Zo, weer even 10 pagina's bijgelezen stelletje kletskousen @Dizzy Missy, ik denk niet na bij het opruimen van de kleerkast... Ik pak alles eruit, en wat ik de afgelopen tijd niet heb aangehad doe ik gewoon weg. @Meliske: Ik vind het een mooie foto, van een heel mooi meisje! @Tascha: Wat vervelend van die blaasontsteking.. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit niet om uit te houden is, dat je er de kracht op een geven moment niet meer voor hebt. Veel sterkte in ieder geval. Vandaag is mijn schoonmoeder de ramen komen wassen, nu kan ik tenminste weer naar buiten kijken met zo'n mooi weer Morgen op controle, ik ben eens benieuwd of die wurm nog steeds in een stuit ligt. Even rondneuzen op het forum en dan ga ik naar bed, want ik ben me toch een potje moe...
Ik hoop echt dat ze de blaasontsteking goed kunnen bestrijden en dat er dan ook een afname van de weeën komt. Ik ga naar bed dames. Tot morgen.
Zoals het er nu naar uit ziet gaan ze de weeen niet meer stoppen. Het vreemde is is dat ze geen pijn heeft van de blaasontsteking, maar dat hoeft ook niet. Morgen ga we de arts het vuur aan de schenen leggen. Wil nu toch wel eens iets meer weten en Tascha ook. Welterusten!
Welterusten Als ze de weeen niet meer stoppen, dan kan het zijn dat het echt niet meer lang duurt... Spannend in ieder geval!
Ik doe over 3 weken ook mee met klussen om het op te wekken, pffff Want wat wordt het zwaar zeg! Mo: ik doe af en toe de hond ook naar de tuin hoor, ik spoel het daarna wel weer weg. Tja soms kun je gewoon niks anders. Zwaar zeg ook voor tascha, Jopie zal over een week wel weer eens boven water komen, Ik heb de hele dag, vanaf gisteravond harde buiken. Die van vanochtend was zelfs pijnlijk. Ik moet dus rustig aan doen denk ik.
Goedemorgen, aangezien mijnkleine bedacht heeft om vannacht de hik continue te hebben ben ik op gegeven moment maar opgestaan , zelfs mijn man werd er wakker van van het geschud van mijn buikje (arme man he, ze hebben het toch mar zwaar de mannen ) Tascha/Lona wat een "strijd"tegen de weeen zeg, het was me even ontgaan dat je haar een kaart kon sturen anders had ik het graag gedaan, dus bij dezen nog een virtuele knuffel voor je Tascha, hou vol! Ik zoek de lijst nog even op en ga dan maar strijken ofzo want ik verwacht niet dat er een van jullie nu ook op is
01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +9,3 kg (35+3) hoofdlig. bijz= 02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 2/3 NX (36+3) gew + 6kg (36+3) hfdlig. inged VAST bijz= 03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >1/2nx cm (31+2)gew -4,5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. bijz= 04.Evon (26)M 01 april 1* 1e kindjeBM 31 cm (32+2)gew +16 kg (32+2)hoofdlig bijz= 05.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. bijz= 06.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 35 cm( 36)gew 2 (36) inged. bijz= 07.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 3/4 nx (35+5) gew +7,5kg(35+5) hfd lig, inged bijz= 08.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. bijz= 09.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. bijz= 10.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +13,5 kg ( 32+5) hfd verlof= 19 mrt bijz= 11.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 2/3 NC (35+0) gew +10 kg (35+0) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling 12.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart bijz= 13.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 2/3 NX (34+3) gew +12 kg (35+0) cbibi bijz= ZH-bevalling 14.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +17,0 kg (33+1) hfdlig. bijz= badbevalling indien mogelijk 15.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz= 16.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ? cm (25+6) gew +? kg (25+4) hoofdlig. bijz= 17.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig bijz= 18.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz= 19.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 34cm (30+1) gew +4 kg (30+1) ?lig. bijz= 20.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. bijz= 16.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 30cm (33+6) gew +8 kg (33+6) hoofdlig. bijz= thuis bevallen 17. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (30+1) gew +8 kg (30+1) hfd bijz= 18.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. bijz= in ZH met weeënremmers 19.Dientje (21)J 29 april 1ste kindje bijz= Thyron Alessandro 11/3 ( 33w) 20.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM ?gew +17,0 kg Stuitligging bijz= 21.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3NX?gew +9,0 kg Stuitligging verlof 14 maart bijz= Meliske (22) Meisje 19-01-2007*
Erg hè die hik, ik ga er mee naar bed en ik word er mee wakker, om gek van te worden. FIjn dat ze zich laten voelen hoor, maar ik vind het gevoel als de kleine de hik heeft gewoon niet zo fijn en overdag is het niet zo erg, maar als ik in bed lig ... @ Bosi, rustig aan doen hè. Ik heb steeds een vaag ongi gevoel. Kan er mee leven hoor, maar echt comfortable is anders. @ Sandra, succes bij de VK vandaag. @ Tascha/Lona, vraag de doktoren maar de hemd van het lijf hoor, die onzekerheid lijkt me idd helemaal niets, als het toch niet meer te stoppen is, laat dan maar komen.
Goeiemorgen, Deze morgen toen ik opstond en mij wou aankleden liep er zomaar wat water/afscheiding op de grond. Ik weet niet wat het is,ik moet een inlegkruisje dragen of anders is heel mijn onderbroek nat Sewes naar de gynaecoloog en kan ik haar meteen vragen of het afscheiding is of mss vruchtwater Tascha:hou nog even vol! bosi333:doe maar rustig hoor!Over 3 weken mag je inderdaad beginnen klussen
Nou Taschke, vruchtwater kun je herkennen aan de geur, is het helder? Dan zou je nu de volgende zijn, nou bijna 37 weken, niet slecht gezien je situatie. Succes bij de gyn.
Meliske; ken jou en je verhaal niet echt, maar heb toch gekeken naar je meisje. Erg indruk wekkend, zo af zo mooi Wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken, neem de tijd! Tascha/Lona; Dit lijkt me wel erg zwaar worden. Lona zorg goed voor je dochter! Ik zou het wel heel erg jammer voor je vinden als je straks te moe bent om te bevallen en het uiteindelijk een keizersnee wordt Sandra; succes bij de vk! Bosi; zorg je een beetje goed voor jezelf! Je zag er moe uit... Missy; die hik is echt irritant he Voordeel is wel dat je strijk nu ws af is Taschke; je maakt het spannend!
Zelf een hele vreemde nacht gehad Rond 1.00 uur wakker, naar de wc gegaan. Eenmaal in bed, leek ik vocht te verliezen, weer naar de wc. Moest inderdaad alweer Weer in bed, hetzelfde, alleen kreeg ik het gevoel dat het niet ging om urine. Ineens schrok ik, toch geen vruchtwater? Weer naar de wc, kwam niks. Weer in bed hield ik het gevoel " iets" te verliezen. Toch voor de zekerheid maandverband ingedaan. Dat gaf wel wat rust, maar het voelde vreemd. Maar toen sloeg ineens de paniek toe, want kamertje is nog niet helemaal af, kleertjes enz nog niet gewassen en gestreken en de noodtas nog niet klaar Blijkbaar toch weer in slaap gevallen en flink aan het dromen gegaan Tussendoor wakker, hele harde buik, maar niet meer het gevoel te vloeien. Vanochtend om 7.00 uur echt klaar wakker (nog steeds) een harde buik en last van mijn banden. Gekeken of ik nog wat "verloren" was, maar niet meer afscheiding dan normaal Nu nog steeds onregelmatig een harde buik, niet pijnlijk. Tussendoor een zeurderig gevoel in mn buik. Met manlief afgesproken dat ik nu ga wassen, tas in ga pakken enz. Voelt toch erg vreemd aan......Misschien niets aan de hand, maar kan alles niet goed plaatsen Morgen naar de vk, ben benieuwd wat zij er van vindt...
Nou Bambino, wel rustig aan blijven doen hoor, anders worden die harde buiken alleen maar erger. Ja, tegen de tijd dat het écht zo ver is bedenk ik me denk ik ook 101 dingen die nog niet gedaan zijn, nou jammer dan, die worden echt wel voor je geregeld als het komt hoor, maak je daar maar niet druk om.
Ik ben met 32 bij de vk geweest en zij dacht dat de kleine niet goed groeide. Was thuis en op het werk wel erg druk geweest, maar ze wilde voor de zekerheid een echo bij de gyn laten maken. Deze zag niets zorgwekkends, kleintje deed het prima. Hij verwachtte dat ik nu tijdens mn verlof wel voldoende rust zou hebben en dat de kleine wel zou groeien. Maar voor de zekerheid krijg ik do dus weer een echo! Maar heb het idee dat de kleine wel gegroeid is..
Tacha via sms gesproken, rustige nacht geweest. Ze heeft goed geslapen. Krijgt zo weer een CTG. Mocht daarover nog iets bekend zijn voor ik naar het ziekenhuis ga, laat ik het natuurlijk weten. Doen jullie allemaal een beetje rustig aan! Het wordt volgens mij nog een mooie dag dus geniet er nog even van! Gr. Lona