April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ja loeki ik denk ook dat het allemaal praatjes zijn om de weeen op te wekken.
    als de tijd rijp is komt de baby er gewoon aan zeker en verder kunnen we er niet veel aan doen denk ik.

Ja jongens wat heb ik last van harde buiken 't zal wel mijn eigen schuld zijn zeker heb me daarnet opgejaagd in mijn dochter en kwaad geweest niet te doen! k voel me er echt ambetant bij..voila daar zijn de tranen; maar soms kan ze echt het bloed van onderen mijn nagels halen niet te doen en ze drijft het dan nog verder en verder...en eens ze goed verschoten heeft is ze kalm é maar ik zweer het ik zo echt ongelukken doen -..ben zo kwaad op mezelf nu!
    sorry maar 't moest er echt even uit kga een badje pakken en beetje ontspannen de buik kan het goed gebruiken...

tot straks nog eens mss of tot morgen,
    Annabel

2. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Hahahaha Pientje, bij mij kwamen de weeen juist wel en braken mijn vliezen niet!
    Ja en je mag het niet nog een keer proberen als je vliezen gebroken zijn :D:D:D
    Ik wil helemaal niet weten wat er in sperma zit......ieuw. Vind het genoeg om te weten dat er zaadcellen inzitten, meer wil ik niet weten hahaha!

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    nee na gebroken vliezen mag het niet meer,maar je mag dan zelf wel nog klaarkomen als het goed,al weet ik niet of je hoofd daar naar staat op dat moment hahaha

4. Niet meer actief

Ik heb net tegen mijn man gezegd dat ik vanaf donderdag fel aan de klus wil , maar na het lezen van vliezen breken weet ik het even niet :) ,

Mooie foto van Meliske haar baby. Ongelofelijk dat een kindje met 26 weken al zo gaaf uitziet.

Ik heb vandaag opgepast op mijn neefjes van 3 jaar en ene van 4 maanden, ben nu wel moe hoor.

Oja en nog uur met mijn werk gebeld colleg'a's leven zo mee, lief hoor!

manlief is nog aanhet werk dus ik ga languit op de bank hangen nog eveneen weekje of 2/3 (niet langer) hoop ik genieten van de rust. Want ik dnek dat het daarna jaren voorbij is :D

5. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Hahahaha Jopie is wel verdacht stil he?!
    Of heb ik iets gemist?

Ik zou niet weten hoe het is om het vruchtwater langs je benen te voelen lopen.
    Bij mij kwamen de vliezen als een opgeblazen ballon (ja echt!) naar buiten tijdens de bevalling.
    De VK kon ze nog net op tijd lek prikken anders had het vruchtwater op het plafond en de muren gezeten hahaha :D:D:D

6. Niet meer actief

Jopie die heeft zich niet meer gemeld sinds the man has landed, en geef haar eens ongelijk ;)

Dat is trouwens ook een puntje van aandacht bij mij van het plafond en muren, hebben hier net alles klaar in huis, moet er niet aan denken dat het vruchtwater tegen de wanden aan vliegt :(

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Jopie is met hem onder de lakens gedoken en daarna maar gelijk bevallen denk ik :p

8. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Hahaha nee denk niet dat je daar vrolijk van wordt Dizzy!
    Maar ik hoop eigenlijk dat ze deze keer weer niet vanzelf breken, zal je zien dat ik net in de supermarkt loop, of in het kinderdagverblijf. Zou me doodschamen (maar ja je kan er niks aan doen).

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou natanya, dat schijnt echt maar heel weinig voor te komen en meer een Holllywood plaatje zijn dan een werkelijke gebeurtenis.

10. Niet meer actief

oooo dames wat een praat! :)

Gelukkig is dat kinine verhaal een bakerpraatje want ook bitter lemon vind ik echt heel erg vies...

Jopie is vast heel druk met weeen opwekken!

haha ik ga mijn man ook maar eens lief aankijken.

enne Natanya, vruchtwater tegen het plafond? hahaha
    Doet me denken aan een film, kan alleen niet op de naam komen...

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vies spul hè :pale:

12. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    He Mo666, moet je hem daar lief voor aankijken?
    Hahaha.
    Nou ik merk wel dat deze baby (voor mij) veel lastiger is dan de eerste.
    Deze baby accepteert geen polonaise aan haar moeder, en protesteert dan ook hevig in de vorm van harde buiken als haar vader in de buurt komt (nu al pubergedrag) :D:D

Nou ben ook blij dat dat vruchtwater aan het plafond me bespaard is gebleven (het komt namelijk ook weer naar beneden) ieuw.

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hallo allemaal,

Allereerst moet ik jullie hartelijke bedanken voor de kaartjes die bij Tascha zijn aangekomen, Ze kreeg er 10 tegelijk, helemaal geweldig vond ze dat. Verder is er een blaasontsteking geconstateerd. Er is enige verwarring over urine onderzoek bij haar opname, hiervan kunnen ze namelijk niets terugvinden. In het dossier is er geen melding van. Slordig! Terwijl er wel degelijk een onderzoek is geweest en daaruit op dat moment geen afwijkingen zijn geconstateerd. We denken nu dat ze de blaasontsteking in het ziekenhuis heeft opgelopen. Ik ben vanmiddag toch maar weer naar Rotterdam gegaan, was heel onrustig en voelde dat ik hier moest zijn. Morgenochtend als de dokter zijn/haar ronde doet dan ben ik in het ziekenhuis zodat we alles kunnen vragen. Er zijn nog steeds weeen. Ze wordt er nu een beetje moet van. Laat maar komen zegt ze nu. Ze had zich er zo op ingesteld dat het kindje zou komen. Maar het is allemaal alleen maar onduidelijk. Hoop dat ik niet al te verwarrend overkom, maar het is op dit moment allemaal een beetje veel.
    Tascha is voorlopig nog wel in het ziekenhuis. Ze moet weeen vrij zijn en een dag op zijn geweest, d.w.z. over de gang lopen. Dan pas mag ze eventueel naar huis. Zolang er weeen zijn blijft ze in het ziekenhuis. Dat is ook wel beter natuurlijk.

Nou dat was het weer even. Laat mogen wel weer weten hoe het verder gaat. Gr. Lona

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Lona, wat vervelend nu dat ze er ook nog een blaasontsteking bij heeft gekregen. Het zit ook niet mee. Hopelijk zullen de weeën stoppen en kan ze naar huis, zo niet, laat de kleine dan idd maar komen, want zo sloopt het haar lijkt me. Sterkte weer voor morgen.Fijn dat de kaartjes zijn aangekomen, dat zal haar goed doen.

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ja klopt ze is behoorlijk moe. Afgelopen nacht heeft ze ook niet veel geslapen. En overdag vandaag heeft ze ook niet veel kunnen slapen. Ze vindt zelf ook dat het of moet stoppen, of dat het gewoon moet komen.

16. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Euhm,de dag voor mijn weeen begonnen zijn en ik het ziekenhuis in moest hebben mijn man en ik nog sex gehad dus ik denk als er al iets is zoals onsluiting of al wat voorweeen word het nog een beetje versneld :D

Als ik volgende week nog niet bevallen ben weet ik in ieder geval wat doen(mijn man zal blij zijn) :D Ik heb zo een pijn dat ik het geen 4 weken meer volhou!

Een goede vriendin van mij (die een paar dagen gelden trouwens ook bevallen is) haar weeen werden ook erger door een blaasontsteking.Toen de blaasontsteking weg was waren haar weeen ook even weg.Ze is 2 weken te vroeg bevallen.

Ik ga wat proberen te slapen(wat niet goed lukt de laatste maanden en zeker niet nu)

Slaapwel iedereen!

17. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Ja het is beter voor de baby om nog even te blijven zitten, maar dit is voor Tascha een uitputtingsslag, en dat is voor de baby ook niet bevorderlijk.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Misschien dat de blaasontsteking idd de weeën verergerd en dat ze afnemen als de blaasontsteking bestreden is.Ik hoop het maar voor d'r en idd, het is beter als de baby nog even blijft zitten, maar het moet op een gegeven moment ook ophouden.

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Nou het vreemde is dat toen ze werd opgenomen vorige week als eerste werd gezegd dat een blaasontsteking de weeen kan opwekken. Op dat moment had dus geen blaasontsteking volgens de onderzoeken. En nu dus wel. Er zijn een paar vrouwen met blaasontsteking op de afdeling dus zou ze het daarvan hebben? Maar goed een echte oorzaak voor het opstarten van de weeen weten we dus niet en de artsen enz. ook niet. De weeenremmers zijn nu ook helemaal uitgewerkt.

20. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Als ze het toilet niet goed hebben schoongemaakt na het bezoek van de dames en Tascha is daarna geweest, dan kan ze het idd daarvan hebben opgelopen.
    Maar als de weeen weer erger worden, gaan ze dan weer proberen het te stoppen of niet meer?
    Ze worden idd heviger van een blaasontsteking.

Deel Deze Pagina