol te houden? Lukt het een beetje met je meid naar school brengen? @Evon,succes vandaag bij de gyn! Ben benieuwd of ze is gedraaid! @Janne,ojee het bed doorgezakt...enige oplossing die ik kan bedenken is die kratjes weghalen en een extra matras neerleggen of een extra bed ergens neerzetten... Zo ik moet straks naar de VK,ben benieuwd!
Wat een lieverd is Meliske toch ook he, dat ze ook nog even op iedereen reageert. Ik heb haar een PB gestuurd! Taschke, kan me voorstellen dat je er door heen zit, lijkt me erg vermoeiend elke keer die weeen. Heb je ze echt de hele dag door, of komen ze erg onregelmatig? Ben benieuwd op hoeveel ontsluiting je nu zal zitten, lijkt me dat dat toch meer is geworden. Morgen naar de gyn. spannend dus! Tascha, die onzekerheid en die weeen zijn vast slopend voor je, ik hoop dat je vandaag even wat slaap kan inhalen. Jopie, hoe is het bij jou? Vast heerlijk om je man weer naast je in bed te hebben. Ik ben erg benieuwd hoe hij heeft gereageerd op je buik en de babykamer. Janne, ik zou echt niet weten wat je nog meer zou kunnen proberen om je bed te verhogen. Wel apart dat jullie door die kratten heen gezakt zijn, ben je zoveel aangekomen? Je bed was toch al vrij hoog van zichzelf? Bij onze kraamzprg moet het bed minimaal 70 cm. zijn, misschien kan je kraamzorg bellen en aangeven dat het niet lukt met jullie bed? Verder weet ik t niet meer...... Hier gaat het gelukkig weer wat beter, ik kan weer wat meer lopen en doen zonder meteen "raar" in mn hoofd te worden en hoofdpijn te krijgen. Dus we gaan zo lekker nog even door, ik wil iig die 37 weken voorbij en dan mag het komen, maar het zou me niks verbazen als ik flink overtijd ga. Wel grappig dat velen denken dat de baby veel eerder komt, terwijl de meeste baby's toch rond de 40 a 41 weken geboren worden. We zullen zien, we hadden ook niet gedacht dat Meliske en Dientje zo snel zouden bevallen, en misschien binnenkort Tascha ook.
fijn on te horen dat je je beter voelt Zorra, gelukkig en idd ik ben ook blij dat ik as donderdag 37 weken ben wat daarna gebeurd maakt me niet zoveel uit dan mag het komen dat is een veilig en fijn gevoel.
Oei last van je nier Dizzy, dat kan erg pijnlijk zijn. Ik weet er helaas alles van. Zou je daarvoor niet beter een doorverwijzing voor uroloog kunnen vragen? Dat ze een echo maken van je nieren? Hebben ze eigenlijk dat je toen veel overgaf regelmatig je urine gecontroleerd, lijkt me nl. dat je nieren door dat vele vochtverlies het zwaar hebben gehad. Pientje, succes straks bij de VK!